(P)Rezydent jak za komuny wwieziony tylem . Tlum go wygwizdal:)

Data: 2011-05-14 11:50:53
Autor: obserwator
(P)Rezydent jak za komuny wwieziony tylem . Tlum go wygwizdal:)
Wiadomość otrzymana przed chwilą z Gdańska

 Dziś nastapiło wmurowanie na terenie Stoczni Gdańskiej (dawniej imienia
Lenina) kamienia węgielnego pod budowę Europejskiego Centrum Solidarności.

Władze Gdańska nie udzieliły zgody na organizacje trzech demonstracji na Placu
Solidarności. Wśród demonstrujących są między innymi przeciwnicy podwyżek
czynszów i uczestnicy tak zwanego marszu pustych garnków oraz Kluby Gazety
Polskiej i politycy PiS - przeciwni powołaniu na stanowisko dyrektora centrum
polsko-niemieckiego dziennikarza Basila Kerskiego, który w latach 80-tych
zrzekł się polskiego obywatelstwa.

(P)Rezydent był obecny na uroczystości, ale jak za komuny wwieźli go wcześniej
i od tyłu - może motorówką. Z informacji osób tam się znajdujących, Bronisław
Komorowski został wygwizdany przez zebrane tam tłumy.

Plac Solidarności jest otoczy kordonem policji, co manifestujących bynajmniej
nie zraża. Na manifestacji, która ma miejsce na placu Solidarności pod
Stocznią Gdańską policja wypuściła gaz w kierunku zebranych.

http://cirilla.nowyekran.pl/post/14326,gdansk-policja-traktuje-manifestujacych-gazem

Data: 2011-05-14 14:31:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqlqat$odv$1inews.gazeta.pl...
Wiadomość otrzymana przed chwilą z Gdańska

Wynoś się z grupy koleś!

BomBel

Data: 2011-05-14 12:44:40
Autor: obserwator
Leprechaun <mydliny@piana.tw> napisał(a):

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqlqat$odv$1inews.gazeta.pl...
> Wiadomość otrzymana przed chwilą z Gdańska

Wynoś się z grupy koleś!

pisz wiecej skoro chcesz miec zablokowany internet, trollu

Data: 2011-05-14 14:58:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqltfo$51c$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Wiadomość otrzymana przed chwilą z Gdańska

Wynoś się z grupy koleś!

pisz wiecej skoro chcesz miec zablokowany internet, trollu

Możesz mi skoczyć pisowski płatny prowokatorze.

BomBel

Data: 2011-05-14 13:02:47
Autor: obserwator
(P)Rezydent jak za komuny wwieziony tylem . Tlum go wygwizdal:)
Leprechaun <mydliny@piana.tw> napisał(a):
Możesz mi skoczyć pisowski płatny prowokatorze.

ano zobaczymy:)

Data: 2011-05-14 13:22:13
Autor: obserwator
Leprechuan aka bombel = Bogdan Idzikowski,.
Data: 2011-05-14 13:39:32
Autor: obserwator
Leprechuan aka bombel = Bogdan Idzikowski,.
strona internetowa prowadzona przez Bogdana Idzikowskiego w Łobez w woj.
zachodniopomorskim:

http://free.art.pl/labuz/

No i co Idzikowski? Dalej bedziesz dyskutowal nieuczciwie poslugujac sie
chamskimi inwektywami, dezinformacja pod roznymi nickami, czy mam cie do tego
zmusic?

Data: 2011-05-14 16:41:40
Autor: Andy Niwiński

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iqluhn$8bs$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun <mydliny@piana.tw> napisał(a):

Możesz mi skoczyć pisowski płatny prowokatorze.

ano zobaczymy:)

Głupie cholerny, zmień obsraną pieluchę i przestań się odgrażać jak dzidzia w przedszkolu. Twoje "ja ci pokażę" to już nawet litości nie wzbudza...

Data: 2011-05-14 14:59:20
Autor: obserwator
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):
Głupie cholerny, zmień obsraną pieluchę i przestań się odgrażać jak dzidzia w przedszkolu. Twoje "ja ci pokażę" to już nawet litości nie wzbudza...

uwazaj, bo tez jestes obserwowany Grzegorzu Z. Ilosc nickow ktorymi sie na tej
grupie poslugujesz w celach dezinformacyjnych i zadymiarskich, jest oszalamiajaca.

Jestes albo psychicznie chory, albo po prostu glupi. Im bardziej pusta glowa
tym wiecej glupoty sie w niej miesci.

Data: 2011-05-14 17:30:59
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqm5c7$k7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie strasz, nie srtasz kablu.

--
stevep

Data: 2011-05-14 15:35:41
Autor: obserwator
(P)Rezydent jak za komuny wwieziony tylem . Tlum go wygwizdal:)
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Nie strasz, nie srtasz kablu.

tak sobie stary trollu zrypales opinie, ze twoje bzdety sa funta klakow nie warte.

Tylko tobie podobny kretyn, moze brac twoje wypociny na powaznie.

Stoisz nad trumna, a nadal rozumu ci nie przybylo, zalosny gnomie z Gw.

Data: 2011-05-15 02:12:47
Autor: obserwator
> [...]
> Tylko tobie podobny kretyn, moze brac twoje wypociny na powaznie.
> Stoisz nad trumna, a nadal rozumu ci nie przybylo, zalosny gnomie z Gw.

nie pocieszaj sie tow. swirus z GW.

Data: 2011-05-15 07:26:03
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqncqv$3k2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stać cie na więcej, naśladuj prezia, najlepiej jakaś insynuacyjka.

--
stevep

Data: 2011-05-15 09:30:27
Autor: Andy Niwiński

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iqncqv$3k2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Tylko tobie podobny kretyn, moze brac twoje wypociny na powaznie.
> Stoisz nad trumna, a nadal rozumu ci nie przybylo, zalosny gnomie z Gw.

Dobra, schodzę na twój poziom:
obsrajtus bez majtuś. Zobaczycz, jak ci łopatką przyłożę.......

Data: 2011-05-15 11:54:31
Autor: .
Dnia Sun, 15 May 2011 09:30:27 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

> [...]

nie pocieszaj sie tow. swirus z GW.

Dobra, schodzę na twój poziom:
obsrajtus bez majtuś. Zobaczycz, jak ci łopatką przyłożę.......

Zajęlismy się już tym "obserwatorem". Zajmiemy się kolejno tymi
internetowymi bandytami. Wiem, że istnieje grupa z PiS, która śledzi to
forum. Chyba nie są ślepi i nie widzą tego czym zajmują się ich płatni
prowokatorzy. Zdajemy sobie sprawę, że np. taki "obserwator" to płatny
prowokator działający na tym forum by wywoływać negatywne emocje, które PiS
będzie później wykorzystywać przeciwko rządowi.

Dominik

Dominik

Data: 2011-05-14 15:38:08
Autor: bolek

Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4dce7674$1$2443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A może coś na temat ?
Nie wiedziałem, że to Twoja grupa.
Z mydlin pianę każdy idiota potrafi zrobić.

bolek

(P)Rezydent jak za komuny wwieziony tylem . Tlum go wygwizdal:)