Overmax bez maxa

Data: 2014-04-12 14:57:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Overmax bez maxa
Znów nie doładował do 100%, ale zatrzymał się na 83% -- tutaj wykres ładowania:

  http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/83/

Jak widać -- został rozładowany niemal do zera, podładowany,
rozładowany itd. po czym odstawiony do nocnego ładowania.

,,Pionowe rozładowanie'' może być efektem zawieszenia tabletu.
Po nim jest niemal pionowe rozładowanie, którego nie tłumaczą
żadne okoliczności.

Data: 2014-04-12 08:32:40
Autor: Pszemol
Overmax bez maxa
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:libd8f$fs1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie zawiesił się blokując cały system ale zawiesił się jeden apek
lub jedno zadanie w apku i nie pozwoliło procesorowi przejść
w stan uśpienia z małym poborem mocy no i masz swe "pionowe"...

Data: 2014-04-12 20:17:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Overmax bez maxa

"Pszemol" libfa2$s82$1@dont-email.me

[...]

Najpierw tablet pracował około 1 godziny dość intensywnie, później
na około 9 godzin spuściłem go z oczu. Jeśli miałbyś rację -- tablet
wykazywałby się bardzo długim czasem pracy na akumulatorze, a tak
nie jest. Raczej wykres jest pozbawiony czasu, w którym tablet był
zawieszony.

Niemal pionowy spadek to już zupełna tajemnica. :)
Mogłem wówczas drenować akumulator filmami, ale na
pewno czas ,,przyziemiania'' związany jest z bardzo
dużym obciążeniem filmami, a wówczas nie ma niemal
pionowego spadu.

Mogę dodać, że podczas zawieszenia -- tablet migał czerwoną
diodą tak, jakby sygnalizował nadejście poczty.

Okresy ,,Ekran włączony'' mają się nijak do czasu, gdy ekran
tabletu był włączony''. Innych nie kwestionuję, ale i nie
potwierdzam.

Data: 2014-04-12 16:08:39
Autor: Skylla
Overmax bez maxa
[...]

Robisz z tej grupy bloga. Zadajemy tutaj pytania i na nie odpowiadamy, a nie piszemy pamiętnik ;-).
Więc w tym wątku, gdzie powtarzasz po raz n-ty to samo, pytasz o co?

Data: 2014-04-15 00:48:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Overmax bez maxa

"Skylla" libhda$d0c$1@sunflower.man.poznan.pl

Robisz z tej grupy bloga. Zadajemy tutaj pytania i na nie odpowiadamy, a nie piszemy pamiętnik ;-).
Więc w tym wątku, gdzie powtarzasz po raz n-ty to samo, pytasz o co?

Usiłuję Cię zdenerwować. Jak widać -- bezskutecznie.

-=-

Kolejna zaleta ;) Overmaxa -- dioda doświetlająca fotki.
Kręci piękne kręgi urozmaicające fotki. :)

Monster pod tym względem jest lepszy. (równomierniej oświetla)

-=-

Kolejny raz Overmax doładował do 86%.

Postscriptum: Czy nieprzyzwoitością jest czytanie cudzych pamiętników? :)

Data: 2014-04-15 13:55:26
Autor: Trybun
Overmax bez maxa
W dniu 2014-04-12 16:08, Skylla pisze:
[...]

Oj nie bardzo, grupa dyskusyjna to nie jakieś forum doradcze żeby na pytaniach i odpowiedziach na nie poprzestawać.

Data: 2014-04-15 13:51:57
Autor: Trybun
Overmax bez maxa
[...]

I na tym "Nocnym ładowaniu" także nie doładował się do 100u %? Może kiedy spróbuj naładować przy wyłączonym tablecie?

Data: 2014-04-15 16:09:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Overmax bez maxa

"Trybun" 534d1d43$0$2145$65785112@news.neostrada.pl

I na tym "Nocnym ładowaniu" także nie doładował się do 100u %? Może kiedy spróbuj naładować przy wyłączonym tablecie?

Próbowałem. Nic z tego. IMO zbyt szybko rośnie napięcie.
Trudno zgadnąć, czy to tylko błąd pomiarowy (napięcia
bądź ładunku) czy wada ogniw.

Data: 2014-04-16 09:34:08
Autor: Trybun
Overmax bez maxa

[...]

Ja bym stawiał na błąd odczytu.. Przecież to jest chyba nowa bateria. A może nie, skoro go kupowałeś w internecie to ktoś zdążył podmienić...
Ciekawostka - w moim poprzednim telefonie - Alcatel - bateria była nieomal o rok starsza niż sam telefon. Kupowałem w sklepie stacjonarnym,ale ten szczegół jakoś umknął mojej uwadze.

Data: 2014-04-16 19:55:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Overmax bez maxa

"Trybun" 534e3252$0$2141$65785112@news.neostrada.pl

Ja bym stawiał na błąd odczytu.. Przecież to jest chyba nowa bateria. A może nie, skoro go kupowałeś w internecie to ktoś zdążył podmienić...

Ciekawe o tyle, że to nowe tablety i raczej trudno o taka baterię starą.

Ciekawostka - w moim poprzednim telefonie - Alcatel - bateria była nieomal o rok starsza niż sam telefon.

Jak to sprawdziłeś, skoro telefon nie był rozbieralny? Overmax
także jest wstydliwy. Można zobaczyć datę produkcji softowo?

Kupowałem w sklepie stacjonarnym,ale ten szczegół jakoś umknął mojej uwadze.

Obecnie dobre akumulatory nie zużywają się tak chętnie jak kiedyś
i raczej szybciej cały komputer/smartfon/tablet zużyje się moralnie
niż akumulator stanie się nieużyteczny.

Tablet jest ciemny (3 razy ciemniejszy od Monstera
a Monster jest ciemniejszy od SGAce) więc długo trzyma.
Nie mogę narzekać na szybkie rozładowywanie się.

-=-

Acer w takim wypadku wymienił mi cały akumulator na dwakroć
pojemniejszy i tak trwały, że nie widzę zużycia mimo kilku lat.

-=-

Rozważałem zakup Overmaxa i Lenovo. Gdybym wówczas znalazł Acera
w cenie Lenovo -- wybrałbym Acera bez zastanawiania się, ale nie
znalazłem. Tablet -- nie kręgosłup, więc nie boli zbyt mocno, ale
przestrzegam innych. Co to za serwis, który każe wysyłać na koszt
klienta?! I co to za ekran, którego nie widać w słoneczny dzień?!
Szczęściem tabletu zwykle używamy w mieszkaniu i w samochodzie,
nie na łące w dzień słoneczny. :)

Biorąc to i owo pod uwagę -- wolę mieć tablet niż pieniądze, które wydałem na ten tablet.

Data: 2014-04-16 20:02:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Overmax bez maxa

[...]

które wydałem na ten tablet. Jeśli wkrótce nie umrę -- jeszcze
niejeden tablet kupię. :) Niejeden tablet, niejeden smartfon...
Ten na razie jest dla mnie przydatny. Codziennie z niego korzystam
przez kilka godzin. Mapy, filmy, m@ile, wiadomości, ogólnie WWW...

Od tego zaczynam dzień, że zerkam do tabletu i sprawdzam -- co
robi Putin a czego nie robi Obama. ;) Putin wystrzeliwuje kolejną
rakietę, przez co Obama nie zamierza interweniować na Ukrainie... ;)

W kwadrans po odpaleniu z mobilnej wyrzutni -- rakieta może
dosięgnąć dowolne miasto Europy zachodniej. Ale do USA z Rosji
jest jeszcze bliżej. :)

Overmax bez maxa