Owoce katolickiego wychowania

Data: 2012-02-03 15:27:26
Autor: Grzegorz Z.
Owoce katolickiego wychowania
Myślę że gdyby zamordowaną Madzię oddać do adopcji parze lesbijek lub gejów
to dziś żyła by w najlepsze. Rycerze, księżniczki, smoki, "dzieci Maryi", wampiry, likanie - od razu
widać że jej rodzice byli zdrowo popierdzieleni. --
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-03 15:57:16
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 03 luty 2012 15:27:

[...]

Myślę, że zbyt pochopnie oceniasz co się wydarzyło. Madzia na razie nie została "zamordowana". Jak do tej pory wszystko wygląda na wypadek,  a późniejsze poszukiwania to efekt szoku w jakim była matka Madzi. Nikt nie jest odporny na to co może się wydarzyć i żadne wychowanie nie uodparnia na nie.

Data: 2012-02-03 19:08:14
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:194cuk3h8xk0r$.1dppbc5ok1eli.dlg40tude.net...
Myślę że gdyby zamordowaną Madzię oddać do adopcji parze lesbijek lub gejów
to dziś żyła by w najlepsze.

O!! Wygląda na to, ze masz w tym własne doświadczenia skoro z takim przekonaniem to prezentujesz.
Wreszcie się wydało, że jesteś gejem i żyjesz w parze z drugim gejem.
I pewnie chcielibyście adoptować dzieci.
Ciekawe po co?
Nie możesz się ożenić i mieć dziecko z kobietą i być ojcem?
To takie trudne dla ciebie?
Gdybyś się nie rozwodził z żoną miałbyś pewnie dzieci.

Data: 2012-02-03 19:49:57
Autor: Grzegorz Z.
Owoce katolickiego wychowania
O!! Wygląda na to, ze masz w tym własne doświadczenia

Znacie urwan kogoś kto ma w czymkolwiek cudze doświadczenia?

Nie możesz się ożenić i mieć dziecko z kobietą i być ojcem?

Chcecie przez to powiedzieć urwan, że do zjedzenia kawałka chleba potrzeba
kupować piekarnię wraz z prawem użytkowania wieczystego gruntu na którym ta
piekarnia się znajduje?

To takie trudne dla ciebie?

Czy to takie trudne dla was do pojęcia, że niektórym nie zależy na byciu
ojcem? Weźcie na przykład pana Jarosława Kaczyńskiego albo pana Tadeusza
Rydzyka.

Gdybyś się nie rozwodził z żoną miałbyś pewnie dzieci.

Widzę urwan że wasze pojmowanie rzeczywistości postępuje powoli, stopniowo.
Jeszcze wczoraj czyjś rozwód był dla was oczywistym następstwem "odejścia
żony". Za jakiś czas pewnie zrozumiecie że małżeństwo nie oznacza automatycznie
posiadania potomstwa.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-03 22:05:18
Autor: pluton
Owoce katolickiego wychowania

pana Tadeusza
Rydzyka.

Jaki on tam pan ? Zwykly ksiandz wielebny oszust ojciec dyrektor zlodziej.

Nullification

Data: 2012-02-04 09:23:24
Autor: jadrys
W dniu 2012-02-03 22:05, pluton pisze:
pana Tadeusza
Rydzyka.

Jaki on tam pan ? Zwykly ksiandz wielebny oszust ojciec dyrektor zlodziej.

Tak tak, i jest posiadaczem Maybacha..

Data: 2012-02-04 12:32:44
Autor: pluton
Owoce katolickiego wychowania

Tak tak, i jest posiadaczem Maybacha..

Oddales mu ? Mowilem, ze kradzione nie tuczy i ze ciezko ci bedzie
sprzedac...

Nullification

Data: 2012-02-05 20:47:43
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-04 12:32, pluton pisze:
Tak tak, i jest posiadaczem Maybacha..

Oddales mu ? Mowilem, ze kradzione nie tuczy i ze ciezko ci bedzie
sprzedac...

