Oznakowanie samochodu z fotoradarem?

Data: 2013-08-10 11:41:29
Autor: Jacek
Oznakowanie samochodu z fotoradarem?
W dniu 2013-08-10 10:11, Robert pisze:
Przed chwilą pani rzecznik stołecznej straży miejskiej
powiedziała w TVP2, że samochody z fotoradarami
jeżdżące po Warszawie są oznakowane.
Moje pytanie: jak są oznakowane?

IMO:
to, co mówi rzecznik ma się tak do prawdy, jak zarabianie kasy na fotoradarach do bezpieczeństwa w  ruchu, o którym tyle się pie....i, chciałem rzec pisze i mówi.
A rzecznik ma rację - samochody są oznakowane tablicą rejestracyjną.

http://www.mmtorun.pl/sites/igc3/files/imagecache/600x360/images/wwwmmtorunpl/3310/radar_auto5.jpg
Jacek

Data: 2013-08-10 03:46:13
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 10 sierpnia 2013 11:41:29 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]

A rzecznik ma rację - samochody są oznakowane tablicą rejestracyjną.

Maja wpływ na bezpieczeństwo. Wyobraź sobie że system punktowy jest tak skonstruowany - Masz tyle punktów że każde poważniejsze wykroczenie wyczerpuje limit i zabierają PJ. Darł byś wtedy ryja że system nieludzki. To zrobili więcej punktów. Jak ktoś na własne życzenie bardzo szybko dochodzi do sytuacji że jedno wykroczenie = zabranie PJ to jego sprawa. A co byś powiedział na system w którym nie ma mandatów a są tylko punkty. Ale pilnowanie kierowców na tysiąc razy wyższym poziomie. Tez byś to nazwał fiskalizmem?

Data: 2013-08-10 14:28:22
Autor: Jacek
W dniu 2013-08-10 12:46, kogutek444@gmail.com pisze:

Maja wpływ na bezpieczeństwo. Wyobraź sobie że system punktowy jest tak skonstruowany
Jeździłem po Europie zachodniej, po Skandynawii i po innych krajach i w żadnym kraju nie ma takiego patentu na "teren zabudowany" jak u nas.
Wiem, wiem, u nas każdy chłop stawiał chałupę przy swoim polu, a gdzie indziej stawiali chałupy blisko siebie a pola mieli tam, gdzie mieli. W efekcie mamy "teren zabudowany" od tablicy do tablicy przez 8 km, a po drodze dwadzieścia chałup. U sąsiadów mamy teren zabudowany ze skupioną zabudową, który ciągnie się dajmy na to 1 km a potem koniec.
Nie wiem, jak ten problem rozwiązać, ale wiem na pewno, że nie przez kalkowanie przepisów ani tym bardziej nie przez szaleństwo fotoradarowe.
Jacek

Data: 2013-08-10 22:27:26
Autor: ToMasz
W dniu 10.08.2013 14:28, Jacek pisze:

Nie wiem, jak ten problem rozwiązać, ale wiem na pewno, że nie przez
kalkowanie przepisów ani tym bardziej nie przez szaleństwo fotoradarowe.
Jacek
ja wiem jak! obowiązkowy współudział w OC. Np do pierwsze 100 tyś płaci sprawca. łącznie z kosztami leczenia. A sooory, w Polsce leczenie jest gratris, za błędy kierowców płaci społeczeńśtwo. no to się nic nieda zrobić. no ale sory, społeczeństow, a właściwie jego władza musi miec jakiś hamulec na bezmyślnych: fotoradary....

