Oznakowanie miejsc parkingowych

Data: 2011-04-18 17:46:37
Autor: Komuch
Oznakowanie miejsc parkingowych
Witam,

Postanowi艂em napisa膰, gdy偶 mam pewn膮 w膮tpliwo艣膰 co do prawid艂owo艣ci
oznakowania pewnego miejsca.

Jaki艣 tydzie艅 temu znalaz艂em za wycieraczk膮 bilecik od stra偶y miejskiej
z informacj膮, 偶e mam si臋 zg艂osi膰.
Pow贸d Art. 92 par. 1 kw. - parkowanie na miejscu dla inwalidy.

Dzie艅 wcze艣niej na skutek awarii akumulatora, musia艂em zjecha膰 na
pobliski parking. By艂o ciemno, 艣wiat艂a mi ju偶 nie 艣wieci艂y.

No wi臋c dotoczy艂em si臋 z g贸rki na parking, postawi艂em auto i poszed艂em
sobie do domu - by艂o p贸藕no, auto mia艂em reanimowa膰 na drugi dzie艅.

Nazajutrz zasta艂em auto z bilecikiem i w/w informacj膮.

Owszem, zaparkowa艂em na kopercie, kt贸ra po ciemku by艂a niewidoczna,
natomiast znak pionowy D-18a + T-29 by艂y widoczne, ale nie by艂y
bezpo艣rednio za t膮 kopert膮, tylko 3 miejsca dalej, w lewo.

Teraz pytanie - czy wraz z D-18a i T-29 nie powinno by膰 okre艣lone ile
tych miejsc jest przeznaczonych dla inwalid贸w (wiele razy widzia艂em tak膮
tabliczk臋)?

Nie lubi臋 ludzi parkuj膮cych na miejscach dla niepe艂nosprawnych,
zwyczajnie chcia艂bym nie p艂aci膰 tych 500z艂, kt贸re przewiduje taryfikator.

Szczeg贸lnie, 偶e mog艂em stan膮膰 miejsce dalej i k艂opotu by zupe艂nie nie
by艂o, ale najzwyczajniej koperta o tej porze nie by艂a dla mnie widoczna.
Poza tym mam wra偶enie, 偶e nie ma ona pe艂nych wymiar贸w.

Z g贸ry dzi臋ki za sugestie.

Pozdrawiam

Oznakowanie miejsc parkingowych