Nullification

Maybach to nie samochód do kradzieży. No chyba że tylko dla kolekcjonera.

Data: 2012-02-05 21:02:57
Autor: pluton
Owoce katolickiego wychowania
Maybach to nie samochód do kradzieży. No chyba że tylko dla kolekcjonera.

Myslisz, ze ksionc pastuch moheru kolekcjonuje maybachy ?

Nullification

Data: 2012-02-06 10:06:59
Autor: jadrys
Owoce katolickiego wychowania
W dniu 2012-02-05 21:02, pluton pisze:
Maybach to nie samochĂłd do kradzieĹźy. No chyba Ĺźe tylko dla kolekcjonera.

Myslisz, ze ksionc pastuch moheru kolekcjonuje maybachy ?

Nic nie myślę, - ja WIEM że Rydzyk nie ma, i nigdy nie był posiadaczem auta tej marki..

Data: 2012-02-05 00:52:46
Autor: Pszemol
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> wrote in message news:de02dxtgusab$.y1levhrl90xy$.dlg40tude.net...
"Too stupid to understand science? Try religion."

:-))))

Data: 2012-02-04 11:06:22
Autor: aklop

Użytkownik "mkarwan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f2c2290$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Coś sie dzieje z "Dziećmi Maryi" ,  jedna dała sie zbadać ginekologicznie na ból gardła, druga nie wołała lekarza do dziecka, tylko przysypała kamieniami.
To jest wychowanie w kołtuństwie.

Data: 2012-02-03 20:29:11
Autor: K.S.
[...]
[.......]

A nie lepiej by ją wzięło bezpłodne małżeństwo zamiast upierać się przy in vitro?

"Too difficult to understand and agree?"

Data: 2012-02-03 20:31:19
Autor: Grzegorz Z.
K.S. napisał:

[...]

"Normalnej szczęśliwiej rodzinie" mieli "zabrać dziecko" ?

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/polowanie_na_dzieci_14085

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-04 07:13:06
Autor: Mr Bean
On 3/02/2012 10:27 PM, Grzegorz Z. wrote:
Myślę że gdyby zamordowaną Madzię oddać do adopcji parze lesbijek lub gejów
to dziś żyła by w najlepsze.

To już może lepsza jest śmierć niż życie w takich łapach.

Data: 2012-02-04 00:58:07
Autor: Grzegorz Z.
Mr Bean napisał:

On 3/02/2012 10:27 PM, Grzegorz Z. wrote:
Myślę że gdyby zamordowaną Madzię oddać do adopcji parze lesbijek lub gejów
to dziś żyła by w najlepsze.

To już może lepsza jest śmierć niż życie w takich łapach.

Tylko nie decyduj za innych.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-04 20:41:41
Autor: Mr Bean
On 4/02/2012 7:58 AM, Grzegorz Z. wrote:
Mr Bean napisał:

[...]

Patrzajcie kto to pisze.

Wiec pozwól się narodzić a nie brutalnie zamordować skrobanką.

> Tylko nie decyduj za innych.

Dziękuję za... bezmyślną szczerość.

;)

Data: 2012-02-04 15:06:04
Autor: Grzegorz Z.

Mr Bean napisał:

[...]

Co to znaczy "się narodzić" ? --
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-04 15:09:49
Autor: K.S.

Mr Bean napisał:

[...]

Too stupid to understand ?

Data: 2012-02-04 15:15:07
Autor: Grzegorz Z.

Mr Bean napisał:

[...]

A "brutalnie zamordować" ? --
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-04 16:14:24
Autor: Skrypëk

Mr Bean napisał:

[...]

To chyba znaczy, w imię konkurencyjnego bóstwa.

Data: 2012-02-04 08:24:52
Autor: sofu
[...]

