Owoc zbrodni konsekrowanej

Data: 2013-05-13 09:09:41
Autor: leszek niewiadomski
Owoc zbrodni konsekrowanej
Am 13.05.2013 01:13, schrieb Jacek Biały:
Zapewne wiele osób zadaje sobie pytanie, co takiego stało się w Polsce, że nagle
mamy do czynienia z tyloma dzieciobójcami.
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zabijanie-dzieci-dla-wygody-stalo-sie-w-polsce-problemem-spolecznym
-- -- -- -- -- -- -
Wiele lat temu na tej grupie przewidzialem masowy wzrost dzieciobojstwa w III
RP. Jako glowna tego przyczyne wskazywalem na kult zbrodniarzy w mundurach LWP.
Na przyklad czlowiek, ktory zabiegal o obca interwencje zbrojna w naszym kraju
zostal powszechnie uznany za wielkiego patriote, meza opatrznosciowego i zbawce
narodu. Takie negatywne wzorce mocno zapadly w ludzkiej podswiadomosci, tym
bardziej ze w ich kreowaniu uczestniczyly niektore srodowiska katolickie.
Poblogoslawiona zbrodnia wydaje owoce.
jb
__
Od komunizmu do kanibalizmu tylko jeden krok
Wiktor Suworow

To juz nie "Gazeta wyborcza" jest winna dzieciobojstwa albo partia Palikota? A o jakie to srodowiska katolickie chodzi? Pewnie "Znak" bo chyba nie KUL czy RM?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-05-13 18:20:28
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
III
LWP.

| To juz nie "Gazeta wyborcza" jest winna dzieciobojstwa

Zastanów sie nad tym, kto rozrpopagował mit o jaruzelskim zbawieniu, jesli nie
Gazeta Wyborcza i jej ojciec duchowy?
Kościół Lewoslawny z ulicy Czerskiej mial swoje polityczne cele, lecz jaka
korzysc maja ci wszyscy, ktorzy wierzac w jego zaklecia roznosili je po kraju
jak zaraze? Ja ci powiem: Uczestnictwo we wspolnocie hanby po PRL.  To jest
instynkt silniejszy od rozumu.

 albo partia
| Palikota? A o jakie to srodowiska katolickie chodzi?

Konkretnie chodzi o ludzi - duchownych i swieckich, ktorzy publicznie
przypisywali Jaruzelskiemu patriotyzm lub role zbawiciela. Moge sie nie dziwic
komunistom - w kazdym bylym demoludzie jest margines takich etosiarzy. Jednak w
Polsce zjawisko stalo sie masowe dzieki autorytetowi KK (teraz tacy katolicy sie
pochowali, lecz byl czas, ze bylo ich wielu).

 Pewnie "Znak" bo
| chyba nie KUL

Dlaczego nie KUL? Myslisz, ze komuch pozostawil KUL w strachu przed gniewem
bozym? To wlasnie KUL tudziez przerozne teologiczne akademie wychowaly wielu
pozniejszych czytelnikow GazWybu. Podstawa jest zanik krytycyzmu wobec
autorytetu i dogmatu. Nastepnie przychodzi znuzenie jalowa doktryna i
rozgladanie sie za innym guru.

 czy RM?

No wlasnie? Czym rozni sie Ojciec Dyrektor od Ojca Redaktora?
jb

Owoc zbrodni konsekrowanej