Owsiak: Sejm powinien być bardziej jednomyślny niż przy wpisywaniu ZSRR do konstytucji PRL! ;-)

Data: 2017-11-09 14:45:03
Autor: A. Filip
Owsiak: Sejm powinien być bardziej jednomyślny niż przy wpisywaniu ZSRR do konstytucji PRL! ;-)
https://wiadomosci.wp.pl/ogarnij-sie-kobieto-jurek-owsiak-znowu-apeluje-do-krystyny-pawlowicz-6185894878607489a
"Ogarnij się kobieto". Jurek Owsiak znowu apeluje do Krystyny Pawłowicz

"Barbarzyński" - taki według inicjatora Wielkiej Orkiestry Świątecznej
Pomocy Jurka Owsiaka jest komentarz posłanki Prawa i Sprawiedliwości
Krystyna Pawłowicz. Polityk jako jedyna nie wstała w Sejmie, by uczcić
minutą ciszy śmierć Piotra Szczęsnego, który podpali [...]

Po to do kurwy nędzy wydajemy ciężką forsę na diety aż 460 posłów
żeby byli jednomyślni panie Owsiak?  Jak wielu "barbarzyńskich"
komentarzy Totalnej Opozycji doczekamy się do końca tej kadencji Sejmu?

A Owsiak tylko zwraca określenie "barbarzyński" do nadawcy jakby użycie
innego słowa z języka polskiego już go przerastała znacznie.

Data: 2017-11-09 06:01:04
Autor: japanizer
On Thursday, November 9, 2017 at 10:45:05 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

A Owsiak tylko zwraca określenie "barbarzyński" do nadawcy jakby użycie
innego słowa z języka polskiego już go przerastała znacznie.

A Filipek dalej w zaparte broni prymitywnej baby.

Wiesz czym jest "minuta ciszy" w naszej kulturze, i czym się różni od procedowania ustaw w sejmie?

Pewnie że nie wiesz.

Data: 2017-11-09 15:08:04
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

A Filipek dalej w zaparte broni prymitywnej baby.

Wiesz czym jest "minuta ciszy" w naszej kulturze, i czym się różni od

Czyli twoim zdaniem powinna (ostentacyjnie) wyjść zamiast po cichutku
przesiedzieć?  Ta minuta ciszy była także deklaracją polityczną jak
niemal wszystko w Sejmie.

Data: 2017-11-09 06:27:32
Autor: japanizer
On Thursday, November 9, 2017 at 11:08:05 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Czyli twoim zdaniem powinna (ostentacyjnie) wyjść zamiast po cichutku
przesiedzieć?  Ta minuta ciszy była także deklaracją polityczną jak

OK, czyli jednak nie masz pojęcia, czym jest minuta ciszy w naszej kulturze. Prymityw z ciebie jak i z tej baby.

Do twojej odpowiedzi świetnie pasuje Mark Twain:

  Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i   rozwiać wszelkie wątpliwości.

Data: 2017-11-09 16:04:06
Autor: A. Filip
> [...]

  Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i   rozwiać wszelkie wątpliwości.

Ja wiem co to jest minuta ciszy.  Ja wiem że _wymuszony_ szacunek to
wielkie gówno a nie szacunek.  Dla mnie wymuszony "szacunek" to ukryte
znieważenie pamięci przez zdeptanie jej brudnymi buciorami wymuszenia.

Ja taką samą logikę stosuje do Śp. Szczęsnego i Śp. Lecha Kaczyńskiego.
Ty jak krótkowzroczny matoł sam się wkopujesz na metr w głąb jak PiS
będzie przepychał w Sejmie swoje minuty ciszy dla upamiętnienia.
To PiS ma większość w tej kadencji Sejmu i to PiS przepchnie dalsze
upamiętnienia jakie mu się tylko zechce, nieprawdaż?
Deklarujesz publicznie że wtedy będziesz _konsekwentny_ ?

Mi matołków nie patrzących nawet "kilka miesięcy" naprzód szanować trudno.
Ludzi którzy mają inne poglądy ale są _konsekwentni_ starannie unikając
podwójnej moralności Kalego mi szanować jest znacznie łatwiej.
Żeby szanować kogoś takiego jak Schetyna co najpierw mówi że 500+
rozwali finanse państwa a potem obiecuje 500++ potrzeba sklerozy.

Data: 2017-11-09 07:16:11
Autor: japanizer
On Friday, November 10, 2017 at 12:04:40 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

upamiętnienia jakie mu się tylko zechce, nieprawdaż?
Deklarujesz publicznie że wtedy będziesz _konsekwentny_ ?