Czemu się dziwić? Madzia to zwyczajna przez czarnych pajaków hodowana owieczka - prawa katoliczka. I jak na prawdziwych pokornych katolików przystało na pierwszej randce z przyszłym mężem byli w kościele (!).  O czym na konferencji prasowej mówił Rudkowski wprowadzony w sprawy tej rodziny. Takich jest ponoć w Polsce większość, bo niby cos 96 % jak chce watykanska sekta.
Dla tego ja od głupiutkiego katolickiego ścierwa trzymam się z dala, na przynajmniej trzy chuje w bok.......

sofu

Data: 2012-02-05 06:13:16
Autor: stevep
Dnia 04-02-2012 o 08:24:52 sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

[...]

To co napisałeś to takie tłumaczenia widzenia świata u prostaczka, a  problem nie leży wyłącznie w katolicyźmie, wszyscy w tym łańcuchu to  wyłącznie katolicy i Rutkowski i nieudolni policjanci i wszyscy ci ludzie?  Przecież w tym chocholim tańcu na pozory wszyscy nie mówili tego co myślą.  Czasem myślę sobie, że ludzie są szczerzy tylko jak im się coś przypadkiem  wyrwie np Kurski o "ciemnym ludzie, który kupi każdą ciemnotę", Węgrzyn o  lesbijkach, albo Suski o murzynku, a cała reszta to wyłącznie gra pozorów.  I tak naprawdę to cały ten pokręcony świat zachowa jakieś resztki  normalności, gdy okaże się, że matka małej Madzi była niespełna rozumu. A  tak nawiasem mówiąc osoba, która wodziła za nos opinię publiczną, środki  masowego przekazu, policje, kim ona mogłaby być? Wielką aktorką, autorem  powieści kryminalnych, czy charyzmatycznym politykiem, który potrafi  przekonać ludzi do każdej głupoty?

--
stevep

Data: 2012-02-05 10:55:59
Autor: Jorg
Owoce katolickiego wychowania

Użytkownik "stevep":

[...]

Klechą.

Pozdr
Jorg

Data: 2012-02-06 05:16:57
Autor: stevep
Owoce katolickiego wychowania
Dnia 05-02-2012 o 10:55:59 Jorg <aya1@wp.pl> napisał(a):

Użytkownik "stevep":

[...]

Też, ale przede wszystkiem politykiem, który potrafi przekonać do każdej  głupoty.

--
stevep

Data: 2012-02-04 13:06:40
Autor: Jorg
Owoce katolickiego wychowania
Użytkownik "Grzegorz Z.":

[...]

Czy zamordowana, to nie wiem.

Ale jak mówi ojciec Magdy: "Ja i moja żona jesteśmy katolikami [...]" - to wszystko jasne.

Nie mam wątpliwości, że wpajanie katolikom, że im bozia wybaczy
wszystko (tylko muszą szczerze żałować),- daje takie efekty.
Nie ma wątpliwości, że matka szczerze żałuje.
Bozia jest zadowolona.
Dziecko nie żyje.
Oto katolicyzm.

Pozdr
Jorg

Data: 2012-02-05 11:36:07
Autor: u2
W dniu 2012-02-04 13:06, Jorg pisze:
Ale jak mówi ojciec Magdy: "Ja i moja żona jesteśmy katolikami [...]" -
to wszystko jasne.

Skad ten cytat wziales ?

Data: 2012-02-05 12:10:02
Autor: Jorg
Owoce katolickiego wychowania
Użytkownik "u2":
W dniu 2012-02-04 13:06, Jorg pisze:

Ale jak mówi ojciec Magdy: "Ja i moja żona jesteśmy katolikami [...]" -
to wszystko jasne.

Skad ten cytat wziales ?

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/ojciec-madzi-nie-nalezal-do-sekty-ale-fascynuje-go-smierc-wilkolaki-i-wampiry-zdjecia_225739.html

Jorg

Data: 2012-02-05 12:56:59
Autor: u2
W dniu 2012-02-05 12:10, Jorg pisze:
Skad ten cytat wziales ?

