Owsiak NADAL łamie prawo?

Data: 2010-01-11 18:57:55
Autor: Hans Kloss
Owsiak NADAL łamie prawo?
Do napisania tego postu skłoniły mnie wymiociny, które na grupie umieściła
dziś rano pewna peespowa mendowesz. To bydlę bez krzty godności i odrobiny
rozumu zarzuciło otóż z właściwą sobie bezczelnością napadanie na owsiakowych
"wolontariuszy" ni mniej ni więcej tylko.... ojcu Rydzykowi i jego moherowym
sympatykom. Od razu mi się przypomniała inna z grupowych kanalii która z
podobną chamską bezczelnością za zakup 90 milionów szczepionek przeciw
tuskogrypie dla 50-milionowej francy obwiniła niedawno.. prezydenta
Kaczyńskiego i RPO Kochanowskiego.
Te bździny o moherowych staruszkach wyrywających "urobek" dzieciakom zwabionym
do kwestowania przez owsiakowców nasunęły mi jednak pewną myśl zabawną choć
bynajmniej nienową. Oto jeden z linków do wiadomości o owych napadach:
wiadomosci.onet.pl/2108599,11,50_napasci_podczas_wosp__rok_temu_bylo_gorzej,item.html

Czytamy w niej m.in. co następuje: "W Gdyni policja zanotowała trzy napaści na
kwestujących. Na 11-12 letnich wolontariuszy napadli i zabrali puszki nieletni
sprawcy."
Zaświtało mi że przecież ta sprawa (tj kwestowania nieletnich) powinna być
jakoś regulowana prawnie, toż jest to jawne narażanie tych dzieci na
niebezpieczeństwo ze strony jakiegoś zboukunionego cycoida któremu akurat na
butelkę wody sodowej zabrakło.... i rzeczywiście, nie pomyliłem się!!
http://www.woj-pomorskie.pl/downloads/o_publicznych.pdf
Art. 7 ustawy  o zbiórkach publicznych głosi bowiem w punkcie 1a co następuje:
Osobami przeprowadzającymi zbiórkę [...]mogą być również:
1) małoletni powyżej 16 roku życia,
2) inni małoletni, jeżeli przeprowadzają zbiórkę na rzecz organizacji
pożytku publicznego [...] pod nadzorem osób pełnoletnich
POD NADZOREM OSÓB PEŁNOLETNICH!!! Zupełnie nic nie wskazuje aby dzieci
okradzione w sposób opisany w onetowej notatce zbierały pod nadzorem
pełnoletniego. Mało tego, dziesiątki razy widziałem podobnie smarkatych 11-12
latków sprzedających owsiakowe serduszka BEZ ŻADNEGO NADZORU osoby dorosłej.
Na marginesie dodam jeszcze, że punkt 1a został dodany dopiero w 2003 roku, do
tego czasu angażowanie nieletnich w owsiakowanie odbywało się z EWIDENTNYM
NARUSZENIEM POLSKIGO PRAWA!!
Prawa którego państwem rzekomo jesteśmy, tak przynajmniej stanowy konstytucja
III RP. Dlaczego mimo to nikt przez te wszystkie lata nie złożył w
prokuraturze doniesienia o popełnieniu przestępstwa przez wośp pozostawiam
domyślności grupowiczów.
J-23 --

Data: 2010-01-11 20:59:00
Autor: awe
Owsiak NADAL łamie prawo?

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hifsbj$5u9$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Bardzo sluszna uwaga, na grupie pisalem o narazaniu na niebezpieczenstwo dzieci, jednak nie wiedzialem ze zbiorki przeprowadzane przez nieletnich sa to unormowane prawnie. To jest wlasnie cale chamstwo Owsiaka....a zwlaszcza 20% pobierane na koszta i jego  samozatrudnienie.
Lebski facet, a niby jakala
awe

Data: 2010-01-11 21:06:25
Autor: u2
Owsiak NADAL �amie prawo?
W dniu 2010-01-11 20:59, awe pisze:

[...]

Gdyby się na tym wzbogacił (na zbiórkach) to by go na taczkach wywieźli.
Coś z twoją logiką nie tegos.

