Owacja dla Kaczyńskiego. Furia Krzywonos

Data: 2010-08-30 19:25:29
Autor: cyc
Owacja dla Kaczyńskiego. Furia Krzywonos
To wszystko sa tylko dywagacje opisujace szczegoly .
Na problem nalezy spojrzec z perspektywy i zauwazyc , ze zrodzil sie faszyzm !!.
Czy mamy pozwolic na to aby sie calkiem rozpanoszyl ? .
Rzad powstal na bazie demokratycznych wyborow , urzad prezydenta obsadzony zostal w podobny spsob , czy ma zatem prawo faszystowska holota kwestionowac wybory spoleczenstwa i swoim rtypowym dla faszyzmu wrzaskiem destabilizowac panstwo ? .
To nie Tusl , ani komorowskie wzieli wladze sila , tak zdobyc chce ja Kaczynski i nie cofa sie przed niczym , przed zadna podloscia . Nawet bojowki na wzor Hitlera zostaly zorganizowane bo tylko duren powie dzisiaj , ze " Solidarnosc " jest zwiazkiem zawodowym .
Na sama mysl  o tym co dzialoby sie gdyby rzadzil dzisiaj Kaczynski a jego blizniak nie zginal i wygral wybory prezydenckie przechodza mnie ciarki . Wypisz wymaluj III Rzesza .

cyc

Owacja dla Kaczyńskiego. Furia Krzywonos