Data: 2014-03-16 17:27:30 | |
Autor: ToMasz | |
Owijka na kierownicÄ™ | |
W dniu 16.03.2014 14:36, piecia aka dracorp pisze:
Witam od zawsze zaczynało się od środka kierownicy, do otwartego końca rury i tam korek. ToMasz |
|
Data: 2014-03-16 19:26:55 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
Owijka na kierownicÄ™ | |
ToMasz wrote:
W dniu 16.03.2014 14:36, piecia aka dracorp pisze: No właśnie nie bardzo, jest tak jak pisał piecia. Jak zwykle Sheldon wyjaśnia <http://sheldonbrown.com/handlebar-tape.html>: "Generally, handlebar tape should be wound on starting at the ends of the bars and winding toward the middle. The reason for this is the direction of the overlap, specifically in the area of the "corners" (the upper, forward bend of the handlebar.) If you start at the ends of the bar, the layers overlap one another like the shingles of a roof, with the upper edge of the tape protected by the next winding up from it. If you start from the middle and work toward the ends, the upper edges of the tape are exposed, and hand pressure will tend to roll them down and away from the handlebar." Jest jeszcze myk związany z przejściem obok klamek: http://www.youtube.com/watch?v=bX3g718-6hQ -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |
|
Data: 2014-03-16 21:13:32 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Owijka na kierownicÄ™ | |
Dnia 16.03.2014, Krzyś Cierpiętnik napisał lub napisała:
Jest jeszcze myk związany z przejściem obok klamek:No właśnie zrobiłem to samo, tylko dlaczego wcześniej nigdy tak nie robiłem. Fakt że dzisiaj miałem dużo czasu bo od wczoraj padało. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2014-03-16 20:14:09 | |
Autor: Piotr Kosewski | |
Owijka na kierownicÄ™ | |
On 2014-03-16 17:27, ToMasz wrote:
od zawsze zaczynało się od środka kierownicy, do otwartego końca rury i Pamiętasz ostatnią dyskusję o doświadczeniu serwisanta...? W życiu nie nakładałem owijki, ale po prostu wystarczy się chwilę zastanowić, żeby wpaść na pomysł, że wierzchnia krawędź powinna być skierowana w dół. A potem można odpalić google i odkryć, że jednak większość ludzi rzeczywiście zaczyna od końca. I przez "większość" mam na myśli to, że szukałem po polsku i angielsku, a znalazłem tylko po polsku na 2 forach. No ale teraz pora na coś merytorycznego. Znam zalety zawijania od końców. Czemu Ty nawijasz od środka? pozdrawiam, Piotr Kosewski |
|
Data: 2014-03-16 20:20:37 | |
Autor: ToMasz | |
Owijka na kierownicÄ™ | |
No ale teraz pora na coś merytorycznego. Znam zalety zawijania Dawno temu kleje były liche. tak więc zaczynało się od środka nawijając jeden zwój całkowicie na drugi - marnotrawstwo taśmy kosztem "zaciśnięcia" pierwszego zwoju następnie cała rura, do klamki, tam znowu "myk" i do końca. na końcu też gęsto, i zatkanie korkiem. taki sposób nawinięcia umożliwiał działanie bez rozwijania bez kleju. na początku lat 90 siątych zawijałem takimi owijkami kierownice samochodowe, ale tu już nie było mowy o nie używaniu kleju! ToMasz |
|
Data: 2014-03-16 21:12:25 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Owijka na kierownicÄ™ | |
Dnia 16.03.2014, Piotr Kosewski napisał lub napisała:
A potem można odpalić google i odkryć, że jednak większość ludzihttp://www.parktool.com/blog/repair-help/handlebar-tape-installation-drop-bar -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2014-03-17 08:43:31 | |
Autor: Markiz (do)Sadny | |
Owijka na kierownicÄ™ | |
On 16/03/14 16:27, ToMasz wrote:
W dniu 16.03.2014 14:36, piecia aka dracorp pisze: http://en.wikipedia.org/wiki/Toilet_paper_orientation -- Markiz doSadny |
|
Data: 2014-03-17 10:50:47 | |
Autor: coaster | |
Owijka na kierownicÄ™ | |
W dniu 2014-03-17 09:43, Markiz (do)Sadny pisze:
On 16/03/14 16:27, ToMasz wrote:Over, absolutely. ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious it proves to be" Sir Artur Conan Doyle, The Red-Headed League ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|