Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem migającym.

Data: 2011-10-15 15:43:53
Autor: Leosiek8
Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem migającym.
    Witam.
    Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem
migającym cały czas.
Jaki przepis to reguluje ?
Szukałem, ale nie mogę znaleźć :((
Wiem, że kiedyś było w PoRD, ale teraz nie widzę.
Natomiast u mnie na drodze są dwa przejścia tak oznakowane.

Data: 2011-10-15 18:09:13
Autor: 'Tom N'
Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem migającym.
Leosiek8 w <news:j7c2n0$mfs$1node2.news.atman.pl>:

    Witam.
[...]

W moim PoRD (a dokładnie w rozporządzeniu wydanym na podstawie delegacji w
PoRD przez właściwego ministra) stoi:

"6. Migający lub stały sygnał żółty umieszczony na przeszkodzie albo
migający sygnał żółty nadawany przez sygnalizator ostrzegają o występującym
niebezpieczeństwie lub utrudnieniu ruchu oraz nakazują zachowanie
szczególnej ostrożności."

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-10-15 20:31:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem migającym.

Użytkownik "Leosiek8" <ui54cds@oo45b.pl> napisał w wiadomości news:j7c2n0$mfs$1node2.news.atman.pl...
   Witam.
   Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem
migającym cały czas.
Jaki przepis to reguluje ?
Szukałem, ale nie mogę znaleźć :((

bo źle szukasz.
Nie szukaj pod kątem przejścia dla pieszych tylko "innych niebezpieczeństw"

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Oznakowane przejście dla pieszych z żółtym światłem migającym.