P:o wielkim laniu!

Data: 2010-11-23 10:25:49
Autor: Dobrodziej
P:o wielkim laniu!
No i jak tam pisowcy? Jak się czujecie po wielkim laniu, które spuścili wam wyborcy? Kto nastepny ucieka z tonącej szalupy? Ależ dostaliście kopa w tyłki! Aż miło!

d.

Data: 2010-11-23 10:20:16
Autor: Tomek
P:o wielkim laniu!

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4ceb88a0$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
No i jak tam pisowcy? Jak się czujecie po wielkim laniu, które spuścili wam wyborcy? Kto nastepny ucieka z tonącej szalupy? Ależ dostaliście kopa w tyłki! Aż miło!

W tyłek to ja dostanę po nowym roku - podwyżki VAT, cen gazu, podatku gruntowego, podsłuchy ABW i służb skarbowych, wielomiliardowe zadłużenie...
Tomek

Data: 2010-11-23 02:46:53
Autor: muto2100
P:o wielkim laniu!
On 23 Lis, 10:20, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Dobrodziej" <em...@domena.biz> napisał w wiadomościnews:4ceb88a0$0$21000$65785112news.neostrada.pl...> No i jak tam pisowcy? Jak się czujecie po wielkim laniu, które spuścili
> [...]

W tyłek to ja dostanę po nowym roku - podwyżki VAT, cen gazu, podatku
gruntowego, podsłuchy ABW i służb skarbowych, wielomiliardowe zadłużenie...

chyba    nachlales  sie      lub  nacpales!   PIS     niedostal
lania     pomimo     usilnych    prob     roznych    lewackich
szczurow      nieudalo  sie    rozbic      elektoratu     -ludzie
glosowali     na    polityke  PIS    a  nie     ludzi     -bo
ludzi     zmienic   mozna       ale     zasad       niemozna
i     wyborcy       PIS      glosowali    na      pewne
zasady       ktorych     niemozna   kupic   za     pieniadze      co
w    porownaniu  do   szczurow
z    lewicy     sa    sprzedajni   za  pare    groszy!

Data: 2010-11-23 02:52:54
Autor: muto2100
P:o wielkim laniu!
On 23 Lis, 11:46, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

w    porownaniu  do   szczurow
z    lewicy     sa    sprzedajni   za  pare    groszy!

ops   to   jest  do   dobrodzieja     przepraszam    Tomek.

Data: 2010-11-23 11:16:59
Autor: zinek
P:o wielkim laniu!

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomoœci news:4ceb8a67$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

[...]

spoko - najwazniejsze ze donek jest z siebie zadowolony.:) ze w kraju krach to nikogo nie obchodzi.

Data: 2010-11-23 13:38:23
Autor: dK
P:o wielkim laniu!

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ceb8a67$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak bardzo boisz się Urzędu Skarbowego?? Było nie gmerać w rocznym PIT-ie!
No a wielomiliardowy kredyt...współczuję rodzinie... ale  możesz ogłościć upadłość konsumencką ... :D

dK

Data: 2010-11-23 15:08:32
Autor: Tomy M.
P:o wielkim laniu!
W dniu 2010-11-23 13:38, dK pisze:

Tak bardzo boisz się Urzędu Skarbowego?? Było nie gmerać w rocznym PIT-ie!

Będę niegrzeczny. Tylko robole nie boją się US.
US może zniszczyć każdego przedsiębiorcę, obojętnie
jak byłby uczciwy.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-24 11:07:51
Autor: Tomek
P:o wielkim laniu!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cebcae9$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mnie próbowali ścigać. Sprawa oparła się o Ministra Finansów. W końcu zagroziłem im sądem (konkretnie tym babom, co się na mnie uwzięły) i nagle "umorzyli sprawę z powodów społecznych". Tak to mniej więcej działa. Ubecja do kwadratu.
Tomek

Data: 2010-11-23 16:39:38
Autor: cirrus
P:o wielkim laniu!
[...]

Podsłuchy, to Ziobro wraca?

--
stevep

Data: 2010-11-23 16:47:54
Autor: (heÂŽsk)
P:o wielkim laniu!
On Tue, 23 Nov 2010 10:25:49 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

No i jak tam pisowcy? Jak się czujecie po wielkim laniu, które spuścili wam wyborcy? Kto nastepny ucieka z tonącej szalupy? Ależ dostaliście kopa w tyłki! Aż miło!

d.

 u nas szczegolnie dotkliwie przetracono im kulasy.  dotychczasowy prezydent zdobyl 68% glosow.  PO zebrala ich tyle, ze moze rzadzic miastem samodzielnie.
 i to wszystko w mateczniku PiS! oj narozrabial prezes!

P:o wielkim laniu!