Ozonowanie - pytanko

Data: 2018-06-01 17:27:54
Autor: Jacek
Ozonowanie - pytanko
Zamierzam kupić generator ozonu.
Ma służyć do pozbycia się zapaszków w domu (np. wilgotna piwniczka) a przy okazji do odświeżania klimatyzacji w aucie.
Wstępnie wybrałem urządzenie firmy Bitom z Siemianowic o podanej wydajności 7 g/godz. Mogę wydać na to 5 stówek i w tych granicach szukam.
Czy ktoś z kolegów może potwierdzić (albo zaprzeczyć), że będę mógł liczyć na pozbycie się zapachów dzięki temu urządzeniu?
Jacek

Data: 2018-06-01 18:18:45
Autor: RadoslawF
Ozonowanie - pytanko
W dniu 2018-06-01 o 17:27, Jacek pisze:
[...]

Bez usunięcia źródła zapachu nie.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-02 05:58:18
Autor: Bok
Ozonowanie - pytanko
[...]

ja kupiłem ten za 350zł, jest dobry ale tak jak ktoś napisał bez usunięcia źródła zapachu nie pomaga, np w samochodzie miąłem wypełnione profile zamknięte w drzwiach preparatem bool, troche to capi takim woskiem - specyficzny zapach, myślałem że ozonowanie to usunie, niestety nie

Data: 2018-06-02 22:25:04
Autor: m4rkiz
Ozonowanie - pytanko
On 2018-06-01 17:27, Jacek wrote:
[...]

ozonowanie usunie ci obecne zapachy, wybije grzyby, plesnie i tym podobne sprawy ale nie rozwiaze problemu

generalnie jak cos rosnie i smierdzi to ma warunki, najpierw trzeba je zlikwidowac a potem ozonowac, inaczej pomoze to tylko tymczasowo na pare dni-tygodni w zaleznosci od zrodla

Ozonowanie - pytanko