Oznakowanie CE na wyroby używane stare

Data: 2010-07-07 00:01:37
Autor: Pseudo
Oznakowanie CE na wyroby używane stare
Witam.
Kupilem na aukcji w USA. kilka elektronarzedzi.
Uzywane bez braku potwierdzenia czy sa sprawne. Sa na inne napiecie 110V itd.
Maja mi posłuzyc na czesci zamienne do modyfikacji ich na własny uzytek.

Niestety przesylka utknela w urzedzie celnym gdyz zadaja odemnie przedstawienia deklaracji zgodnosci CE.

Czy w takiej sytuacji nie ma wyjatkow prawnych , ktore pozwalaja mi
kupowac co chce i gdzie chce ?
Nie rozumiem czy ja w koncu kupujac je dla siebie i na wlasny uzytek
wprowadzam je do obrotu czy wprowadzam do uzytku ? I tak czy inaczej musze przedstawic owa deklaracje.
Jestem w kropce

Jak moge wyjasnic sprawe w urzedzie celnym najlepiej popierajac jakimis
paragrafami.
Pozdrawiam z gory dziekuje za wszelkie info linki do stron itp.

Oznakowanie CE na wyroby używane stare