"Owsiak krecha- teraz Warzecha".

Data: 2012-01-10 05:56:33
Autor: stevep
"Owsiak krecha- teraz Warzecha".
Co wy na to?

--
stevep

Data: 2012-01-10 11:13:42
Autor: Bogdan Idzikowski
"Owsiak krecha- teraz Warzecha".

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7uqoji350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Co wy na to?

===================================

Przeciwnik Warzechy celnie go wypunktował i posłał na deski.

Data: 2012-01-10 11:43:12
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f0c0f5f$0$1447$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie rozumiem dlaczego tak podniecacie się tym Warzechą. Wyraził swoją opinię i tyle. Tylko dlatego macie prawo nazywać go skunksem? Moim zdaniem częściowo ma rację. Nikt nie liczy kosztów okołoorkiestrowych, a te oceniając pobieżnie mogą być spore. Np. zespoły grające dla WOŚP biorą za swoje występy niezłą kasę. Ktoś musi zapłacić za energię elektryczną, zapłacić policjantom i ochroniarzom za nadgodziny itp itd. Dlaczego od razu hura na Warzechę? Bo zadał niewygodne pytania? Miał prawo. Z czego ta radość?

BBR

Data: 2012-01-10 12:14:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f0c163f$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idąc twoim, Warzechy i innych tropem myślenia należałoby zlikwidować:
- imprezy sylwestrowe, organizowane przecież za nasze pieniądze i ich transmisje telewizyjne;
- wszelkie imprezy okolicznościowe i na "cześć";
- Euro 2012 i budowę stadionów;
- Orliki - duży koszt dla paru gówniarzy kopiących szmaciankę;
- państwową telewizję i radio - komunikaty urzędowe przekazywać przy pomocy radiowęzła;
- więcej wyliczać mi się nie chce!

Data: 2012-01-10 12:52:18
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f0c1d9f$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Najwyraźniej masz jakieś problemy z logicznym myśleniem. Gdzie napisałem, że coś trzeba likwidować? Facet wyraził wyłącznie swoją opinię.  Miał prawo. Gdyby na podstawie każdej opinii coś likwidować to mielibyśmy w naszym wesołym kraju bajzel że hej. Wyluzuj facet.

BBR

BBR

Data: 2012-01-10 13:18:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f0c2671$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To ty masz kłopoty z logicznym myśleniem. Po co facet takie rzeczy mówi? Żeby mówić? Jeśli  facet twierdzi, że coś tam ileś kosztuje i to jest niedobre, to mówi po to, żeby więcej wydawać? Czy wcale nie wydawać? Jeśli nie wydawać, to rozwijać czy likwidować? Jeśli mówi, że on nie daje na WOŚP, to jest za WOŚP, czy przeciw?
Jeśli niesłuszne wydawane są pieniądze na Owsiaka, to pokazałem w błazeńskiej wyliczance, że można także twierdzić, że na inne imprezy też są niesłusznie wydawane pieniądze.
Reasumując. Moim zdaniem facet nie ma racji i błaźni się.
Moja rada: Nie idź tą drogą do nikąd! Twoja broszka, czy skorzystasz.

Data: 2012-01-10 13:28:25
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f0c2c8e$0$1279$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ma prawo wyrażać swoją opnię więc mówi to co mysli. Ma do tego prawo czy mu zabraniasz? To, że Warzecha nie wrzuca do puszki (ja też nie) nie oznacza, ze ty nie masz prawa wrzucić tam banknot z wizerunkiem Jagiełły i gie komuś do tego ile razy to zrobisz. Warzecha pokazał problem nad którym zastanawia się wielu. Jego zdaniem skórka nie jest warta wyprawy kiedy policzy się wydatki sponsorów i samorządów. Twoim zdaniem o WOŚP należy mówić jedynie pozytywnie, a kto powie coś krytycznego jest okrzyczany warchołem i wrogiem Owsiaka. Co ci to przypomina? A dobrymi radami piekło jest wybrukowane.

BBR

Data: 2012-01-10 04:38:14
Autor: zbig
"Owsiak krecha- teraz Warzecha".
Nie podejrzewam warzechy o chęć rzeczywistej analizy ekonomicznej. To
pisowski zagończyk a sedno sprawy tkwi jedynie w wyścigu po datki
pomiędzy Kościołem a WOSP. Kościół wspiera PiS a więc PiS wspiera
Kościół.
fakty zaś są takie, że urządzenia są systematyczne kupowane i po
prostu są. Biorą pod uwagę fakt, ze gdyby nie wsparcie telewizji,
służb itd to może rzeczywiście byłyby jakieś oszczędności ale sprzętu
by nie było.
Owsiak nie jest człowiekiem z mojej bajki, Te cale jego Woodstocki
uważam za niewskazane dla młodzieży, ale fakty są faktami. Moja córka
też miała okazję być leczona sprzętem zapewnionym przez Owsiaka i za
to jestem mu zobowiązany.

Data: 2012-01-10 13:44:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f0c2ee8$0$1449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Prawdę rzekłeś: kto oblewa gównem Owsiaka jest warchołem i wrogiem i mu zazdrości, że mało nie pęknie. Szczególnie zazdrości mu kler i jego otoczenie. Ale nic na to nie poradzą, choć w bezsilnej wściekłości, ujadają jak bezpańskie kundelki.
I to byłoby na tyle w kwestii WOŚP. Co miałem do powiedzenia - powiedziałem. Koniec. Kropka.

Data: 2012-01-10 15:37:01
Autor: stevep

[...]

Masz racje, jeden z licznych kretynow zazdrośników.
--
stevep

"Owsiak krecha- teraz Warzecha".