Owsiak o toksynach z PiS

Data: 2013-10-22 06:19:10
Autor: Mark Woydak
Owsiak o toksynach z PiS
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Witold-Waszczykowski-Jerzy-Owsiak-nie-ma-pojecia-o-czym-mowi,wid,16093216,wiadomosc.html

"Chodzi o ostre sowa szefa WOP na temat Antoniego Macierewicza. Owsiak zarzuca mediom, e bardziej interesoway si kolejn prezentacj posa PiS ni konferencj prasow na temat kolejnego Finau WOP. "Nie mog sucha tej trucizny nienawici, ktra jest z tych komunikatw pana Macierewicza i jego ekipy. Nie wtpi, e chc by moe to wyjani, ale stokrotnie wtpi w ich intencje. Bo one s po prostu ze" - stwierdzi Owsiak. TV Republika Owsiak nazwa "z telewizj, kolejn, ktra sczy nienawi"

MW

Data: 2013-10-22 13:05:17
Autor: leming.show
Owsiak o toksynach z PiS
uytkownik Mark Woydak napisa:
TV Republika Owsiak nazwa "z telewizj, kolejn, ktra sczy nienawi"

MW

Moze to wydawac sie nieprawdopodobne, ale czesc ludzi ma inne zdanie niz nasze kochane slonce Peru.

Data: 2013-10-23 02:35:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Owsiak o toksynach z PiS
leming.show@gmail.com wrote:

Moze to wydawac sie nieprawdopodobne, ale czesc ludzi ma inne zdanie niz
nasze kochane slonce Peru.

Tylko jak sobie ci panowie wyobrażają sprawiedliwość? Jako rzeźnię 1/4 Polaków i obozy reedukacyjne dla połowy? Bo nietknięci zostali by tylko nieliczni wykluczeni i nieliczni premoderniści, w sumie może ćwiartka społeczeństwa. Reszta Polaków poza ich żelaznym elektoratem odeszła od tego modelu, ukształtowało się społeczeństwo neoburżuazyjne, informatyczne, sekularne. Nie da się bez krzywdy dla większości cofnąć przemian, które nastąpiły w świadomości narodu przez ostatnie powiedzmy ćwierćwiecze, nawet kiedy uważa się te przemiany za niewłaściwe.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-10-23 18:27:51
Autor: Mark Woydak
Owsiak o toksynach z PiS
Uytkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci news:37078e3b-7c11-429b-abf8-2e770dcac1a5googlegroups.com...
[...]

Na tym polega demokracja w PO. W PiS jej nie ma, kazdy musi mie takie zdanie jak ukochany prezes.

MW

Data: 2013-10-22 18:29:05
Autor: dante
Owsiak o toksynach z PiS
Dnia Tue, 22 Oct 2013 06:19:10 +0200, Mark Woydak napisał(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Witold-Waszczykowski-Jerzy-Owsiak-nie-ma-pojecia-o-czym-mowi,wid,16093216,wiadomosc.html

"Chodzi o ostre słowa szefa WOŚP na temat Antoniego Macierewicza. Owsiak zarzucał mediom, że bardziej interesowały się kolejną prezentacją posła PiS niż konferencją prasową na temat kolejnego Finału WOŚP. "Nie mogę słuchać tej trucizny nienawiści, która jest z tych komunikatów pana Macierewicza i jego ekipy. Nie wątpię, że chcą być może to wyjaśnić, ale stokrotnie wątpię w ich intencje. Bo one są po prostu złe" - stwierdził Owsiak. TV Republika Owsiak nazwał "złą telewizją, kolejną, która sączy nienawiść"

MW

A co... "Złoty Melon", zarejestrowany na żonkę, przestał przynosić dochód?

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-10-22 18:43:57
Autor: Mark Woydak
Owsiak o toksynach z PiS

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l4694e$dd0$1speranza.aioe.org...
[...]

Ten cały Owsiak wiewa mi tak jak Macierewicz. Obaj to wyciskacze kasy z naiwnego ludu.

MW

Data: 2013-10-22 19:02:27
Autor: dante
Owsiak o toksynach z PiS
Dnia Tue, 22 Oct 2013 18:43:57 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

A "bolejesz nad jego stratą...".

Data: 2013-10-22 19:31:34
Autor: Mark Woydak
Owsiak o toksynach z PiS

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l46b30$iqg$1speranza.aioe.org...
[...]

A tak konkretnie to nad czyją?

MW

Data: 2013-10-23 09:37:26
Autor: dante
Owsiak o toksynach z PiS
Dnia Tue, 22 Oct 2013 19:31:34 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Medialnego jąkały, koziołku.

--
Я знаю, что когда уйду от вас, придут свирепые волки и не пощадят стада.
Даже среди вас появятся люди, извращающие правду ради того, чтобы верующие

Data: 2013-10-23 18:29:09
Autor: Mark Woydak
Owsiak o toksynach z PiS

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l47ubk$1nr$2speranza.aioe.org...
[...]

\
Coż koniu bozy, w przeciwienstwie do ciebie nie jestem jasnowidzem z Człuchowa.

MW

Data: 2013-10-23 18:49:57
Autor: dante
Owsiak o toksynach z PiS
Dnia Wed, 23 Oct 2013 18:29:09 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Nie jestem kobietą.