Owsiak musiał kontynuować zabawę po ataku na pana Adamowicza

Data: 2019-01-14 14:22:38
Autor: boukun
Owsiak musiał kontynuować zabawę po ataku na pana Adamowicza
https://kobieta.wp.pl/pomimo-ataku-na-pawla-adamowicza-nikt-nie-przerwal-imprezy-wosp-w-ogole-nie-bralem-tego-pod-uwage-6338414582974593a

hehe
31 min. temu

Kasa musi się zgadzac- owsik tylko na chwilę przerwal zeby dopier..ic komu trzeba, a potem wrocil do zabawy...W koncu taki dzien jest tylko raz do roku, a Adamowicz jest prezydentem co dzien :-P

ZAZENOWANY
3 min. temu

KASA MISIU... NAJBARDZIEJ OBURZONY OCZYWISCIE OWSIAK .. DZIKI KRAJ MOWI I DALEJ RADOSNA IMPRE KASOWA CIAGNIE...

heinrich125
4 min. temu

Owsiak musiał kontynuować zabawę po ataku na pana Adamowicza, bo przecież on i jego rodzina musi przeżyć kolejny rok za frajer.

Data: 2019-01-14 16:18:27
Autor: Stokrotka
Owsiak musiał kontynuować zabawę po ataku na pana Adamowicza
A co? Miał kszyczeć "Zabili prezydenta, napadają z maczetą !" i wywołać panikę?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-14 16:35:05
Autor: boukun
Użytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
A co? Miał kszyczeć "Zabili prezydenta, napadają z maczetą !" i wywołać
panikę?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

15 lat w organizacji imprez masowych
2h temu

Tłum to też ludzie. Byli tam z poczucia wspólnoty i chęci niesienia dobra. Można było przerwać koncert i powiedzieć: Kochani, weźmy się za ręce, mam Wam do przekazanie bardzo smutną wiadomość. Jeden z nas został zaatakowany na scenie przez nożownika i walczy o życie. Łączymy się z nim w cierpieniu ale mamy do wykonania pracę. Dokończmy licytacje i przeliczmy pieniądze. Po to tu jesteśmy. Wyślijmy światełko do naszego orkiestranta i bierzmy się do pracy. Krzyknijmy wszyscy razem PAWEŁ, WALCZ!
Gwarantuję, że nie byłoby żadnej paniki.

Data: 2019-01-15 11:39:30
Autor: Stokrotka
[...]

Tłum to nie ludzie. To stado baranuw. Niebezpieczne.
O ile w Gdańsku było stosunkowo mniej ludzi, i można było rozważać to co piszesz, o tyle gdzie indziej, gdzie ludzi było więcej było to według mnie niemożliwe.
Jednak i w Gdańsku było to niebezpieczne ze względu na niebezpieczeństwo i linczu i paniki, w końcu własnie tam niebezpieczeństwo było najbliżej.

A co do pierwszego zdania, pewnie ono wywoła kontrowersje, to wyjaśniam:
Niedawno była afera z escaperumem w Koszalinie.
Oglądałam zdjęcia ze strony "faktu". Na jednym pszedstawiającym szyld był numer telefonu.
Znalazłam po numerku i weszłam na stronę.
Okazało się, że rozrywka prowadzona pszez arabski biznes.
Zdjęcia z lajkami. Masa lajkuw.
To jest tłum: dziś ALLELUJA, jutro masakra.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-20 18:59:58
Autor: Budzik
Owsiak musiał kontynuować zabawę po ataku na pana Adamowicza
Użytkownik Stokrotka ortografia.dyskusje@interia.pl ...

[...]

Chciałbym dobrze zrozumiec twój tok myslenia...
Sugerujesz ze escaperoomy to przyczułek muzułmanów w Polsce?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2019-01-21 11:53:01
Autor: Stokrotka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA9DDC3EBA77D7budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Byłam na tej stronie.
Zdjęcia z podpisami arabskimi szlaczkami.
Pierwsze, duże, na samej guże pszedstawia kobietę i mężczyznę i dziecko zdaje się.
Jedno z dorosłyh celuje pistoletem do drugiego.
Owszem , wszyscy się uśmiehają.
Takie zdjęcie mogło by być dobrym pszykładem dziecięcej beztroski i infantylności w filmie raczej dla dorosłyh pszedstawiającym 5-latka a nie reklamuwką rozrywki zwłaszcza w dzisiejszym świecie.
To zdjęcie niżej się powtaża w nieco innym ujęciu.
Poza tym roznegliżowana kobieta, jakby wstęp do striptizu.
Pasuje do arabskiego biznesu, trohę mniej pasuje do zabawy kilku 15-latek.
Rodzice pewnie nie weszli na stronę, pewnie pracujący, dali pieniądze i byli szczęśliwi. Jeśli mieli by czas, pewnie zmienili by adres eskejprumu na inny.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-21 19:59:55
Autor: Budzik
[...]

