P.Gras:Rosyjskie rewelacje ws. "głównego pasażera". "To manipulacja" koniec idiotow na tym forum !

Data: 2011-01-28 04:00:27
Autor: muto2100
P.Gras:Rosyjskie rewelacje ws. "głównego pasażera". "To manipulacja" koniec idiotow na tym forum !
Data: 2011-01-28 04:23:38
Autor: robertbig
P.Gras:Rosyjskie rewelacje ws. "głównego pasażera". "To manipulacja" koniec idiotow na tym forum !
On 28 Sty, 13:00, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
tak   wam  smieciarze   dowalil    P.Gras     az    wstyd!

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/rosyjskie-rewe...

Oto idiota jak ta lala

Data: 2011-01-28 12:30:50
Autor: obserwator
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> napisał(a):
tak   wam  smieciarze   dowalil    P.Gras     az    wstyd!
 Rzad Tuska musial zmienic stanowisko, bo sprawe prowadzi prokuratura wojskowa,
a ona podobno na szczescie jest jeszcze dosc solidna i tuska oraz ruska sie
nie boi.
Mowi o tym m.innymi koordynator lotnisk wojskowych dr Tadeusz Audustynowicz w
wywiadzie dla telewizji Trwam. W wywiadzie tym T.Augustynowicz podaje dokladna biografie pilota s.p. Arkadiusza Protasikuka i potwierdza jak wysokiej klasy oraz
wszechstronnie wyksztalcony byl to pilot:

Polski punkt widzenia - 15.01.2011 - raport MAK - pytania, analiza

http://www.youtube.com/watch?v=HtvwXzNfoAI

Data: 2011-01-28 06:13:17
Autor: robertbig
P.Gras:Rosyjskie rewelacje ws.
On 28 Sty, 13:30, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
dla telewizji Trwam.

???!
Wybacz mi boze . ALE SRAM NA TRWAM ! :)))))

W wywiadzie tym T.Augustynowicz podaje dokladna biografie pilota
s.p. Arkadiusza Protasikuka i potwierdza jak wysokiej klasy oraz
wszechstronnie wyksztalcony byl to pilot:

Który łamał przepis za przepisem. Ba. Nawet nie znał funkcji i
działania wielu przełaczników w kokpicie.
To się nazywa amatorszczyzna  niestety.
Natomiast końcówka ich ,zywota to kabarte , rzeczywiscie wysokiej
klasy.
Przypomne
"aaaaaaa,kurwaaaaa  !!! "

Dla porównania profesjonalni piloci z IŁ 62 zgineli z takimi słowami
na ustach
" giniemy ! żegnajcie kochani ! "

Różnica w klasie pilotów widoczna jest az nadto.

Data: 2011-01-28 13:15:33
Autor: u2
W dniu 2011-01-28 13:00, muto2100 pisze:
tak   wam  smieciarze   dowalil    P.Gras     az    wstyd!

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/rosyjskie-rewelacje-ws-glownego-pasazera-to-manipu,1,4157718,wiadomosc.html

Bo takie plotki rozpuszczają na psp sowieckie ciecie, nie niemieckie.

Data: 2011-01-28 04:24:04
Autor: robertbig
On 28 Sty, 13:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/rosyjskie-rewe...

Bo takie plotki rozpuszczają na psp sowieckie ciecie, nie niemieckie.

a to kolejny idiota

Data: 2011-01-28 13:25:05
Autor: u2
P.Gras:Rosyjskie rewelacje ws. "głównego pasażera". "To manipulacja" koniec idiotow na tym forum !
W dniu 2011-01-28 13:24, robertbig pisze:
a to kolejny idiota

Jak śmiesz cycku obrażać rzecznika rządu !

Data: 2011-01-28 06:03:14
Autor: robertbig
On 28 Sty, 13:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-28 13:24, robertbig pisze:

> a to kolejny idiota

Jak śmiesz cycku obrażać rzecznika rządu !

jak ty bedziesz wieszał tuska na latrni i wykrawawiał komorre , jesli
jestes za nimi.
a nawet przeciw

Data: 2011-01-28 15:47:31
Autor: u2
W dniu 2011-01-28 15:03, robertbig pisze:
jak ty bedziesz wieszał tuska na latrni i wykrawawiał komorre , jesli
jestes za nimi.
a nawet przeciw

Nie cycuj tutaj cienki bolku.

Data: 2011-01-28 08:33:10
Autor: robertbig
On 28 Sty, 15:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-28 15:03, robertbig pisze:

> jak ty bedziesz wieszał tuska na latrni i wykrawawiał komorre , jesli
> [...]

Wal sie w cyce , naplecie zydowski

Data: 2011-01-28 13:38:33
Autor: WW
W dniu 2011-01-28 13:15, u2 pisze:
[...]