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/ojciec-madzi-nie-nalezal-do-sekty-ale-fascynuje-go-smierc-wilkolaki-i-wampiry-zdjecia_225739.html

Sprytnie wyciales fragmencik pomijajac reszte :

- Ja i moją żona jesteśmy katolikami. Nie interesują mnie sekty, nigdy
do żadnej nie należałem. Wampiry i wilkołaki to postacie, które są dla
mnie ciekawe, ale nie utożsamiam się z żadnym ruchem, który ma z nimi
coś wspólnego. Zdjęcia, które są na portalu, zamieściłem tuż po maturze.
Zarówno to, na którym jestem na cmentarzu w garniturze i siedzę przy
nagrobkach, jak i to, na którym przebrany za kostuchę chodzę po
skateparku oraz to z figurą Draculi.To były takie żarty, choć przyznaję,
że fascynowała mnie śmierć. Pisałem na ten temat nawet prace maturalną -
wyjaśniał ojciec Madzi.

Czyli zaden praktykujacy katolik, tylko praktykujacy satanista.

Data: 2012-02-05 20:42:10
Autor: Jorg
[...]

Kolega łatwo rzuca oszczerstwami.
Na dodatek nie wiedząc, co po cytacie oznacza "[...]".

[...]

Oczywiście. A sataniści wisieli mu na kołnierzu nakazując łgać, że razem z żoną są katolikami.

Jorg

Data: 2012-02-05 21:27:06
Autor: u2
W dniu 2012-02-05 20:42, Jorg pisze:
Sprytnie wyciales fragmencik pomijajac reszte :

Kolega łatwo rzuca oszczerstwami.
Na dodatek nie wiedząc, co po cytacie oznacza "[...]".

Postawiles teze o katolicyzmie na podstawie zdania wyrwanego z kontekstu.

Czyli zaden praktykujacy katolik, tylko praktykujacy satanista.

Oczywiście. A sataniści wisieli mu na kołnierzu nakazując łgać, że razem
z żoną są katolikami.

Z tego co wyciales wynika, ze koles praktykowal satanistyczne obrzadki
na cmentarzu. Nie ma nic o obrzadkach koscielnych.

Data: 2012-02-05 23:48:48
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Sugerujesz że podejrzany nie jest katolikiem?

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-07 13:11:53
Autor: Adramelech
Owoce katolickiego wychowania
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> Odpowiedz na news:1457jlyv5p779.1ccg7l2plrd0b$.dlg40tude.net:

u2 napisał:

[...]

Oczywiście że nie jest katolikiem. Przestał być katolikiem gdy zrobił coś co nie odpowiada katolikom. Nalezy wyprzeć wszystko co może źle świadczyć o katolikach. Pozdrawiam
--
Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-02-07 21:13:41
Autor: Jorg
u2 napisał:
[...]

A sataniści dalej mu wiszą u kołnierza i zmuszają do:
"Moja wiara i rodzice uczyli mnie wybaczać. [...] - mówił Bartłomiej Waśniewski na konferencji prasowej, którą zorganizował Krzysztof Rutkowski".

tym razem kolejny link:
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/tajemnicze-znikniecie-madzi/ojciec-magdy-nie-da-sie-przestac-kochac-w-ciagu-3-,1,5020270,wiadomosc.html

Satanista jak się patrzy :o)

Pozdr
Jorg

Data: 2012-02-07 12:18:36
Autor: Pszemol
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4f2ee61b$0$1275$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakie obrządki? Pisał o zrobieniu kilku zdjęć i szczenięcych wygłupach.
Gdzie masz coś napisane o obrządkach satanistycznych?

Data: 2012-02-07 20:02:08
Autor: u2
W dniu 2012-02-07 19:18, Pszemol pisze:
[...]

Nie sciemniaj, fotografowanie sie na grobach w stroju Drakuli to
ewidentnie wywolywanie zlych duchow :)

Data: 2012-02-07 20:03:49
Autor: u2
W dniu 2012-02-07 20:02, u2 pisze:
[...]

