Ovita - jakie warunki?

Data: 2009-11-13 08:19:29
Autor: qlphon
Ovita - jakie warunki?
Był ktoś ostanio na Ovicie?
Jakie teraz sa tam warunki?
Ostatnie deszcze mocno nasyfily?

Data: 2009-11-14 23:14:47
Autor: qlphon
Ovita - jakie warunki?

Był ktoś ostanio na Ovicie?
Jakie teraz sa tam warunki?
Ostatnie deszcze mocno nasyfily?

sam se musze odpowiedziec...
bylem dzisiaj "rano" ;-)

wizurka przyzwoita - 4-6 m
temperatura  8-9 przy powierzchni 6-7 na dole
termoklina niezauwazalna
malo fauny
fajna flora
i dzis byla piekna pogoda....
wyszedl bardzo przyjemny nurek
az sie dziwie ze nikogo oprocz nas nie bylo

a przy okazji pozdrowienia dla osn
jak mam tabliczke ze otwarte od 11 do 14 to mam otwarte albo wstawiam kartke ze zamkniete
oczywisnie wpisanie tego na wlasnej stronie www to juz wyzsza szkola jazdy
- wymaga uzycia komputera
ze stosunkiem analnym do klientow dalego nie zajedziecie...
pozdrawiam!

Data: 2009-11-15 15:09:04
Autor: jacekplacek
Ovita - jakie warunki?
qlphon <qlphon@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

i dzis byla piekna pogoda....
wyszedl bardzo przyjemny nurek
az sie dziwie ze nikogo oprocz nas nie bylo

Na Piechcinie podobnie. Przede mn±: sztuki dwie w wodzie. Potem, cały akwen mój :D Że odchodziło się od wchodzenia do wody, to wiedziałem. Ale żeby być nurkiem, trza na te nurkowisko przyjechać, pokazać się. Powiedzieć, że rebreather zepsuty, kompem nowym po oczach pojechać... Eech, upadek obyczajów i lenistwo się wdziera :(

--

Ovita - jakie warunki?