Owsik olewa TVPiS sikiem prostym

Data: 2018-01-14 09:02:49
Autor: Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS
Owsik olewa TVPiS sikiem prostym
https://tinyurl.com/sikprostynatvpis

"Owsiak do Kurskiego: Nie zapłaciłem abonamentu rtv i nie zapłacę!"

" Jurek Owsiak zgłosił skargę na Telewizję Polską do KRRiT za to, że całkowicie zignorowali poprzedni finał WOŚP."

"Telewizja Polska zerwała współpracę z Jurkiem Owsiakiem. W ówczesnych wydaniach wiadomości nie rozprawiała na temat WOŚP. Brak był informacji o zakupowanym sprzęcie, a w kilkunastosekundowej wzmiance we WIadomościach, wymazano znak serduszka z kurtki posła PO."

Metody rodem z PRL i UB/SB. "Komuniści i złodzieje!" - (c) J.Brudziński/J.Kaczyński

CL

Data: 2018-01-14 11:11:14
Autor: z
W dniu 2018-01-14 o 09:02, Ciemny Lud- (c) J.Kurski - TVPiS pisze:
"Owsiak do Kurskiego: Nie zapłaciłem abonamentu rtv i nie zapłacę!"

Jeśli ten dorosły i wykształcony pan publicznie przyznaje się do niepłacenia podatków i tym sposobem jeszcze zachęca innych...

Jak takiemu powierzyć pieniądze?

Data: 2018-01-15 08:14:59
Autor: Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a5b2cc4$0$15198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Abonament nie jest podatkiem.

CL

Data: 2018-01-15 11:00:34
Autor: z
W dniu 2018-01-15 o 08:14, Ciemny Lud- (c) J.Kurski - TVPiS pisze:
Abonament nie jest podatkiem.

To tak tylko z nazwy a z konstrukcji prawnej jest opłatą za posiadanie... czyli PODATEK

Tak czy owsiak ;-) z mocy ustawy powinien płacić jak posiada odbiornik.
No chyba że ma gdzieś ustawy, prawo co tam jeszcze...

Data: 2018-01-15 02:17:39
Autor: japanizer
On Monday, January 15, 2018 at 7:00:38 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Tak czy owsiak ;-) z mocy ustawy powinien płacić jak posiada odbiornik.
No chyba że ma gdzieś ustawy, prawo co tam jeszcze...

A posiada? Telewizornia to rozrywka dla ubogich umysłowo...

Data: 2018-01-15 11:42:53
Autor: z
W dniu 2018-01-15 o 11:17, japanizer@japanizer.org pisze:
A posiada? Telewizornia to rozrywka dla ubogich umysłowo...

A napisał że nie posiada i dlatego nie płaci czy dlatego że chce zrobić na złość pisowi?

Data: 2018-01-15 17:03:54
Autor: Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a5c7bc4$0$15191$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jest haraczem, a nie podatkiem. Jakąż to misje dziejową pełni TVPiS info? Pluje jadem i zieje nienawiścią. Rzecznik PiS B.Mazurek w swojej arogancji i słownictwie bije J.Urbana na głowę!

CL

Data: 2018-01-14 11:19:45
Autor: A. Filip
TVN Owsiak olewa TVP sikiem prostym
"Ciemny Lud- (c) J.Kurski - TVPiS" <Ciemny.Lud@kupi.to> pisze:
[...]

Jak (głównym) sponsorem WOŚP jest konkurencyjny TVN to TVP WOŚP
ignoruje. Tak działa kapitalizm. No i ja się pytam po co było
ten wredny kapitalizm wprowadzać?! ;-)

Ja tam obstawiam że prawdziwy główny powód jest inny ale i tak powód
"prawomyślnie kapitalistyczny" jest całkiem wystarczający.

Data: 2018-01-14 14:11:48
Autor: Presidente de San Escobar
TVN Owsiak olewa TVP sikiem prostym
Sun, 14 Jan 2018 11:19:45 +0100 (CET), w <anfi+eeanhgz5pf-i1e0@wp.eu>, "A.
Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Jak (głównym) sponsorem WOŚP jest konkurencyjny TVN to TVP WOŚP
ignoruje. Tak działa kapitalizm. No i ja się pytam po co było
ten wredny kapitalizm wprowadzać?! ;-)

Ja tam słyszałem że TVPis jest telewizją publiczną a nie komercyjną.
Kasy przecież nie zarabia tylko marnuje :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-15 08:16:56
Autor: Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+eeanhgz5pf-i1e0@wp.eu...
[...]

No paczpan! Przez lata nie ignorował a teraz "ignoruje". Przestań bredzić o kapitaliźmie. Swoje maniaklane teorie góś na pl.soc.prawo.  Co ty chłopie ćpasz?

CL

Owsik olewa TVPiS sikiem prostym