Owsikowi też zwieracze puszczają

Data: 2010-01-12 10:21:11
Autor: Hans Kloss
Owsikowi też zwieracze puszczają
"Szmaciarze! My się rozliczamy, to Rydzyk się nie rozlicza!"- oto próbka
"jezyka miłosci" w wykonaniu znanego pełognojka owsika.

Mam nadzieje że kurwi syn owsik będzie się tłumaczył za te bluzgi przed sądem,
wobec takiego bydlaka zasada chrześcijańskiego miłosierdzia nie powinna mieć
zastosowania.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,117154,title,Szmaciarze-My-sie-rozliczamy-to-Rydzyk-sie-nie-rozlicza,wid,11846487,wiadomosc.html
J-23

Data: 2010-01-12 11:37:02
Autor: =heÂŽsk=
Owsikowi też zwieracze puszczają
On Tue, 12 Jan 2010 10:21:11 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

 porownaj oba te teksty i zastanow sie czym sie roznia.
 przy twoich "bluzgi" owsiaka to anielski spiew.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-12 03:04:16
Autor: Hans Kloss
On 12 Sty, 11:37, =heÂŽsk= <xl_ bigbred...@interia.pl> wrote:

 przy twoich "bluzgi" owsiaka to anielski spiew.

Mam dla ciebie przykrą wiadomość. Nie tak dawno temu pełosąd orzekł
prawomocnie ze nazwanie "skurwysynem" nie jest zniewagą, nawet jeżeli
tak nazwano urzędującego Prezydenta RP będącego pod ochrona
odpowiedniego paragrafu Konstytucji .
No to skoro pełosąd tak sobie umyślił to gdzie mi malutkiemu sie
sprzeciwiać? Niech pełostwo zbiera co wymyśliło, albowiem słusznym, i
sprawiedliwym jest zeby ten kto sieje wiatr zebrał..sam wiesz co ;)
J-23

Data: 2010-01-12 12:44:35
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:72dfdba8-4b24-445a-818c-cf31af429af3a32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
A dlaczego nie PiSosąd?

boukun

Data: 2010-01-12 14:54:26
Autor: =heÂŽsk=
Owsikowi też zwieracze puszczają
On Tue, 12 Jan 2010 03:04:16 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  przy twoich "bluzgi" owsiaka to anielski spiew.

Mam dla ciebie przykrą wiadomość.

 chyba dla siebie ;o)))

Nie tak dawno temu pełosąd orzekł
prawomocnie ze nazwanie "skurwysynem" nie jest zniewagą,

 nazwanie elektoratu pis i kilku niedorostow na czele
 z prezesem "kurduplem" tez nie jest zniewaga ;o))
 tak orzekl sad. "spieprzaj dziadu!" ;o)))

nawet jeżeli  tak nazwano urzędującego Prezydenta RP będącego

 "kurdupel umyslowy" - palikot popelnil plagiat ;o))

pod ochrona odpowiedniego paragrafu Konstytucji .

 a tak konkretnie ?

No to skoro pełosąd tak sobie umyślił

 sad nie podlega pod PO. za czasow prezesa tak bylo. niestety.

to gdzie mi malutkiemu sie sprzeciwiać?

 wiec zdzielaj szarap ! ;o)))

Niech pełostwo zbiera co wymyśliło, albowiem słusznym, i
sprawiedliwym jest zeby ten kto sieje wiatr zebrał..sam wiesz co ;)

 ciekaw jestem co ty zbierzesz za swoje bluzgi na psp.

Data: 2010-01-13 18:52:08
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 12 Jan 2010 03:04:16 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

On 12 Sty, 11:37, =heÂŽsk= <xl_ bigbred...@interia.pl> wrote:

 przy twoich "bluzgi" owsiaka to anielski spiew.

Mam dla ciebie przykrą wiadomość. Nie tak dawno temu pełosąd orzekł

Dwie sprawy o których nabuzowana polska młodzież z reguły nie pamięta
pisując w Internecie:

Polska to nie USA i nie amerykański film - nie trzeba mieć "nakazu" żeby
wejść do kogoś z drzwiami o szóstej a w sądownictwie nie ma czegoś takiego
jak "zasada precedensu".

Czyli dziewięciu uniewinnią a ty za to samo możesz pójść pierdzieć.

Data: 2010-01-12 11:57:32
Autor: Slawek SWP
Użytkownik =he®sk= napisał:
[...]

Jeden drugiego nie usprawiedliwia! Obydwaj powinni stanąć przed sądem za naruszenie dóbr osobistych! Owsiak i Hans Kloss!

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2010-01-12 16:46:58
Autor: MH
Owsikowi też zwieracze puszczają
"Szmaciarze! My się rozliczamy, to Rydzyk się nie rozlicza!"- oto próbka
"jezyka miłosci" w wykonaniu znanego pełognojka owsika.

Istotnie , forma przekazu jest naganna. Natomiast treść w nim zawarta jest jak
najbardziej słuszna.

MH

--

Owsikowi też zwieracze puszczają