Owacja na stojąco dla Sikorskiego od Amerykańskiego Komitetu Żydowskiego

Data: 2013-06-05 08:47:56
Autor: Leming Show
Owacja na stojąco dla Sikorskiego od Amerykańskiego Komitetu Żydowskiego
On 4 Cze, 15:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Minister Radosław Sikorski rozpoczął wizytę w USA od wystąpienia na Globalnym Forum Amerykańskiego Komitetu Żydowskiego (American Jewish Committee). Uczestnicy konferencji entuzjastycznie przyjęli słowa ministra o wspólnym losie Polaków i Żydów oraz o dobrych stosunkach naszego kraju z Izraelem.

Szkoda ze nie powiedzial ze Polska juz zaplacila, obecna rewindykacja
to powtorka z rozrywki, beda nas skubac jeszcze przez 200lat. Jacy
obywatele taki rzad, cienkie faje.

Data: 2013-06-05 18:01:53
Autor: u2
W dniu 2013-06-05 17:47, Leming Show pisze:
On 4 Cze, 15:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

  e nie, nie bylo nic o odszkodowaniach dla usraela za zbrodnie polskie na zydach i to oceniam pozytywnie.

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-05 12:57:17
Autor: Marek
On 5 Cze, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> obywatele taki rzad, cienkie faje.

  e nie, nie bylo nic o odszkodowaniach dla usraela za zbrodnie polskie

Takie rzeczy omawia sie nieoficjalnie, przy lampce wina.

Data: 2013-06-05 22:07:32
Autor: u2
W dniu 2013-06-05 21:57, Marek pisze:
  e nie, nie bylo nic o odszkodowaniach dla usraela za zbrodnie polskie
na zydach i to oceniam pozytywnie.

Takie rzeczy omawia sie nieoficjalnie, przy lampce wina.

i tyle dla mnie znacza, lampke wina, nie wiecej.