Owacja na stojąco dla Sikorskiego od Amerykańskiego Komitetu Żydowskiego

Data: 2013-06-04 06:04:22
Autor: u2
Owacja na stojąco dla Sikorskiego od Amerykańskiego Komitetu Żydowskiego
Minister Radosław Sikorski rozpoczął wizytę w USA od wystąpienia na Globalnym Forum Amerykańskiego Komitetu Żydowskiego (American Jewish Committee). Uczestnicy konferencji entuzjastycznie przyjęli słowa ministra o wspólnym losie Polaków i Żydów oraz o dobrych stosunkach naszego kraju z Izraelem.

Radosław Sikorski powiedział uczestnikom Globalnego Forum, że Polacy i Żydzi razem walczyli z hitlerowcami. Przypomniał, że podczas II wojny światowej zginęło 6 milionów obywateli polskich, z czego 3 miliony stanowili Żydzi, a 3 miliony- katolicy. Polscy Żydzi byli pierwsi a polscy katolicy drudzy w kolejce do eksterminacji - mówił. Sikorski przypomniał, że Polska była jedynym krajem, gdzie za pomoc Żydom groziła kara śmierci. Minister przekonywał, że nasz kraj pamięta o swoich współobywatelach pochodzenia żydowskiego, czego przykładem jest Muzem Historii Żydów Polskich. Zapewnił też, że Polska walczy z antysemityzmem. Osobiście pozywałem do sadu ludzi, którzy szerzyli antysemicki jad w internecie i gazety, które dawały im forum - przypomniał. Radosław Sikorski zapewnił o dobrych stosunkach Polski z Izraelem, podkreślił, że Izrael ma prawo do bezpiecznych granic, a groźby pod swoim adresem musi traktować poważnie. Zaznaczył jednak, że Polska sprzeciwia się osadnictwu na terytoriach okupowanych. Uczestnicy konferencji kilkanaście razy przerywali brawami wystąpienie ministra Sikorskiego a na koniec zgotowali mu owację na stojąco. Głównym punktem wizyty ministra Radosława Sikorskiego w Waszyngtonie będzie dzisiejsze spotkanie z amerykańskim sekretarzem stanu Johnem Kerrym.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/429225,minister-sikorski-wystapil-na-forum-amerykanskiego-komitetu-zydowskiego.html

Data: 2013-06-04 12:07:34
Autor: Stachu Chebel
On 4 Cze, 15:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:

 Zaznaczył jednak, że Polska sprzeciwia się osadnictwu na terytoriach okupowanych.

Czyli jednak ktoś jest pod czyjąś okupacją.. Ciekawe kogo miał na
myśli. PL, czy Palestynę ?!

Data: 2013-06-04 22:14:13
Autor: u2
W dniu 2013-06-04 21:07, Stachu Chebel pisze:
On 4 Cze, 15:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:

  Zaznaczył jednak, że Polska sprzeciwia się osadnictwu na terytoriach okupowanych.

Czyli jednak ktoś jest pod czyjąś okupacją.. Ciekawe kogo miał na
myśli. PL, czy Palestynę ?!

trudno mi sie tym razem nie zgodzic z radsikiem, wywazona wypowiedz, szkoda, ze brak mu rozumu w innych sprawach miedzynarodowych...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-04 14:12:18
Autor: Stachu Chebel
On 4 Cze, 22:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

trudno mi sie tym razem nie zgodzic z radsikiem, wywazona wypowiedz,
szkoda, ze brak mu rozumu w innych sprawach miedzynarodowych...-;)

A niby w jakich międzynarodowych? Że coś źle chlasnął? I gdzie brak
rozumu? Że nie dał się klepnąć po plerach na ulicy i nie posłał
misjonarzy na AfgaIracko Misje, jak przykrótki? Sprawy międzynarodowe?
Bhuahaha!!  Tyś U2 za Stańczyka powinien robić...

Data: 2013-06-04 23:32:47
Autor: u2
W dniu 2013-06-04 23:12, Stachu Chebel pisze:
A niby w jakich międzynarodowych? Że coś źle chlasnął? I gdzie brak
rozumu? Że nie dał się klepnąć po plerach na ulicy i nie posłał

te heblik, ja rozumie, zes ty zydek, ale tak przy ludziach o tym ...-;)

Data: 2013-06-04 15:05:57
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:01b71952-1fa0-420c-81bc-747254721c1fgooglegroups.com...
Minister Radosław Sikorski rozpoczął wizytę w USA od wystąpienia na Globalnym Forum Amerykańskiego Komitetu Żydowskiego (American Jewish Committee).

Coś jak Lech Kaczyński..., muszą na dywanik....

boukun

Data: 2013-06-04 07:02:46
Autor: Marek
On 4 Cze, 15:05, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:01b71952-1fa0-420c-81bc-747254721c1fgooglegroups.com...
[...]

Na poczatek - wskazowki, przed rozmowami z administracja rządową.

Data: 2013-06-05 08:47:56
Autor: Leming Show
On 4 Cze, 15:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Szkoda ze nie powiedzial ze Polska juz zaplacila, obecna rewindykacja
to powtorka z rozrywki, beda nas skubac jeszcze przez 200lat. Jacy
obywatele taki rzad, cienkie faje.

Data: 2013-06-05 18:01:53
Autor: u2
W dniu 2013-06-05 17:47, Leming Show pisze:
On 4 Cze, 15:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

  e nie, nie bylo nic o odszkodowaniach dla usraela za zbrodnie polskie na zydach i to oceniam pozytywnie.

Data: 2013-06-05 12:57:17
Autor: Marek
On 5 Cze, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> obywatele taki rzad, cienkie faje.

  e nie, nie bylo nic o odszkodowaniach dla usraela za zbrodnie polskie

Takie rzeczy omawia sie nieoficjalnie, przy lampce wina.

Data: 2013-06-05 22:07:32
Autor: u2
W dniu 2013-06-05 21:57, Marek pisze:
  e nie, nie bylo nic o odszkodowaniach dla usraela za zbrodnie polskie
na zydach i to oceniam pozytywnie.

Takie rzeczy omawia sie nieoficjalnie, przy lampce wina.

i tyle dla mnie znacza, lampke wina, nie wiecej.