Overmax -- rysy, dziury w szkle i brak akumulatora

Data: 2015-06-13 14:13:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Overmax -- rysy, dziury w szkle i brak akumulatora
W końcu **chyba** doczekałem się rys -- są ledwo widoczne, przez
co nie mam pewności co do ich istnienia. Oczywiście rysy te nie
przeszkadzają ani trochę.

Na pewno doczekałem się dziury w szkle -- nie wiem, kiedy została
wybita. Jest widoczna, głęboka i można ją wyczuć paznokciem, ale
nie przeszkadza ani trochę.

Przeszkadza natomiast szybko wyczerpujący się akumulator. IMO
technologia sprzed 10 lat. :) Przeszkadza też ciemny ekran.

-=-

Czytałem o tabletach/smartfonach, w których cała pamięć jest na
aplikacje -- łącznie z pamięcią dostawianą na kartach pamięci.
Moim zdaniem pożyteczne rozwiązanie.

-=-

Czytałem też o ekranach tak czułych, że można po nich pisać
zwykłymi ołówkami. Aplikacji przerabiających głos na drukowane
litery i pismo ręczne na drukowane litery nie brakuje. Podobnie
z aplikacjami OCeRującymi.

-=-

Chciałbym, aby moje kolejne androidowe urządzenie miało czuły
i jasny ekran, dwie SIMki z funkcją telefonu GSM oraz dobry
akumulator.

Akumulator w Monsterze, mimo tego, że został rozjechany rowerem,
jest nadal sprawny i trzyma dość długo. Bez używania 3G i bez GPS
ładuję ów spmartfon sporadycznie. Mam dużo drutów USB, dużo
energetyzujących ;) gniazd kształtu USB, dwa zasilacze
z koncentryczna końcówką do Overmaxa... W mieszkaniu nie
mam problemów energetycznych; poza mieszkaniem mam mały
(ale dla mnie dość duży -- 2.2Ah) PałerBank za dychę...
W samochodzie mam dwie przejściówki wkładane do gniazda
zapalniczki -- razem mam trzy energetyzujące ;) dziury
kształtu USB...

Overmax -- rysy, dziury w szkle i brak akumulatora