Data: 2010-06-26 16:40:10 | |
Autor: Karolek | |
Owalizacja cylindrów. | |
Tomasz Pyra pisze:
Zmierzyłem średnicę tłoka i mierzona wzdłuż bloku wynosi 70,80mm, a w poprzek 0,14-0,20mm więcej. Nominalna średnica tłoka to 70,80mm. Po wymianie samych pierscieni bedzie jeszcze gorzej niz jest teraz. Albo drugi silnik, albo dajesz blok do roztaczania i honowania i nowe nadwymiarowe tloki. Albo zalej "zageszczacza" do oleju i jezdzij az padnie na amen. -- Karolek |
|
Data: 2010-06-26 19:59:36 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Owalizacja cylindrów. | |
On Sat, 26 Jun 2010 16:40:10 +0200, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl>
wrote: Albo zalej "zageszczacza" do oleju i jezdzij az padnie na amen. Ale to jest rajdówka, w której chodzi o osiągi, a nie o to, żeby się kapeluszniczo toczyć do celu. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-26 22:22:48 | |
Autor: Karolek | |
Owalizacja cylindrów. | |
Robert Rędziak pisze:
On Sat, 26 Jun 2010 16:40:10 +0200, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> Wiec zageszczacz jest dla niego :> -- Karolek |
|
Data: 2010-06-26 21:06:07 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Owalizacja cylindrów. | |
On Sat, 26 Jun 2010 22:22:48 +0200, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl>
wrote: Wiec zageszczacz jest dla niego :> Pulpę sobie zagęść. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-27 08:43:42 | |
Autor: Karolek | |
Owalizacja cylindrów. | |
Robert Rędziak pisze:
On Sat, 26 Jun 2010 22:22:48 +0200, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> Sie czepiasz. Lepsze to niz wymiana samych pierscieni w zajechanym juz silniku. -- Karolek |
|