Data: 2010-01-11 22:06:39
Autor: awe
Owsiak NADAL ?amie prawo?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hig10v$jes$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

a kogo w PL wywiezli kiedys? Sprawdz ile z datkow idzie na zakup sprzetu a ile na dzialalnosc fundacji i czy lacznie nie jest to 20%
awe

Data: 2010-01-12 00:54:55
Autor: J-23
Owsiak NADAL łamie prawo?
On 11 Sty, 19:57, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Do napisania tego postu sk oni y mnie wymiociny, kt re na grupie umie ci a
dzi rano pewna peespowa mendowesz. To bydl bez krzty godno ci i odrobiny
rozumu zarzuci o ot z w a ciw sobie bezczelno ci napadanie na owsiakowych
"wolontariuszy" ni mniej ni wi cej tylko.... ojcu Rydzykowi i jego moherowym
sympatykom. Od razu mi si przypomnia a inna z grupowych kanalii kt ra z
podobn chamsk bezczelno ci za zakup 90 milion w szczepionek przeciw
tuskogrypie dla 50-milionowej francy obwini a niedawno.. prezydenta
Kaczy skiego i RPO Kochanowskiego.
Te b dziny o moherowych staruszkach wyrywaj cych "urobek" dzieciakom zwabionym
do kwestowania przez owsiakowc w nasun y mi jednak pewn my l zabawn cho
bynajmniej nienow . Oto jeden z link w do wiadomo ci o owych napadach:
wiadomosci.onet.pl/2108599,11,50_napasci_podczas_wosp__rok_temu_bylo_gorzej,item.html

Czytamy w niej m.in. co nast puje: "W Gdyni policja zanotowa a trzy napa ci na
kwestuj cych. Na 11-12 letnich wolontariuszy napadli i zabrali puszki nieletni
sprawcy."
Za wita o mi e przecie ta sprawa (tj kwestowania nieletnich) powinna by
jako regulowana prawnie, to jest to jawne nara anie tych dzieci na
niebezpiecze stwo ze strony jakiego zboukunionego cycoida kt remu akurat na
butelk wody sodowej zabrak o.... i rzeczywi cie, nie pomyli em si !!http://www.woj-pomorskie.pl/downloads/o_publicznych.pdf
Art. 7 ustawy  o zbi rkach publicznych g osi bowiem w punkcie 1a co nast puje:
Osobami przeprowadzaj cymi zbi rk [...]mog by r wnie :
1) ma oletni powy ej 16 roku ycia,
2) inni ma oletni, je eli przeprowadzaj zbi rk na rzecz organizacji
po ytku publicznego [...] pod nadzorem os b pe noletnich
POD NADZOREM OS B PE NOLETNICH!!! Zupe nie nic nie wskazuje aby dzieci
okradzione w spos b opisany w onetowej notatce zbiera y pod nadzorem
pe noletniego. Ma o tego, dziesi tki razy widzia em podobnie smarkatych 11-12
latk w sprzedaj cych owsiakowe serduszka BEZ ADNEGO NADZORU osoby doros ej.
Na marginesie dodam jeszcze, e punkt 1a zosta dodany dopiero w 2003 roku, do
tego czasu anga owanie nieletnich w owsiakowanie odbywa o si z EWIDENTNYM
NARUSZENIEM POLSKIGO PRAWA!!
Prawa kt rego pa stwem rzekomo jeste my, tak przynajmniej stanowy konstytucja
III RP. Dlaczego mimo to nikt przez te wszystkie lata nie z o y w
prokuraturze doniesienia o pope nieniu przest pstwa przez wo p pozostawiam
domy lno ci grupowicz w.
J-23

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Masz racje!
Mysle ze katoli rzuca po katach,
kiedy sobie oblicza ile "kasy wycieklo" ze spoleczenstwa, na rzecz
WOSP.

J-23 itede...

Data: 2010-01-12 09:16:06
Autor: Hans Kloss
Owsiak NADAL łamie prawo?
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
Masz racje!
Mysle [...]

Zacząłeś bardzo dobrze. Niestety już na początku  drugiego zdania popadłeś w
grubą przesadę.
J-23

Data: 2010-01-12 01:28:13
Autor: J-23
Owsiak NADAL łamie prawo?
On 12 Sty, 10:16, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> Mysle [...]

Zacząłeś bardzo dobrze. Niestety już na początku  drugiego zdania popadłeś w

Tia!
Te zebrane miliony, razy XVIII edycji WOSP.
To ile limuzyn by bylo dla "pasterzy"?

J-23 itede...

Data: 2010-01-12 02:47:29
Autor: Hans Kloss
Owsiak NADAL łamie prawo?
On 12 Sty, 10:28, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

To ile limuzyn by bylo dla "pasterzy"?

