"Owocne" saksy.

Data: 2013-11-20 10:59:43
Autor: stevep
"Owocne" saksy.
# Macierewicz jest w USA. Jeździ i bździ wśród Polonii amerykańskiej o  katastrofie smoleńskiej i zbiera datki na adwokata dla "prof" Nowaczyka.
Do puszki krążącej po sali na nowojorskim Greenpoincie zebrani wrzucali  pieniądze. Razem z dochodami ze sprzedaży biletów udało się zebrać 6 tys.  dolarów. "Do wtorku pieniądze na adwokata muszą się znaleźć" - apelował  wczoraj Antoni Macierewicz.

Wstyd i hańba dla całej Polski !
Otóż Nowaczyka eksperta Macierewicza wywalają z pracy z Uniwersytetu  Maryland. Powodem oficjalnie ma być redukcja etatów na uczelni. Jednak  wiadomo, że fizyk był w konflikcie ze swoim przełożonym - prof. Josephem  R. Lakowiczem. Poszło o majową wizytę Antoniego Macierewicza w USA,  podczas której poseł spotkał się z prof. Lakowiczem na prośbę Nowaczyka.  Jak opisywał portal Niezależna.pl, spotkanie miało świadczyć o wielkim  zainteresowaniu tamtejszych naukowców sprawą wyjaśnienia przyczyn  katastrofy smoleńskiej. Polski bloger Paweł Pisaniecki napisał do  Lakowicza, czy takie spotkanie rzeczywiście miało miejsce. Lakowicz nie  miał pojęcia, że udziela poparcia Macierewiczowi.
Nie dosyć że zadawanie się z Antkiem powoduje zanik mózgu, to konsekwencją  tego jest utrata pracy na amerykańskiej uczelni. Ciekawe który "ekspert"  będzie następny , pewnie ten od nieistniejącej brzozy. Podobno to  Cieszewski, który już się na występach Macierewicza nie pojawi, a jak  spróbuje to wyleci. Nie znam prawa w USA ale czy ta darowizna nie będzie  niedźwiedzią przysługą i Nowaczyk od tej darowizny nie będzie musiał  zapłacić podatku? Chociaż przyznam, że w tym przypadku losy finansowe  Nowaczyka mnie naprawdę nie interesują, NIC A NIC, za głupotę powinno się  płacić, a szczególnie, gdy ktoś pretenduje do miana naukowca.
To o czym myślę i mnie zasmuca to przyszłość polskich naukowców w świecie.  Jakim echem i na jak długo będzie smoleńszczyzna szargać opinię obecnych i  przyszłych naukowców?
Mam nadzieję, że szajba smoleńska poraziła tylko zaangażowanych i ich  rodziny, a nie podciągnie pod jedną kreskę cały polski świat naukowy. #
Ze strony:
http://tiny.pl/q7jbs

--
stevep