Owsiak: 40 mln zł na koncie WOŚP; to jest rekord!

Data: 2009-02-26 22:15:40
Autor: Przemysław Warzywny
Owsiak: 40 mln zł na koncie WOŚP; to jest rekord!
Ponad 40,4 mln zł zebrano podczas tegorocznego 17. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pieniądze zostaną przeznaczone na wczesną diagnostykę nowotworową u dzieci.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Owsiak-40-mln-zl-na-koncie-WOSP;-to-jest-rekord,wid,10890470,wiadomosc.html?ticaid=17937

Jacek Kawecki

"Dzięki zebranym środkom Fundacja WOŚP realizuje kilka programów medycznych skierowanych do najmłodszych - m.in. badania przesiewowe słuchu, zakup pomp insulinowych, pomoc dzieciom, które mają problemy z oddychaniem - przypomniał prezes Fundacji WOŚP.

Owsiak podziękował wszystkim, którzy współorganizowali tegoroczny Finał i przyczynili się do jego sukcesu".

--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynieś, zanieś, pozamiataj" - stwierdził

Data: 2009-02-26 22:55:06
Autor: jacek_placek_01
Przemysław Warzywny pisze:
[...]

w Euro zebrali mniej niż rok temu. pewnie dlatego ze im nie dałem ani zlotóweczki.

Data: 2009-02-27 06:46:07
Owsiak: 40 mln zł na koncie WO¦P; to jest rekord!
On Thu, 26 Feb 2009 22:15:40 +0100, "Przemysław Warzywny"
<adres@email.pl> wrote:

Ponad 40,4 mln z?zebrano podczas tegorocznego 17. Fina? Wielkiej Orkiestry ?i?ecznej Pomocy. Pieni?ze zostan?przeznaczone na wczesn?diagnostyk?
nowotworow?u dzieci.

 ile ? 1/3 ? na co pojedzie pozostal czesc ?  dlaczego to zebractwo ma wyreczac prezna sluzbe zdrowia ?

--

 HeSk

Data: 2009-02-27 07:38:11
Autor: cytryna
<adres@email.pl> wrote:

> [...]
> nowotworow?u dzieci.

 ile ? 1/3 ? na co pojedzie pozostal czesc ?  dlaczego to zebractwo ma wyreczac prezna sluzbe zdrowia ?

Nieźle, "rodzinne" 15% to około 6 mil zetów, będzie za co balować z dziwami na
Korsyce. Stary playboy uwielbia takie igraszki, wówczs może przestać myśleć o biednych schorowanych maluchach. Terror medialny zacznie się na przełomie roku.

Data: 2009-02-27 08:28:46
Autor: Przemysław Warzywny
Owsiak: 40 mln zł na koncie WO|P; to jest rekord!
Użytkownik ""< heRsk >"" <?_bigbrednie@interia.pl> napisał

 ile ? 1/3 ? na co pojedzie pozostal czesc ?

Na stronie WOŚP jest skrupulatne wyliczenie na co idą pieniądze. Bez tego Owsiak nie dostałby pozwolenia na kolejną zbiórkę.

 dlaczego to zebractwo ma wyreczac prezna sluzbe zdrowia ?

Nie powielaj rydzykowo - pisuarowych bredni o wyręczaniu. Nie od dzisiaj wiadomo, że w służbie zdrowia brakowało, brakuje i pewnie brakowac jeszcze długo będzie. Jeśli Owsiak kupuje np. ileś tam np. pomp insulinowych, to po to, by ułatwic życie dzieciom i ich rodzicom. Służba zdrowia powie, że nie ma pieniędzy, abez pomp można życ. Przeczytaj co daje taka pompa:

"Jakie korzyści oferuje pompa insulinowa dzieciom i młodzieży?

Nawet niskie podstawowe zapotrzebowanie na insulinę jest bardzo dobrze pokrywane przez jednolite podawanie najmniejszych dawek insuliny
a.. Stabilizacja kontroli poziomu cukru we krwi

a.. Znaczny spadek ryzyka wystąpienia hipoglikemii

a.. Wzrost poziomu cukru we krwi we wczesnych godzinach porannych (zjawisko brzasku) jest znacznie mniejszy

a.. Zestawy infuzyjne (jako alternatywa terapii penami) muszą być wymieniane co 2-3 dni, zaś po wkłuciu są w większości przypadków niemal niewyczuwalne

a.. Nie ma potrzeby wstawania w nocy w celu wykonania zastrzyku

a.. Można spać do późna

a.. Więcej swobody w jedzeniu

a.. Codzienne życie szkolne normalizuje się

Teraz się zastanów czy Owsiak dobrze zrobił, bo możesz byc w 100 % przekonany, że na NFZ nie można liczyc.

Zniechęcanie do działalności WOŚP jest takim samym barbarzyństwem jak zablokowanie przez kościół wysyłki prezerwatyw do Afryki, proponowanie kobietom cierpienia zamiast in vitro itp.
 J.K.