Czy to ci sami oficjele w mundurach, pod nosem których łamano przepisy a nawet lądowano na zamkniętych lotniskach a oni "nic nie wiedzieli". ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-01-28 12:54:21
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Czy to ci sami oficjele w mundurach, pod nosem których łamano przepisy a nawet lądowano na zamkniętych lotniskach a oni "nic nie wiedzieli". ?

nie ci sami, dezinformatorze prosowiecki, natomiast ci sami bandyci sowieccy
siedzieli w ichnim baraku zwanym wieza nawigacyjna. Byla ich tam spora ilosc i podlaczeni byli do centrum w Moskwie (LOGIKA sie to
nazywa:))ktore zdalnie kierowalo kontrolerami i to ono wspolnie z pulkownikiem
ruskim ktory stal nad glowami kontrolerow, wywierali NACISKI na kontrolerow. Okazuje sie, jak mowi w wywiadzie dr Tadeusz Augustynowicz, ze samolot spadl
z bardzo niskiej wysokosci, bo nie mogl sie juz poderwac.  Wielce jest wiec zagadkowe ze ten samolot rozpadl sie w drobny MAK.

W katastrofach tego typu samolotow, jak twierdzi dr Tadeusz Auigustynowixcz,
jeszcze nigdy nie zginineli wszyscy ludzie, zwykle przezywa ok.30 % pasazerow.
To jest pierwsza taka katastrofa tego typu samolotu, ze zgineli wszyscy , a
samolot rozpadl sie na kawalki przy i to spadku z bardzo niskiej wysokosci. Ponadto, z relacji mieszkancow Smolenka z ktorymi spotklal sie ten ekspert
lonictwa, wynika ze mgy w calum Smolensku nie bylo jak twierdzi strona ruska.

W Smolensku panowala piekna pogoda. Tak ze pro-kacapski kretaczu, ruskie niezle przy katastrofie majstrowaly.

Data: 2011-01-28 14:09:30
Autor: u2
W dniu 2011-01-28 13:54,  obserwator pisze:
[...]

Bardzo prawdopodobne jest użycie bomby wolumetrycznej do tego zamachu.

Data: 2011-01-28 05:54:59
Autor: robertbig
On 28 Sty, 14:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Bardzo prawdopodobne jest użycie bomby wolumetrycznej do tego zamachu.

LOL
moja ulubina bąba

menele pod budkom gadali ,  ze to raczej fazery protonowe były...

Data: 2011-01-28 13:58:15
Autor: obserwator
P.Gras:Rosyjskie rewelacje ws.
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
LOL
moja ulubina b=B1ba

menele pod budkom gadali ,  ze to raczej fazery protonowe by=B3y...

typowa wstawka EWIDENTNEGO kacapskiego dezinformatora. --

Data: 2011-01-28 06:28:59
Autor: robertbig
On 28 Sty, 14:58, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
robertbig <robert...@wp.pl> napisa (a):

> LOL
> moja ulubina b=B1ba
> menele pod budkom gadali ,  ze to raczej fazery protonowe by=B3y...

typowa wstawka EWIDENTNEGO kacapskiego dezinformatora.

Typowe działania typowego beznapletkowego dezinformatora

Data: 2011-01-28 13:20:41
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Bardzo prawdopodobne jest użycie bomby wolumetrycznej do tego zamachu.

dr Augustynowicza zastanawia fakt przerwania lini elektrycznej na kilka minut
wczesniej przed pojawieniem sie w okolicach lotniska polskiego samolotu.
Jak nastapilo przerwanie tej lini? Jaki samolot to zrobil? Jak zasilana byla buda ruska zwana wieza nawigacyjna?

Ponadto na lotnisku pojawil sie rowniez  wczesniej *iluszyn* ktory prawie kolami dotknal plyty lotniska i nastepnie odlecial.

Pojawia sie wiec pytanie dlaczego ruskie samoloty uprawialy akrobacje nad
lotniskiem na kilka minut przed pojawieniem sie polskiego samolotu? Dr Tadeusz Augustynowicz twierdzi, ze zwykle przed przylotem delegacji w ktorej bierze udzial prezydent jakiegos kraju, lotniska i przestrzen
powietrzna wokol takich lotnisk jest ZAMYKANA. Nad Siewiernym lataly sobie
samoloty jak na zawodach lotniczych i przerywaly linie elektryczne??

Data: 2011-01-28 06:15:40
Autor: robertbig
On 28 Sty, 14:20, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

ja tam wiem ,ze przed przylotem to zamyka sie wszytkich wariatów ,
augustynowiczów i innych osrywatorów
:)))

Data: 2011-01-28 06:34:28
Autor: robertbig
> [...]

lataly sobie
samoloty jak na zawodach lotniczych i przerywaly linie elektryczne??

no to jak ?
IL 76 rozsiewał tam mgłe czy moze wiózł prezydencka bryke kaczki ???
Ze była zaminowana , miała cukier w baku i marchewke w rurze
wydechwej .To juz nie wspomne.
Bo zamach udał sie w powietrzu
LOL
He,he,he !

Data: 2011-01-28 13:44:09
Autor: u2
W dniu 2011-01-28 13:38, WW pisze:
Bo takie plotki rozpuszczają na psp sowieckie ciecie, nie niemieckie.

Czy to ci sami oficjele w mundurach, pod nosem których łamano przepisy a
nawet lądowano na zamkniętych lotniskach a oni "nic nie wiedzieli". ?

Tak, w mundurach SS.

P.Gras:Rosyjskie rewelacje ws. "głównego pasażera". "To manipulacja" koniec idiotow na tym forum !