Ożyje Beskid Wyspowy

Data: 2010-01-25 10:01:20
Autor: Wojtek Stec
Ożyje Beskid Wyspowy

Czyli co zrobić, żeby Beskid Wyspowy był atrakcyjniejszy dla społeczeństwa  (przynajmniej części społeczeństwa...)
http://www.rabka.pl/index.php?id=serwis&art=1212
A tu do pobrania program tego czegoś, znaczy - projektu.
http://www.rabka.pl/UserFiles/FORUM_GMIN_BESKIDU_WYSPOWEGO1.ppt
(prezentacja)

Data: 2010-01-25 01:21:52
Autor: serak
Ożyje Beskid Wyspowy
Msza Polowa, wystepy, pokazy, konkursy, wspołny grill, masowe rajdy,
zagospodarowanie gór - jak to czytam to mi się niedobrze robi.

Data: 2010-01-25 13:48:48
Autor: Dariusz K. Ładziak
Ożyje Beskid Wyspowy
Użytkownik serak napisał:
Msza Polowa, wystepy, pokazy, konkursy, wspołny grill, masowe rajdy,
zagospodarowanie gór - jak to czytam to mi się niedobrze robi.

Brakuje lunaparku na szczycie!

--
Darek

Data: 2010-01-25 14:53:55
Autor: Jarek Kardasz
Ożyje Beskid Wyspowy
Dnia Mon, 25 Jan 2010 13:48:48 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

Użytkownik serak napisał:
Msza Polowa, wystepy, pokazy, konkursy, wspołny grill, masowe rajdy,
zagospodarowanie gór - jak to czytam to mi się niedobrze robi.

Brakuje lunaparku na szczycie!
i fontanny...

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2010-01-25 17:15:15
Autor: Grzegorz
Ożyje Beskid Wyspowy
Hello Jarek Kardasz !:

Msza Polowa, wystepy, pokazy, konkursy, wspołny grill, masowe rajdy,
zagospodarowanie gór - jak to czytam to mi się niedobrze robi.
Brakuje lunaparku na szczycie!
i fontanny...

Eeee tam - raczej "piwożłoba" :-( ....

Fakt, niedobrze się robi ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-01-25 08:43:57
Autor: koszulka
Ożyje Beskid Wyspowy
mozna krupowki tam wystawic, to dopiero frajda będzie...

Data: 2010-01-25 18:03:13
Autor: Wojciech Wierba
Ożyje Beskid Wyspowy
Dariusz K. Ładziak pisze:

Brakuje lunaparku na szczycie!

Może raczej lupanaru :-)

WW

Data: 2010-01-26 22:04:33
Autor: Abulafia
Ożyje Beskid Wyspowy
Dariusz K. Ładziak pisze:
Użytkownik serak napisał:
Msza Polowa, wystepy, pokazy, konkursy, wspołny grill, masowe rajdy,
zagospodarowanie gór - jak to czytam to mi się niedobrze robi.

Brakuje lunaparku na szczycie!

Polecam Mogielice we wakacje odwiedzić, pod wieża lunapark masz jak znalazł!! Moim zdaniem strasznie oszpecono tę górę. Jeśli tak ma wyglądać promowanie Beskidu Wyspowego, to ja dziękuję!!

Pozdrawiam,
Abulafia

Data: 2010-01-29 23:14:02
Autor: Jawi
Ożyje Beskid Wyspowy
W dniu 2010-01-26 22:04, Abulafia pisze:
Polecam Mogielice we wakacje odwiedzić, pod wieża lunapark masz jak
znalazł!! Moim zdaniem strasznie oszpecono tę górę. Jeśli tak ma
wyglądać promowanie Beskidu Wyspowego, to ja dziękuję!!

Bo o tym jak przyciągnąć turystów i zagospodarować góry zdecydowali "fachowcy". Notariusz z bożej łaski i radni, sołtysi etc. To co Wy wszyscy chcecie? Gór?

Data: 2010-01-30 11:44:51
Autor: jacob.p.pantz@gazeta.pl
Ożyje Beskid Wyspowy

Czyli co zrobić, żeby Beskid Wyspowy był atrakcyjniejszy dla społeczeństwa
(przynajmniej części społeczeństwa...)

Że lokalna społeczność chce przyciągnąć pieniądze wczasowiczów - zrozumiałe.
Że w sposób daleki od uśrednionych preferencji tutaj pisujących - też (-;
- wszak jesteśmy pod względem spędzania wolnego czasu raczej marginesem ((-;
Przy tym z pasm beskidzkich Wyspowy IMVHO akurat do takiego a nie innego modelu chyba najbardziej pasuje (najmniej nie pasuje), jako stosunkowo cywilizowany.

Jasne - szkoda go, ale.... nie martwiłbym się na zapas, bo plan wygląda
całkiem nierealnie (-; - w 5 lat 12 nowych schronów/schronisk, 9 wież widokowych
- toż to mrzonki. Kilka bufetów ewentualnie - przy zachetach gmin - może pagóry
faktycznie oszpecić... ale to - jw. - nie wszystkie góry dla precla etc. (-;

Cykl letnich spędów cotygodniowych dla wypoczywających u podnóży też raczej jeszcze nic bardzo złego nie uczyni
choć 'tramwaj' msza, grill i folklor do mojej estetyki też średnio przemawia

Dziwne trochę, że tę radosną propagandę współfirmuje COTG
- wydawałoby się, że taka organella 4liter iść powinna w nieco innym kierunku
ale cóż...

Ogólnie - bardziej widziałbym w niusie kuriozum, niż larum (-;

Serdeczności,

Kuba

Data: 2010-01-30 14:20:09
Autor: Andrzej Kłos
Ożyje Beskid Wyspowy
jacob.p.pantz@gazeta.pl pisze:

[...]

tak można było mówić jeszcze z 5 lat temu. Teraz, przy dobrych znajomościach tam gdzie trzeba fundusze unijne mogą spłynąć szerokim strumieniem. I to na różne pomysły, a na pomysły z ożywieniem lokalnych społeczności to nawet chyba łatwiej i szerzej. A co z tego może się urodzić vide Message-ID: <4b4cfc07$1@news.home.net.pl> pt. "Hasłowy turystyczny pakiet Serowa Droga"

andy_nek

Data: 2010-02-04 09:16:00
Autor: jacob.p.pantz@gazeta.pl
Ożyje Beskid Wyspowy
A co z tego może się urodzić vide Message-ID: <4b4cfc07$1@news.home.net.pl> pt. "Hasłowy turystyczny pakiet Serowa Droga"

a rzuciłem okiem w linkę, jednak chyba miałem jakoś zbyt mało wytrwałości, by policzyć
ile to schronisk i wież widokowych za ojrokasę tam zbudowano;
pamiętasz może (skoro podniosłeś) jakieś tego typu konkrety?

Ser(nomen omen)deczności,

Kuba

--

Ożyje Beskid Wyspowy