Owsiak kontra Rydzyk .

Data: 2010-01-12 17:44:28
Autor: cyc
Owsiak kontra Rydzyk .
Owsiak kolejny raz poda do sadu Rydzyka , choc prawde nowiac nie wiem po co jako , ze ten ostatni postanowien wymiaru sprawiedliwosci nie ma w zwyczaju respektowac .
Trzy lata temu sad juz raz nakazal Rydzykowi przeprosic Owsiaka , co Rydzyk bezczelnie , jak kilka innych postanowien zlekcewazyl  .
Szkoda , ze Owsiak wtedy nie odwolal sie do sadu i nie wymusil srodkami prawnymi bwezczelnego sekciarza do wykonania wyroku . No coz , szkoda ale rozumie go bo przeciez nie kazdy jest rydzykiem a co za tym idzie nadetym pycha polglowkiem .......a moze nie szkoda ? moze sad dopatrzy sie recedywy i wyrok , tymbqardziej , ze nie wykjonhany mnimo uplywu kilku lat bedzie tym razem znaczie surwszy ? ............ot rozmarzyl sie czlowiek ale niestety takie marzenia w skoltunialej , sklerykalizowanej  Polsce nie sa mozliwe do spelnienia .
Owsiak milosiernie , zgodnie z chrzescijankimi zasadami , ktorych sekciarzowi najwyrazniej bgrakuje , nie jatrzyl sprawy i machnal na glupca ( to najlepsza metoda na takich ) reka . Oczywiscie nie mozna w nieskonczonosc pozwalac Rydzykowi chamstwa i tym razem Owsiak powiedzial , ze wyegzekwuje do konca postanowienie sadu , tymbardziej , ze aferzysta z Torunia w typowy dla siebie , bezczelny sposob zarzucil Owiakowi zlodziejstwo !.
Nie ulega watpliwosci , ze Owsiak sprawe wygra i kolejne pomowienie Rydzyka zostanie we wlasciwwy sposob przez sad potraktowane . Mysle , ze najlepsza kara oprocz  przeprosin bedzie zasadzenie paru milionow zl odszkodowania na rzecz WOSP . Nie bedzie dla Rydzyka wiekszej kary . Ta tak mu pomiesza w glowie , ze byc moze skonczy z rozpaczy za utraconymi pieniedzmi  w wariatkowie , choc prawde mowiac juz teraz tam sie  kwalifikuje .....po odbyciu wlasciwej dla swoich przestepstw kary wiezienia .

cyc

Data: 2010-01-12 17:57:45
Autor: Artur Borubar
Owsiak kontra Rydzyk .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hii8td$pkn$1news.onet.pl...
[...]

Niestety są takie chwile, że człowiek uczciwy musi włóczyc się po sądach i procesowac z byle menelem, który pomawia innych, by ukryc własną nieuczciwośc. Życzę panu Jurkowi Owsiakowi wytrwałości i doprowadzenia sprawy do końca, bo jak wspomniałeś istnieją środki prawne, by menel zamieścił ewentualne przeprosiny i zapłaił za swoje chamstwo.

Przemek
 --   W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-13 17:36:45
Autor: u2
Owsiak kontra Rydzyk .
W dniu 2010-01-12 17:44, cyc pisze:

[...]

Ale to nie należy do Owsiaka tylko do wymiaru sprawiedliwości. Owsiak
może złożyć kolejną skargę, n.p. do Strasburga na opieszałość sądów.

Data: 2010-01-13 17:48:08
Autor: Artur Borubar
Owsiak kontra Rydzyk .
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Ale to nie należy do Owsiaka tylko do wymiaru sprawiedliwości. Owsiak
może złożyć kolejną skargę, n.p. do Strasburga na opieszałość sądów.

 Bzdety wypisujesz. Gdzie w tym przypadku jest opieszałośc sądu? Sąd wydał wyrok i nakazał sekciarzowi  przeprosic Owsiaka, tylko ten nie wypełnił wyroku sądu.To po pierwsze, po drugie do Strasburga można się zwrócic po wykorzystaniu wszystkich możliwości odwoławczych w Polsce.

Przemek

--

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-13 18:07:53
Autor: cyc
Owsiak kontra Rydzyk .

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hiktga$mit$1news.onet.pl...
[...]

Ruch lezy po stronie Owsiaka . Ten jednak uznal i slusznie , ze z durniami ( Rydzykiem ) nie bedzie sie szarpal i odtapil od wyegzekwowania wyroku sadowego .
Szkoda bo powinien teraz puscic szachraja w skarpetkach .....ale cvo sie dowlecze , to nie uciecze !. Rydzyk jest jestszcze stosunkowo mlody i jest cakiem prawdopodobne , ze zaplaci wnet za wszystkie swoje przestepstwa .., hurtem .

cyc

Data: 2010-01-13 18:17:28
Autor: u2
Owsiak kontra Rydzyk .
W dniu 2010-01-13 17:48, Artur Borubar pisze:
[...]

Opieszałość wynika z KKW :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kodeks_karny_wykonawczy

Jeśli wyrok jest prawomocny to nie może być zmiłuj się, w końcu kary
śmierci w Polsce nie ma.

Data: 2010-01-13 18:28:09
Autor: Artur Borubar
Owsiak kontra Rydzyk .
[...]

Żeby Rydzyka zmusic do wypełnienia wyroku, Owsiak musiałby go o to pozwac, bo niby skąd sąd ma wiedziec, że wyrok nie został wypełniony?

Jeśli Rydzyk nie będzie chciał zrobic tego dobrowolnie, komornik zabezpieczy pieniądze na ten cel (odszkodowanie, przeprosiny w mediach itp).

Data: 2010-01-13 19:03:16
Autor: cyc
Owsiak kontra Rydzyk .

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hikvrb$ta5$1news.onet.pl...
[...]

Nie wymagaj od fana sekciarza aby zrozumial prawo !. Dla nich prawem jest bowiem tylko to , co sekciarz mowi !.

cyc

Data: 2010-01-14 12:24:02
Autor: * heÂŽsk *
Owsiak kontra Rydzyk .
On Wed, 13 Jan 2010 17:48:08 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

> Ale to nie naleĹźy do Owsiaka tylko do wymiaru sprawiedliwoÂści. Owsiak
> może złożyć kolejn± skargę, n.p. do Strasburga na opieszało¶ć s±dów.

 Bzdety wypisujesz. Gdzie w tym przypadku jest opieszałoÂśc sÂądu? SÂąd wydał
wyrok i nakazał sekciarzowi  przeprosic Owsiaka, tylko ten nie wypełnił
wyroku s±du.To po pierwsze, po drugie do Strasburga można się zwrócic po
wykorzystaniu wszystkich możliwo¶ci odwoławczych w Polsce.

 jak to nie wypelnil? zadzwonil przeciez do owsiaka,
 zapytal:"czy to jaroslaw ?, nie ? a to przepraszam".

Owsiak kontra Rydzyk .