Owsiak, mogę przyjść do Twojej fundacji, z materacem

Data: 2018-05-27 18:05:59
Autor: boukun
Owsiak, mogę przyjść do Twojej fundacji, z materacem
Nie zostaliście pokonani, mimo że musieliście mierzyć się z gettem, jakie stworzone zostało przez państwo polskie na terenie gmachu parlamentu, który należy do nas wszystkich.

Jesteście odważni, jesteście prawdziwie wielcy. Chylę czoła przed każdym z Was! Przed tymi, którzy spędzili nieprawdopodobnie długi czas w tych strasznych warunkach w gmachu parlamentu, jak i tymi, którzy na co dzień walczą ze swoją i swoich najbliższych niepełnosprawnością w państwie, które nie okazuje im żadnej ,,przyjaźni".

Napisaliście historię, która teraz będzie żyła własnym życiem i oby jak najszybciej powstał dalszy jej ciąg, i oby doszła do szczęśliwego zakończenia.

Janka Ochojska powiedziała - cześć i chwała Bohaterom! Nie myślałem, że we współczesnej Polsce, która z takim trudem wywalczyła swoją wolność, te słowa znowu zostaną użyte w stosunku do ludzi, którzy na naszych walczą o należne im prawa.

Cześć i chwała Bohaterom!"

Pod postem działacza pojawiło się wiele słów uznania. Jeden z internautów napisał: Na 40 dni znikl nam gdzieś kościół "w swej dobroci" i wszystkie organizacje z szumnym hasłem pro life. Ogromny wstyd, że te Mamy i dzieci muszą walczyć o życie i godność. Bohaterowie. Absolutni Bohaterowie" [We wszystkich cytowanych komentarzach internautów zachowaliśmy pisownię oryginalną].

"To nieprawda że jesteście niepełnosprawni.Jesteście bardziej sprawni swoją odwagą,wytrwałością pokazując całej reszcie Polaków jak należy walczyć o swoją godność.Jesteście Wielcy.Chylę przed Wami czoło" - brzmiał kolejny komentarz.

"Jurek ty jesteś człowiekiem wielkiego serca. Dobrze ze jesteś. Podtrzymujesz ludzi swoją działalnością i dajesz szanse chorym na lepsze życie" skomentował fan Jerzego Owsiaka.

https://kobieta.wp.pl/protest-niepelnosprawnych-zawieszony-jerzy-owsiak-czesc-i-chwala-bohaterom-6256337947256449a

Ewa
6 min. temu

Owsiak, mogę przyjść do Twojej fundacji, z materacem, zapraszać gości itd. W Sejmie powinno być bezpiecznie, a nie otwarty dla wszystkich.Nie pamiętasz jak niejaki dr Bruno /nie pamiętam nazwiska /chciał wysadzić Sejm, naprodukował materiałów wybuchowych. W Sejmie Premierzy przyjmują ludzi z całego świata. Katastrofa smoleńska niczego nie nauczyła.

Owsiak, mogę przyjść do Twojej fundacji, z materacem