Ozonizator do klimy samochodu

Data: 2017-09-24 17:28:13
Autor: Myjk
Ozonizator do klimy samochodu
Sun, 24 Sep 2017 11:53:31 +0200, TM
Czy Ktoś z grupy kupił  ozonizator do klimy w cenie do 500 zł. Pełno tego na Allegro. Jeśli tak, to jaką ma opinię i ewentualnie jaki poleca?

Ja kupiłem z miesiąc temu taki: http://allegro.pl/i6958743693.html
ze względu na wydajność i możliwość podpięcia rurek (co pozwala wsunąć w
ścianę, etc.). Nie kupiłem z przeznaczniem do samochodu, tylko do
dezyfnekcji trupa zległego ścianie (mysz czy inne ścierwo). Dało radę i
usunęło smród. Auto też potraktowałem przy okazji -- działa. :P

--
Pozdor
Myjk

Ozonizator do klimy samochodu