"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
Henry Louis Mencken

Data: 2019-01-22 11:29:16
Autor: Stokrotka
Owsiak musiał kontynuować zabawę po ataku na pana Adamowicza

Chciałbym dobrze zrozumiec twój tok myslenia...
Sugerujesz ze escaperoomy to przyczułek muzułmanów w Polsce?

NIe, A raczej nie wiem, bo interesowałam się tematem ogulnie.
Ale ten był.
Polskie dzieci w nim zginęły. No to Polska zorganizuje konferencję o Bliskim Wschodzie. To jest ok, czego nie rozumiesz?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-22 12:59:54
Autor: Budzik
[...]

Nie rozumiem twojego sposobu wnioskowania...

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2019-01-22 20:00:25
Autor: Stokrotka
[...]

Uważasz, że jak arabski biznes zabija 5 dziewczynek 15 letnih, (może 1 miała14lat) to Polska ma wcale nie reagować?
A może ma wysłać notę dyplomatyczna do jakiejś odmiany Alkajdy?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-23 17:59:51
Autor: Budzik
[...]

Ja słyszałem ze te dziewczynki zabił pozar...

A słuzby powinny reagowac przed faktem a nie jak zwykle awaryjnie po...
Bez znaczenia kto prowadzi biznes. No ale oczywiście ty wiesz lepiej ze to było celowe działanie nakierowane na morderstwo.
Jak w ten sposób wnioskujesz, to nic dziwnego ze wszyscy patrza na twoje historie o szczelaniu w sondzie patrza z przymruzeniem oka.

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2019-01-23 20:52:32
Autor: Stokrotka
[...]

Zabił człowiek ktury co najmniej nie dopełnił obowiązkuw.
A może wyreżyserował ten pożar?

A słuzby powinny reagowac przed faktem
a nie jak zwykle awaryjnie po...
Pszed faktem interesu i bezpieczeństwa prawny obowiązek miał właściciel interesu.
Policja nie jest winna, że pieszy pszebiega na czerwonym świetle.

Bez znaczenia kto prowadzi biznes.
Jesteś bezczelny.
Na szczęcie prokuratura była innego zdania i on teraz siedzi.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-24 18:59:48
Autor: Budzik
[...]

Nie sadze zeby zarzucono mu morderstwo...
Nawet mentalnie jest to watpliwe.

A słuzby powinny reagowac przed faktem
a nie jak zwykle awaryjnie po...
Pszed faktem interesu i bezpieczeństwa prawny obowiązek miał
właściciel interesu.

A słuzby nie?

Policja nie jest winna, że pieszy pszebiega na czerwonym świetle.

A co złego w ignorowaniu czerwonego swiatła?
Cała europa tak robi...

Bez znaczenia kto prowadzi biznes.
Jesteś bezczelny.

Po prostu nie rozumiesz prostego tekstu i wyciągasz jakies absurdalne wnioski.

Na szczęcie prokuratura była innego zdania i on teraz siedzi.

Serio? Prokuratura stwierdziła ze wazna była narodowosc własciciela i dlatego postawili mu zarzuty?
Nie dlatego ze niedopłenił obowiązków?  Hmm...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2019-01-24 20:47:24
Autor: Stokrotka
[...]

Nie. Służby miały prawo, a nie obowiązek.

Policja nie jest winna, że pieszy pszebiega na czerwonym świetle.

A co złego w ignorowaniu czerwonego swiatła?
Cała europa tak robi...

Robisz z siebie idiotę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-24 22:59:48
Autor: Budzik
[...]

Dziekuje za merytoryczna dyskusje.

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2019-01-14 17:25:33
Autor: Lord Donald
W dniu 14.01.2019 o 14:22, boukun pisze:
[...]

Nie zdziwię się jak jeszcze zlicytuje kose którą przestępca porzucił na scenie, no i może rzeczy jakie tam po Adamowiczu zostały dla tej hieny żadna kasa nie śmierdzi, oczywiście w ramach moralnej rehabilitacji sypnie z tego jakich ochłap na dzieciaki, aby nie było.

Owsiak musiał kontynuować zabawę po ataku na pana Adamowicza