Owsiak kontra Rydzyk .

Data: 2010-01-12 17:57:45
Autor: Artur Borubar
Owsiak kontra Rydzyk .

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hii8td$pkn$1news.onet.pl...
Owsiak kolejny raz poda do sadu Rydzyka , choc prawde nowiac nie wiem po co jako , ze ten ostatni postanowien wymiaru sprawiedliwosci nie ma w zwyczaju respektowac .
Trzy lata temu sad juz raz nakazal Rydzykowi przeprosic Owsiaka , co Rydzyk bezczelnie , jak kilka innych postanowien zlekcewazyl .....

Niestety są takie chwile, że człowiek uczciwy musi włóczyc się po sądach i procesowac z byle menelem, który pomawia innych, by ukryc własną nieuczciwośc. Życzę panu Jurkowi Owsiakowi wytrwałości i doprowadzenia sprawy do końca, bo jak wspomniałeś istnieją środki prawne, by menel zamieścił ewentualne przeprosiny i zapłaił za swoje chamstwo.

Przemek
 --   W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Owsiak kontra Rydzyk .