Owsik apeluje

Data: 2017-03-19 05:04:44
Autor: V.L.Pinkley
Owsik apeluje
użytkownik u2 napisał:

Szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jerzy Owsiak zatroskany stanem polskiej armii

Aha i co jeszcze?

Jerzy Owsiak uniknął dwuletniego pobytu w armii, skutecznie symulując chorobę psychiczną.

Co było potem?

- Zostałem skierowany do Choroszczy koło Białegostoku do największego szpitala psychiatrycznego w Polsce. Byłem tam prawie pięć tygodni. Tam było momentami jak w "Locie nad kukułczym gniazdem".

Zatroskany jak wszyscy, w dupę jebany cwaniaczek. A może tatko pułkownik mu podpowiedział?

Data: 2017-03-19 13:14:15
Autor: A. Filip
Owsiak (za PRL symulant) apeluje [link]
"V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> pisze:
użytkownik u2 napisał:

[...]

http://fakty.interia.pl/raporty/raport-wosp-2015/aktualnosci/news-lot-nad-kukulczym-gniazdem-jerzego-owsiaka,nId,1549087
Lot nad kukułczym gniazdem Jerzego Owsiaka
Jaroń Dariusz Jaroń ; Wtorek, 18 listopada 2014 (14:30)

Młodzi ludzie w PRL-u na różne sposoby migali się od obowiązkowej
służby wojskowej. Jerzy Owsiak uniknął dwuletniego pobytu w armii,
skutecznie symulując chorobę psychiczną. Zamiast na poligon trafił na
terapię i wkrótce sam zaczął pomagać innym. [...]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Owsik apeluje