Owsiak NADAL łamie prawo?

Data: 2010-01-12 18:49:42
Autor: cyc
Owsiak NADAL łamie prawo?

Wiesz co mnie najbardziej cieszy ?.
To mianowicie , ze mimo rozpaczliwego wrzasku skoltunialych moherowych , rydzykowych glupcow , WOSP trwa juz 18 lat i ma sie coraz lepiej .
Zawierza jej miliony rodakow oddajac pieniadze na cel , ktory dla  Twojego sekciarza jest tak odlegly jak najdalsza galaktyka .
Wasza  cieknaca z wykrzywionej paroksyzmem rozpaczy za "utraconymi pieniedzmi " twarzy , jest doskonalym dowodem na wasza , iscie rydzykowa wrednosc , bo tylko wredni ludzie moga z takiej akcji drwic i ja deprecjonowac .
Cieszy mnie to , ze jestescie nieliczaca sie mniejszoscia , ze wiekszosc moich rodakow to ludzie normalni , czujacy , wrazliwi i potrafiacy nie ogladajac sie na tych do ktorych to nalezy , pomoc potrzebujacym .
To podnosi na duchu i sprawia , ze z nadzieja mozemy patrzec w przyszlosc w ktorej dla was rydzykowcow a wiec ludzi bezczelnych , obludnych , zaklamanych  w sumie wrednych lub bezdennie glupich , nie ma juz miejsca a jesli juz jest , to tylko w roli parobkow bo tylko do tego sie nadajecie !.

cyc

Owsiak NADAL łamie prawo?