Owoc zbrodni konsekrowanej

Data: 2013-05-13 01:13:53
Autor: Jacek Biały
Owoc zbrodni konsekrowanej
Zapewne wiele osób zadaje sobie pytanie, co takiego stało się w Polsce, że nagle mamy do czynienia z tyloma dzieciobójcami.
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zabijanie-dzieci-dla-wygody-stalo-sie-w-polsce-problemem-spolecznym
-- -- -- -- -- -- -
Wiele lat temu na tej grupie przewidzialem masowy wzrost dzieciobojstwa w III RP. Jako glowna tego przyczyne wskazywalem na kult zbrodniarzy w mundurach LWP. Na przyklad czlowiek, ktory zabiegal o obca interwencje zbrojna w naszym kraju zostal powszechnie uznany za wielkiego patriote, meza opatrznosciowego i zbawce narodu. Takie negatywne wzorce mocno zapadly w ludzkiej podswiadomosci, tym bardziej ze w ich kreowaniu uczestniczyly niektore srodowiska katolickie. Poblogoslawiona zbrodnia wydaje owoce.
jb
__
Od komunizmu do kanibalizmu tylko jeden krok
Wiktor Suworow

Data: 2013-05-13 09:07:32
Autor: mkarwan
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:kmp7nb$8os$1node2.news.atman.pl...
Jako glowna tego przyczyne wskazywalem na kult zbrodniarzy w mundurach LWP.

Na czym polega ten "kult", kogo dotyczy i kto go uprawia?

[...]

Kokretrnie jakie wzorce i które "środowiska katolickie" je kreowały?

Poblogoslawiona zbrodnia wydaje owoce.

Kto konkretnie "błogosławił zbrodnię"?

Data: 2013-05-13 18:17:51
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| Na czym polega ten "kult", kogo dotyczy

Czytaj posty, zanim zaczniesz odpowiadac.

(...)

| Kokretrnie jakie wzorce

Kazdy kult zbrodni promuje negatywne wzorce do nasladowania. Jesli zbrodnia na
skale panstwowa jest interpretowana jako zjawisko porzadane, wrecz zbawienne,
zbrodniarzani staja sie zwykli ludzie, na przyklad matki i ojcowie rodzin.
jb

Data: 2013-05-13 19:48:31
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:kmr3ue$165$1node2.news.atman.pl...

> [...]

zbrodniarzani staja sie zwykli ludzie, na przyklad matki i ojcowie rodzin.

Pytania są konkretne a ty jak widać nie potrafisz na nie odpowiedzieć

Data: 2013-05-13 22:07:52
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kmr91f$509$1usenet.news.interia.pl...

| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości
| > |

| > |

| Pytania są konkretne a ty jak widać nie potrafisz na nie odpowiedzieć

Daj sobie spokoj z tym przesluchaniem. Jesli nie zgadzasz sie z moim zdaniem, pokaz laskawie w ktorym miejscu, zamiast prowokowac do klotni.
jb

Data: 2013-05-14 08:56:52
Autor: mkarwan

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kmrh6p$enm$1node2.news.atman.pl...
| Pytania są konkretne a ty jak widać nie potrafisz na nie odpowiedzieć
Daj sobie spokoj z tym przesluchaniem. Jesli nie zgadzasz sie z moim zdaniem,
pokaz laskawie w ktorym miejscu, zamiast prowokowac do klotni.

Pytania są konkretne, odnoszące się do tego co napisałeś, ale ty jak widać, masz problem ze zrozumieniem nie tylko tych pytań, ale także tego co sam napisałeś.
Gdyby było inaczej odpowiedziałbyś na pytania, które w sposób oczywisty odnoszą się do tego co sam napisałeś.

Data: 2013-05-14 11:45:30
Autor: jr

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości
|
| Pytania są konkretne, odnoszące się do tego co napisałeś

Pierwsze pytanie zalales jeszcze przed przeczytaniem mojego postu, wiec nie
wydziwiaj jak stara ciota, tylko czytaj uwaznie i do konca. Jasne?

Data: 2013-05-13 18:21:15
Autor: Jacek Biały
Owoc zbrodni konsekrowanej

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości

(...) kto go uprawia?

Na przyklad Marek Karwan o grupowym nicku 'mkarwan'. Na grupach psp, psh, scp,
nieustannie glosisz czerwona ewangelie jaruzelskiego zbawienia. Juz tego nie
robisz? Wstyd ci? To przynajmniej glupio sie nie pytaj.
_bialy

Data: 2013-05-13 19:52:04
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:kmr3uf$165$3node2.news.atman.pl...
> [...]

nieustannie glosisz czerwona ewangelie jaruzelskiego zbawienia. Juz tego nie
robisz? Wstyd ci? To przynajmniej glupio sie nie pytaj.

