Ozon

Data: 2009-06-01 00:20:26
Autor: Rafał
Ozon

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:gvubou$ucn$1news.dialog.net.pl...
W Internecie można nabyć lampy plazmowe, lub kompletne urządzenia, wytwarzające ozon. Ma on polepszyć spalanie mieszanki w komorze spalania

http://fonton.ddl2.pl/wn_lampa/lampa11.html

Kurcze, a ja się zastanowaim po co w niektórych autkach montuje się niebieskie świetlówki pod samochodem.. teraz już wiem ... dla zmienjszenia splatania i poprawy osiągów

To już tylko muszę znać odpowiedż czemu z tych aut wydobywa się takie UMC UMC UMC... pewnie to też ma jakies zastowanie praktyzne

Pozdrawiam

Data: 2009-06-01 10:26:15
Autor: Andrzej
Ozon

Użytkownik "Rafał" <nie.lubie@spamu.pl> napisał w wiadomości news:gvumkt$fa2$1node1.news.atman.pl...
To już tylko muszę znać odpowiedż czemu z tych aut wydobywa się takie UMC UMC UMC... pewnie to też ma jakies zastowanie praktyzne

Zastępuje magnetyzer i ozon.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-06-01 11:00:11
Autor: pluton
Ozon
To już tylko muszę znać odpowiedż czemu z tych aut wydobywa się takie UMC UMC UMC... pewnie to też ma jakies zastowanie praktyzne

To jest muzyka umcykańska (folklor z Ziemi Pierdziszewsko-Zadupskiej)
i służy wydłużeniu penisa kierowcy.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-06-01 11:21:18
Autor: JKK
Ozon

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h005hf$32l$1news.onet.pl...
[...]

Dodatkowo - znakomicie komponuje się z kapturem założonym na pusty łeb
(w czasie prowadzenia samochodu - sic!)

Pzdr

JKK

Ozon