Maybachów, nieprawdaż? Lęgną sie te "limuzyny" i maybachy wyłącznie w
waszych chorych głowach i nic na to nie można poradzić. Niejaki klich
może dałby rade, ale niestety  pełowcem, został.
J-23

Data: 2010-01-12 14:34:38
Autor: J-23
Owsiak NADAL łamie prawo?
On 12 Sty, 11:47, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

waszych chorych głowach i nic na to nie można poradzić. Niejaki klich
może dałby rade, ale niestety  pełowcem, został.

Nieustannie docieraja do opini publicznej informacje o przekretach,
dokonywanych przez przedstawicieli kk.

J-23 itede...

Data: 2010-01-12 23:37:46
Autor: Hans Kloss
Owsiak NADAL łamie prawo?
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
Nieustannie docieraja do opini publicznej informacje o przekretach,
dokonywanych przez przedstawicieli kk.

.. produkowane bez wytchnienia przez takich jak ty antyklerykalnych fanatyków.
Jak dotrą do prokuratury (skutecznie!) to się nie omieszkaj pochwalić, ale
dopiero wtedy, wcześniej nie zawracaj na grupie d... kolejnymi dorszami.
J-23

Data: 2010-01-12 10:40:51
Autor: White Power
Owsiak NADAL łamie prawo?
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
Masz racje!
Mysle ze katoli rzuca po katach,
kiedy sobie oblicza ile "kasy wycieklo" ze spoleczenstwa, na rzecz
WOSP.

E tam co to jest 40 mln raz do roku?

Data: 2010-01-12 11:37:00
Autor: =heÂŽsk=
Owsiak NADAL łamie prawo?
On Mon, 11 Jan 2010 18:57:55 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Do napisania tego postu skłoniły mnie wymiociny, które na grupie umieściła
dziś rano pewna peespowa mendowesz. [...]

 sadzisz, ze big-bolo-miglanc-adam-cyc przeprosi ?

Data: 2010-01-12 02:44:28
Autor: Hans Kloss
Owsiak NADAL łamie prawo?
On 12 Sty, 11:37, =heÂŽsk= <xl_ bigbred...@interia.pl> wrote:

 sadzisz, ze big-bolo-miglanc-adam-cyc przeprosi ?

A po co komu przeprosiny mendy?
J-23

Data: 2010-01-12 14:37:48
Autor: J-23
Owsiak NADAL łamie prawo?
On 12 Sty, 11:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 12 Sty, 11:37, =heÂŽsk= <xl_ bigbred...@interia.pl> wrote:

>  sadzisz, ze big-bolo-miglanc-adam-cyc przeprosi ?

A po co komu przeprosiny mendy?
J-23

od rana sie tak krzywo opluwasz, z nienawisci do Jurka
musi dotknelo Cie do zywego, to ze kolejny raz odniosl sukces

J-23 itede...

Data: 2010-01-12 18:49:42
Autor: cyc
Owsiak NADAL łamie prawo?

Wiesz co mnie najbardziej cieszy ?.
To mianowicie , ze mimo rozpaczliwego wrzasku skoltunialych moherowych , rydzykowych glupcow , WOSP trwa juz 18 lat i ma sie coraz lepiej .
Zawierza jej miliony rodakow oddajac pieniadze na cel , ktory dla  Twojego sekciarza jest tak odlegly jak najdalsza galaktyka .
Wasza  cieknaca z wykrzywionej paroksyzmem rozpaczy za "utraconymi pieniedzmi " twarzy , jest doskonalym dowodem na wasza , iscie rydzykowa wrednosc , bo tylko wredni ludzie moga z takiej akcji drwic i ja deprecjonowac .
Cieszy mnie to , ze jestescie nieliczaca sie mniejszoscia , ze wiekszosc moich rodakow to ludzie normalni , czujacy , wrazliwi i potrafiacy nie ogladajac sie na tych do ktorych to nalezy , pomoc potrzebujacym .
To podnosi na duchu i sprawia , ze z nadzieja mozemy patrzec w przyszlosc w ktorej dla was rydzykowcow a wiec ludzi bezczelnych , obludnych , zaklamanych  w sumie wrednych lub bezdennie glupich , nie ma juz miejsca a jesli juz jest , to tylko w roli parobkow bo tylko do tego sie nadajecie !.

cyc

Owsiak NADAL łamie prawo?