Długo będziesz robił z siebie idiotę?

Data: 2013-05-13 22:07:46
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kmr986$5cn$1usenet.news.interia.pl...

| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości

| Długo będziesz robił z siebie idiotę?

Zamnkij kabure makarwan, bo i tak jest pusta.
Jesli nie masz powodu do wstydu, przytocz choc jeszcze raz te wszystkie jaruzelskie argumenty, tasiemcowe wyznania oficerow LWP ktorymi przez lata zasypywales usenet. Odwagi!
jb

Data: 2013-05-14 08:58:44
Autor: mkarwan
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kmrh6j$enl$1node2.news.atman.pl...

> [...]

jaruzelskie argumenty, tasiemcowe wyznania oficerow LWP ktorymi przez lata

Kłamiesz jak zwykle zresztą.
Proszę o wszystkie linki do "wszystkie jaruzelskie argumenty, tasiemcowe wyznania oficerow LWP ktorymi przez lata zasypywales usenet."

Data: 2013-05-14 11:47:15
Autor: jr

> [...]
| Proszę o wszystkie linki do "wszystkie jaruzelskie argumenty, tasiemcowe
| wyznania oficerow LWP ktorymi przez lata zasypywales usenet."

Luuudzie nie-do wiary!!!
Mkarwan jednym zdaniem przekresla caly swoj lisciany dorobek. Wszystkie
mkarwanie teksty broniace jaruzelskiej gnidy od dzisiaj nie istnieja!
To znaczy, ze ten smierdzacy tchorz w mundurze LWP nie obronil nikogo ani przed
Armia Czerwona, ani prze Zydami? Od dzisiaj archiwum Mitrochina jest prawdziwe,
Bukowski tez nic nie sfalszowal (chociaz nie ma tam podpisow ani rozdzielnikow).
Stan wojenny byl chujowi potrzebna nocna lapanka, ktora opoznila gnicie sowieckiego gowna. Zaprzeczysz mkarwan? Nie zaprzeczysz! - Tyle warte sa wasze klamstwa, ktore doprowadzily ten kraj do rozkladu, a ludzi do zezwierzecenia.
Ktos placil, teraz przestal, nic sie nie stalo...

Data: 2013-05-13 09:09:41
Autor: leszek niewiadomski
Am 13.05.2013 01:13, schrieb Jacek Biały:
[...]

To juz nie "Gazeta wyborcza" jest winna dzieciobojstwa albo partia Palikota? A o jakie to srodowiska katolickie chodzi? Pewnie "Znak" bo chyba nie KUL czy RM?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-05-13 18:20:28
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
III
LWP.

| To juz nie "Gazeta wyborcza" jest winna dzieciobojstwa

Zastanów sie nad tym, kto rozrpopagował mit o jaruzelskim zbawieniu, jesli nie
Gazeta Wyborcza i jej ojciec duchowy?
Kościół Lewoslawny z ulicy Czerskiej mial swoje polityczne cele, lecz jaka
korzysc maja ci wszyscy, ktorzy wierzac w jego zaklecia roznosili je po kraju
jak zaraze? Ja ci powiem: Uczestnictwo we wspolnocie hanby po PRL.  To jest
instynkt silniejszy od rozumu.

 albo partia
| Palikota? A o jakie to srodowiska katolickie chodzi?

Konkretnie chodzi o ludzi - duchownych i swieckich, ktorzy publicznie
przypisywali Jaruzelskiemu patriotyzm lub role zbawiciela. Moge sie nie dziwic
komunistom - w kazdym bylym demoludzie jest margines takich etosiarzy. Jednak w
Polsce zjawisko stalo sie masowe dzieki autorytetowi KK (teraz tacy katolicy sie
pochowali, lecz byl czas, ze bylo ich wielu).

 Pewnie "Znak" bo
| chyba nie KUL

Dlaczego nie KUL? Myslisz, ze komuch pozostawil KUL w strachu przed gniewem
bozym? To wlasnie KUL tudziez przerozne teologiczne akademie wychowaly wielu
pozniejszych czytelnikow GazWybu. Podstawa jest zanik krytycyzmu wobec
autorytetu i dogmatu. Nastepnie przychodzi znuzenie jalowa doktryna i
rozgladanie sie za innym guru.

 czy RM?

No wlasnie? Czym rozni sie Ojciec Dyrektor od Ojca Redaktora?
jb

Owoc zbrodni konsekrowanej