ToMasz

Data: 2013-08-10 23:32:05
Autor: Jacek
W dniu 2013-08-10 22:27, ToMasz pisze:
[...]
Tobie się tylko wydaje, że wiesz. Sytuacje nie są czarno-białe i nie zawsze jest 100% winy po jednej stronie. Sam miałem wypadek, gdzie włóczyli mnie po sądach i w końcu w drugiej instancji po chyba 6 rozprawach sąd stwierdził, że wina jest po stronie tego, co we mnie wjechał, ALE w niewielkim stopniu także po mojej, gdyż (ponieważ powiedziałem, że zachowanie kierującego wydało mi się podejrzane) mogłem przypuszczać, że zrobi jakiś niebezpieczny manewr (w tym wypadku zetnie zakręt i pojedzie lewym pasem) i powinienem zatrzymać się.
Jakbym się zatrzymał a tamten dowalił do mnie stojącego, to sąd pewnie by stwierdził, że widząc j.w. powinienem zjechać do rowu albo się katapultować.
Tak więc przemyśl to sobie jeszcze
Jacek

Data: 2013-08-11 09:10:30
Autor: John Kołalsky
Oznakowanie samochodu z fotoradarem?

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>

[...]

Puknij się w głowę. Ludzie popełniają błędy i żaden fotoradar ani współudział tego nie zmieni.

Data: 2013-08-12 10:11:50
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 11 Aug 2013, John Kołalsky wrote:

ja wiem jak! obowiązkowy współudział w OC. Np do pierwsze 100 tyś płaci
sprawca. łącznie z kosztami leczenia.
[...]

Puknij się w głowę. Ludzie popełniają błędy i żaden fotoradar
ani współudział tego nie zmieni.

  Czy mi się wydaje, czy mowa o przekraczaniu prędkości?

  Bo jak Ty sądzisz, że przekraczanie prędkości przez kierowców w .pl
jest głównie spowodowane BŁĘDAMI, to żyjemy w różnych Polskach.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-12 17:38:00
Autor: John Kołalsky
Oznakowanie samochodu z fotoradarem?

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl>

[...]

Przekraczanie prędkości nie rodzi konieczności leczenia.

Data: 2013-08-10 14:59:23
Autor: Lewis
[...]

Jakby nie kierowali na ponowny płatny egzamin a jedynie wydawali zakaz prowadzenia pojazdów na czas określony, po upływie którego bez żadnych formalności można znów prowadzić to mogłoby być. Albo ponowny egzamin byłby bezpłatny :)

Lewis

Data: 2013-08-10 16:49:59
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 10 Aug 2013, Lewis wrote:

[...]

  Spod palców mi wyjąłeś.
  Taki "lek na uspokojenie" :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-10 12:02:47
Autor: anacron
W dniu 10.08.2013 11:41, Jacek pisze:
http://www.mmtorun.pl/sites/igc3/files/imagecache/600x360/images/wwwmmtorunpl/3310/radar_auto5.jpg

A od kiedy ten typ radaru można tak stosować? I to Toruń, obok mnie. To
ja pojadę ich nagrać kamerkami.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-10 14:29:58
Autor: Jacek
W dniu 2013-08-10 12:02, anacron pisze:

A od kiedy ten typ radaru można tak stosować? I to Toruń, obok mnie. To
ja pojadę ich nagrać kamerkami.
Zdjęciem się nie przejmuj, bo wziąłem pierwsze z brzegu (może byś stare) a szukałem takiego, gdzie fotoradar wstawili do przyczepy do przewozu koni, ale nie znalazłem.
Jacek

Data: 2013-08-10 17:09:25
Autor: Axel

"Jacek"  wrote in message news:52060ac8$0$1448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rzecznik ma rację, Ty natomiast nie. W Wwie SM nie używa nieoznakowanych samochodów z rejestratorami, tylko takie:

https://picasaweb.google.com/111783764882036662414/Misc?noredirect=1#5868255375695770466

--
Axel

Data: 2013-08-10 15:45:44
Autor: Przyjazny
On 2013-08-10 15:09, Axel <axel.usunto@op.pl> wrote:

[...]

Ostatnio jak widziałem to tego na zdjęciu przypomianł tylko trochę - z
oznakowania został tylko kogut, ale z napisem zamalowanym białą farbą.
Tak czy inaczej kogutem trochę się wyróżniał.

Oznakowanie samochodu z fotoradarem?