P.O.

Data: 2011-04-26 07:02:35
Autor: MindDancer
P.O.
P.O. = Platforma Obywatelska
= platforma wagonu wiozącgo obywateli do obozu koncentracyjnego

Data: 2011-04-26 16:29:43
Autor: cirrus
P.O.
Użytkownik "MindDancer" <tomkwi@gmail.com> napisał w wiadomości news:94fb2e5d-b5e5-424d-a640-1d187c98a257r33g2000prh.googlegroups.com...
P.O. = Platforma Obywatelska
= platforma wagonu wiozącgo obywateli do obozu koncentracyjnego

Sam to wymyślileś, moje gratulacje za największe kretyństwo sezonu.

--
stevep

Data: 2011-04-26 16:33:33
Autor: ~heÂŽsk~
P.O.
On Tue, 26 Apr 2011 07:02:35 -0700 (PDT), MindDancer
<tomkwi@gmail.com> wrote:

P.O. = Platforma Obywatelska
= platforma wagonu wiozącgo obywateli do obozu koncentracyjnego

 Rozszyfruj skrot PiS. Smialo.

Data: 2011-04-26 18:00:15
Autor: Bazyl
P.O.

<tomkwi@gmail.com> wrote:

P.O. = Platforma Obywatelska
= platforma wagonu wiozącgo obywateli do obozu koncentracyjnego

Rozszyfruj skrot PiS. Smialo.

Przegonimy Internetowych Sprzedawczyków?

Bazyl

Data: 2011-04-26 18:06:41
Autor: ~heÂŽsk~
P.O.
On Tue, 26 Apr 2011 18:00:15 +0200, "Bazyl" <baz1@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>
> Rozszyfruj skrot PiS. Smialo.

Przegonimy Internetowych Sprzedawczyków?

 a tys co za ptica? PiS = Prawo i Sprawiedliwosc ;o)))
 cokolwiek by to znaczylo. http://deklaracjalodzka.pl

Data: 2011-04-26 18:10:36
Autor: u2
P.O.
W dniu 2011-04-26 18:00, Bazyl pisze:
Rozszyfruj skrot PiS. Smialo.

Przegonimy Internetowych Sprzedawczyków?

PiS to skrot od Peace Bro :)

Data: 2011-04-26 16:49:05
Autor: u2
P.O.
W dniu 2011-04-26 16:02, MindDancer pisze:
P.O. = Platforma Obywatelska
= platforma wagonu wiozącgo obywateli do obozu koncentracyjnego

Jawohl :(

P.O.