Deklaruję ci publicznie, że mimo iż nie jestem posłem na Sejm RP, to wstanę i uczczę minutą ciszy, gdy PiS będzie przepychał swoje minuty ciszy:

  >dla upamiętnienia samobójczego lądowania Lecha "nie ma jeszcze decyzji    prezydenta" Kaczyńskiego i generała z kabiny pilotów "śmiało, zmieścisz się"    Błasika<.

Nie wiem, jaki był manifest samobójców z Tupolewa, być może spłonął podczas eksplozji bomby termobarycznej w kanapie prezydenta, ale jak go odczytają w Sejmie z okazji minuty ciszy, chętnie posłucham na stojąco.

Data: 2017-11-10 07:35:19
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+lou6ayyhtf-hb94@wp.eu...
[...]

Ale Krychę żrącą kebab i mająca w 4 literach śmierć człowieka  szanujesz. Jesteś tak samo podły jak ona.

CL

Data: 2017-11-10 08:32:07
Autor: A. Filip
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
[...]

Są różne poziomy i "kombinacje" szacunku.  Posłowie zawsze tylko idący
jak baran za stadem po linii poprawności na mój (duży) szacunek nie zasługują.
Posłanka Pawłowicz traci szacunek za "nie najbardziej stosowne" zachowanie
i zyskuje szacunek za to że ma *swoje* zdanie i je okazuje jeszcze jako
tako przyzwoicie.  A jaki z tego wychodzi bilans zysków i strat
szacunku każdy wyborca decyduje sam dla siebie.

Jakby wszyscy wyborcy mieli jedno zdanie to w Sejmie byłaby jedna partia.
Jednomyślność (niemal) w czymkolwiek to rak demokracji parlamentarnej IMHO.

Data: 2017-11-09 23:53:19
Autor: japanizer
On Friday, November 10, 2017 at 4:32:41 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Jednomyślność (niemal) w czymkolwiek to rak demokracji parlamentarnej IMHO.

Mylisz się. Analfabetyzm, słabe wykształcenie, podatność na manipulację to rak demokracji parlamentarnej. Jesteś tego najlepszym przykładem.

I w dalszym ciągu udowadniasz, że nie rozumiesz, czym jest "minuta ciszy" w naszej kulturze, i czym się różni od procedowania ustaw w sejmie.

Data: 2017-11-10 10:05:57
Autor: Totalna Opozycja

[...]

To się z nią ożeń. Jest wciąż stanu wolnego. Będziesz mieć w domu swego
demokratycznego aniołka. Kupisz jej zamrażarkę kebabu i luzik.

Jakby wszyscy wyborcy mieli jedno zdanie to w Sejmie byłaby jedna partia.

Ależ tak jest! Patrz Rosja, Kuba, Korea Płn. Wzorce dla PiS.

Jednomyślność (niemal) w czymkolwiek to rak demokracji parlamentarnej
IMHO.

Teoretyczne paplanie nic nie wnoszące do tematu.

CL

Data: 2017-11-10 09:10:50
Autor: Presidente de San Escobar
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Ale Krychę żrącą kebab i mająca w 4 literach śmierć człowieka  szanujesz. Jesteś tak samo podły jak ona.

Taki charakter pisuarowych pzpr-owców.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-10 07:34:07
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+qoq7a2ph6f-hb94@wp.eu...
> [...]

Czyli twoim zdaniem powinna (ostentacyjnie) wyjść zamiast po cichutku
przesiedzieć?  Ta minuta ciszy była także deklaracją polityczną jak

Skądże! Powinna ostentacyjnie żreć kebab. Z ciebie taki sam sukinsyn jak ona.

CL

Data: 2017-11-09 15:10:24
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

Wiesz czym jest "minuta ciszy" w naszej kulturze, i czym się różni od procedowania ustaw w sejmie?
Pewnie że nie wiesz.

Skąd ma wiedzieć? Z domu nie wyniósł.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-10 07:33:07
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+e82pwu81ff-hb94@wp.eu...
[...]

Ja skomentuję! Tak, posłowie to nieroby, pierdzistołki i pasożyty. Wczoraj w Sejmie produkował się Błaszczak. Obecnych na sali ok 10-15 posłów. Rozumiem, że TO mogła olać jego "mondrości" ale PiS? Dlaczego nie raczyli zwlec dupsk z hotelowych pieleszy? Wracając do tematu: ta kobieta cierpi na syndrom niedopchania.

CL

Owsiak: Sejm powinien być bardziej jednomyślny niż przy wpisywaniu ZSRR do konstytucji PRL! ;-)