No i zdjecie pochodzi z wieku 19 lat, a gostek ma obecnie niewiele wiecej.

Data: 2012-02-07 19:30:13
Autor: Pszemol
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4f317596$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ile więcej ma obecnie?

A 19-latek to nie nastolatek?

Data: 2012-02-08 08:23:58
Autor: u2
W dniu 2012-02-08 02:30, Pszemol pisze:
No i zdjecie pochodzi z wieku 19 lat, a gostek ma obecnie niewiele
wiecej.

Ile więcej ma obecnie?

A 19-latek to nie nastolatek?

Wg ciebie 19-latek to szczeniak. A wg mnie to osoba pelnoletnia,
odpowiadajaca za swoje czyny.

Data: 2012-02-08 09:06:43
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f32230f$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czytając ciebie dochodzę do wniosku, że od niedawna jesteś trochę dorosły.

BBR

Data: 2012-02-08 14:41:25
Autor: u2
W dniu 2012-02-08 09:06, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Czytając ciebie dochodzę do wniosku, że od niedawna jesteś trochę dorosły.

BBR

A ty bambaryla BBR nie jestes ani hrabia ani Bobrowski :)

Data: 2012-02-11 07:29:36
Autor: Pszemol
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4f32230f$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Umysłem ten 19-latek bliższy jest 16-letniemu koledze niż 40 letniemu ojcu.
A więc owszem, jest to już osoba "dorosła" w legalnym tego słowa sensie
ale nie przeszkadza faktom takim, że osoby poniżej około 25 roku życia mają
po prostu "pstro w głowie" bo nie do końca mają jeszcze rozwinięty mózg.

Data: 2012-02-11 15:03:33
Autor: u2
W dniu 2012-02-11 14:29, Pszemol pisze:
[...]

Fakty sa zupelnie inne, osoba 18-letnia jest juz pelnoletnia, w pelni
uksztaltowana emocjonalnie i na wyzynach intelektualnych. To za komuny
mozna bylo byc doroslym dzieckiem w wieku lat 18 i byc prowadzonym za
raczke przez ZSMP.

Data: 2012-02-11 09:20:30
Autor: Pszemol
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4f367538$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jest na wyżynach sprawności/wydajności fizycznej, dlatego takich biorą
do armii, ale wyżyny intelektualne osiąga się dopiero w wieku 24-25 lat.
18-19 latek decydowanie NIE JEST w pełni ukształtowany emocjonalnie!

Data: 2012-02-11 16:58:04
Autor: u2
W dniu 2012-02-11 16:20, Pszemol pisze:

Jest na wyżynach sprawności/wydajności fizycznej, dlatego takich biorą
do armii, ale wyżyny intelektualne osiąga się dopiero w wieku 24-25 lat.
18-19 latek decydowanie NIE JEST w pełni ukształtowany emocjonalnie!

Jest, wszystko czego nauczyl sie bylo juz w dziecinstwie. 18 lat to wiek
wkroczenia w doroslosc. Czego Jas sie nie nauczyl, tego Jan nie bedzie
umial.

Data: 2012-02-12 07:19:41
Autor: Pszemol
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4f36900f$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rozumiem, że według Ciebie studenci i doktoranci niczego się nie uczą, bo
mają już więcej niż 18 lat? Czy już zauważyłeś że palnąłeś bzdurę czy jeszcze nie?

Data: 2012-02-12 13:32:06
Autor: Obserwator
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Rozumiem, że według Ciebie studenci i doktoranci niczego się nie uczą, bo
mają już więcej niż 18 lat? Czy już zauważyłeś że palnąłeś bzdurę czy jeszcze nie?

nie rozumiesz o co u2 chodzi. To nie ma nic wspolnego z ze zdobywaniem nauki jakiegos przedmiotu. Tu chodzi o wychowanie ktore wynosi sie z domu, a nie o
wyksztalcenie.

