Owijka

Data: 2009-05-30 11:48:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Owijka
Panie Ryszard Mikke, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gvpqbt$hbd$1inews.gazeta.pl> przy ul....

No dobra.

Skoro zakup srebrnych długich regulowanych rogów jest nietrywialny co najmniej,
to spróbuję inaczej.

Kupie te czarne z Deca (w międzyczasie sprawdziłem - sa regulowane)
i owinę owijką.

Tyle, że ja się na tym zupełnie nie znam i mam na ogół dwie lewe ręce.

Gdzie (Warszawa lub internet) kupić dobrą niebieską owijkę
i która to będzie dobra (szczególnie przy zakupie przez internet)?

Niebieską to nie wiem. Easton miał w ofercie czarną z niebieskimi kropkami.
:-)

Jak TO się robi? Hmmm... u Zbooya nic, na forach raczej straszą
skomplikowaniem i w ogóle każą gdzieś te końce utykać, \

To wcale nie jest taki trudne. Potrzebujesz tylko drugiej osoby do
trzymania kierownicy...

a gdzie ja utknę końce na rogach?

....zaczynasz od szczytu rogów i jedziesz w dół. Rozumiem, że chcesz też
owinąć kierownicę?
Robi się tak: zacznij od szczytu rogów, nałóż początek, owiń go drugą
warstwą, pamiętaj, żeby trzymać owijkę naciągniętą! I idziesz po kawałku w
dół, tak, żeby około 1/3 szerokości się pokrywała z poprzednią warstwą.
Dojdziesz do końca (do środka kierownicy) to ucinasz końcówkę, która Ci
zostanie i zaklejasz taśmą dostarczaną z owijką. Możesz to też zrobić taśmą
izolacyjną, ale będzie nieładnie. I cała filozofia. Jak czegoś nie
rozumiesz - pisz, postaram się wyjaśnić jaśniej.

Może lepiej, kto by mi to w Warszawie zrobił?

A weźże się nie wygłupiaj, to proste jest jak owijka w pudełku! ;-)
Tak poważnie: zrób to sam, to jest proste. Ja kompletnie bez wiedzy
większej i kompletnie bez doświadczenia w zimie zmieniłem napęd w moim
trekkingu, a w Kalinie zmieniłem część napędu (wplotłem jej piastę
planetarną). Wiązało się to z przepleceniem czterech kół, rozkręceniem i
skręceniem wszystkiego. I wiesz co? Wszystko działa! :-)

Owijka