Owsiak NADAL łamie prawo?

Data: 2010-01-11 20:59:00
Autor: awe
Owsiak NADAL łamie prawo?

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hifsbj$5u9$1inews.gazeta.pl...
Do napisania tego postu skłoniły mnie wymiociny, które na grupie umieściła
dziś rano pewna peespowa mendowesz. To bydlę bez krzty godności i odrobiny
rozumu zarzuciło otóż z właściwą sobie bezczelnością napadanie na owsiakowych
"wolontariuszy" ni mniej ni więcej tylko.... ojcu Rydzykowi i jego moherowym
sympatykom. Od razu mi się przypomniała inna z grupowych kanalii która z
podobną chamską bezczelnością za zakup 90 milionów szczepionek przeciw
tuskogrypie dla 50-milionowej francy obwiniła niedawno.. prezydenta
Kaczyńskiego i RPO Kochanowskiego.
Te bździny o moherowych staruszkach wyrywających "urobek" dzieciakom zwabionym
do kwestowania przez owsiakowców nasunęły mi jednak pewną myśl zabawną choć
bynajmniej nienową. Oto jeden z linków do wiadomości o owych napadach:
wiadomosci.onet.pl/2108599,11,50_napasci_podczas_wosp__rok_temu_bylo_gorzej,item.html

Czytamy w niej m.in. co następuje: "W Gdyni policja zanotowała trzy napaści na
kwestujących. Na 11-12 letnich wolontariuszy napadli i zabrali puszki nieletni
sprawcy."
Zaświtało mi że przecież ta sprawa (tj kwestowania nieletnich) powinna być
jakoś regulowana prawnie, toż jest to jawne narażanie tych dzieci na
niebezpieczeństwo ze strony jakiegoś zboukunionego cycoida któremu akurat na
butelkę wody sodowej zabrakło.... i rzeczywiście, nie pomyliłem się!!
http://www.woj-pomorskie.pl/downloads/o_publicznych.pdf
Art. 7 ustawy  o zbiórkach publicznych głosi bowiem w punkcie 1a co następuje:
Osobami przeprowadzającymi zbiórkę [...]mogą być również:
1) małoletni powyżej 16 roku życia,
2) inni małoletni, jeżeli przeprowadzają zbiórkę na rzecz organizacji
pożytku publicznego [...] pod nadzorem osób pełnoletnich
POD NADZOREM OSÓB PEŁNOLETNICH!!! Zupełnie nic nie wskazuje aby dzieci
okradzione w sposób opisany w onetowej notatce zbierały pod nadzorem
pełnoletniego. Mało tego, dziesiątki razy widziałem podobnie smarkatych 11-12
latków sprzedających owsiakowe serduszka BEZ ŻADNEGO NADZORU osoby dorosłej.
Na marginesie dodam jeszcze, że punkt 1a został dodany dopiero w 2003 roku, do
tego czasu angażowanie nieletnich w owsiakowanie odbywało się z EWIDENTNYM
NARUSZENIEM POLSKIGO PRAWA!!
Prawa którego państwem rzekomo jesteśmy, tak przynajmniej stanowy konstytucja
III RP. Dlaczego mimo to nikt przez te wszystkie lata nie złożył w
prokuraturze doniesienia o popełnieniu przestępstwa przez wośp pozostawiam
domyślności grupowiczów.
J-23
-- -- -- -- -- -- --
Bardzo sluszna uwaga, na grupie pisalem o narazaniu na niebezpieczenstwo dzieci, jednak nie wiedzialem ze zbiorki przeprowadzane przez nieletnich sa to unormowane prawnie. To jest wlasnie cale chamstwo Owsiaka....a zwlaszcza 20% pobierane na koszta i jego  samozatrudnienie.
Lebski facet, a niby jakala
awe

Data: 2010-01-11 21:06:25
Autor: u2
Owsiak NADAL �amie prawo?
W dniu 2010-01-11 20:59, awe pisze:

[...]

Gdyby się na tym wzbogacił (na zbiórkach) to by go na taczkach wywieźli.
Coś z twoją logiką nie tegos.

Data: 2010-01-11 22:06:39
Autor: awe
Owsiak NADAL ?amie prawo?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hig10v$jes$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

a kogo w PL wywiezli kiedys? Sprawdz ile z datkow idzie na zakup sprzetu a ile na dzialalnosc fundacji i czy lacznie nie jest to 20%
awe

Owsiak NADAL łamie prawo?