Mozna miec 5 fakuletow, a byc zle wychwanym w domu.

Data: 2012-02-12 14:51:24
Autor: u2
W dniu 2012-02-12 14:32,  Obserwator pisze:
[...]

Mozna miec 5 fakuletow, a byc zle wychowanym w domu.

Wychowanie to jedno, a drugie to uksztaltowanie psychiczne i intelektualne.

A co do fakultetow to racja, nic nie zastapi wychowania w domu.

Ten pszemol myli sprawnosc intelektualna z osiagnieciami naukowymi. Jak
sie nie ma odpowiedniego charakteru i wychowania wtedy nici z osiagniec
naukowych.

Podobnie jest z uksztaltowaniem psychicznym, charakter rzecz nabyta, ale
zmienic go niezwykle trudno, a swojego temperamentu nigdy czlowiek w
swoim zyciu nie zmieni.

Data: 2012-02-12 15:06:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jh7p6d.19c.0poczta.onet.pl...
[...]

To ty palisz bzdury.
To, co jest potrzebne do życia czyli podstawowa wiedza o wartościach etycznych (jak zawał, tak zwał), o normach które należy przestrzegać, jak je przestrzegać i stosować w życiu itp., człowiek osiąga w wieku do 18 lat.

To, co wymieniasz, to jest wiedza, która jest potrzebna do wykonywania pracy i tej człowiek uczy się całe życie. Również dodatkowa wiedza o postępowaniu w życiu jest pożądana i tej też człowiek nabywa i doświadcza w ciągu swego życia.

Data: 2012-02-14 08:52:58
Autor: Adramelech
Owoce katolickiego wychowania
u2 <u_2@o2.pl> Odpowiedz na news:4f36900f$0$26686$65785112news.neostrada.pl:

[...]

No i super. Ale napisz co ma z tego wynikać. I przedewszystkim w jaki sposób?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-02-14 17:15:21
Autor: u2
W dniu 2012-02-14 09:52, Adramelech pisze:
[...]

Nie wnikam to co by moglo byc, ale widze to co bylo, czyli satanistyczne
obrzadki na cmentarzu.

Jestem realista i opieram sie na faktach, a nie bajkopisarzem :)

Data: 2012-02-11 15:27:12
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f367538$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pełnoletnim dupku. Nie dorosłym. Ty wciąz jesteś małym gnojkiem!

BomBel

Data: 2012-02-07 12:17:21
Autor: Pszemol
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4f2e6e8b$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

chyba Ty jesteś praktykującym idiotą jeśli nie umiesz odróżnić
żartów i wygłupów *nastolatka* od przekonań dorosłego człowieka,
ojca rodziny.

Data: 2012-02-08 08:26:31
Autor: u2
W dniu 2012-02-07 19:17, Pszemol pisze:
chyba Ty jesteś praktykującym idiotą jeśli nie umiesz odróżnić
żartów i wygłupów *nastolatka* od przekonań dorosłego człowieka,
ojca rodziny.

19-latek to osoba pelnoletnia, odpowiadajaca za swoje czyny, nawet jesli
byly to satanistyczne obrzadki na s-mentarzu. Poza tym obecnie jest
niewiele starszy.

Data: 2012-02-08 13:39:23
Autor: Adramelech
Owoce katolickiego wychowania
u2 <u_2@o2.pl> Odpowiedz na news:4f3223a9$0$1221$65785112news.neostrada.pl:

[...]

A potrafisz w jakiś obiektywny sposób przedstawić twój tok myślenia który od foty na cmentarzu w głupim stroju doprowadził cię do obrządków szatanistycznych?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-02-08 14:42:52
Autor: u2
W dniu 2012-02-08 14:39, Adramelech pisze:
[...]

Zartujesz, czy o droge pytasz ? Gostek uprawial satanistyczne obrzedy na
cmentarzu, wiec sam prosil sie o klopoty.

Owoce katolickiego wychowania