Owacja dla Kaczyńskiego. Furia Krzywonos

Data: 2010-08-30 23:52:49
Autor: wekon
Owacja dla Kaczyńskiego. Furia Krzywonos
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c7bdc80$1news.home.net.pl...
Kilkanaście razy wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego było przerywane oklaskami, a wystąpienie szefa PiS zakończyła owacja na stojąco.

Też to zauważyłem. Prezes rośnie w siłę. Oby tak dalej.

wekon

Data: 2010-08-31 06:43:12
Autor: Miglanc

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c7c282e$0$21003$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Żeby nie wiem jak się prezes naprężał to i i tak nie urośnie! Zawsze będzie kurduplem! Hihihihihhhhhahahaaaa!

--

Zahir

http://www.youtube.com/watch?v=3gat8hpi0VY

Data: 2010-08-31 15:49:00
Autor: cirrus
[...]

Jedyne co mu "rośnie" to łysina.

--
stevep

Owacja dla Kaczyńskiego. Furia Krzywonos