P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...

Data: 2009-11-21 03:54:22
Autor: Antenka
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
NIEBEZPIECZNA  SZCZEPIONKA  PRZECIW  GRYPIE  AH1N1  WKRÓTCE
OBOWIĄZKOWA !!!

WHO  Baxter Novartis will kill you!

Zawierająca rtęć  ( szczepionka przeciw AH1N1) - THIMERSOL oraz
rakotwórcze ( fosforan duminy, formaldehyd.) powoduje zaburzenia
rozwojowe u dzieci autyzm, ADHD, choroby neurodegeneracyjne u
dorosłych ( Parkinson i Alzheimera) oraz degeneracyjne zmiany w
systemach reprodukcyjnych kobiet i mężczyzn upośledzając ich zdolności
rozrodcze oraz uszkadzając potomstwo.

1/ Czy wiesz, że Firma Novartis ( producent szczepionki) doprowadził
do śmierci 20 bezdomnych testując na nich swój produkt, wyceniając
życie tych ludzi na 10 zł?

2/ Czy wiesz, że WHO 13 lipca 2009 roku w Genevie na tajnym
posiedzeniu zgodnie z sugestiami producentów szczepionek ( Baxter
Novartis) nakazało przeprowadzenie obowiązkowych szczepień w 192
krajach również w Polsce. Szczepionką, która jak ostrzegają naukowcy
spowoduje niewyobrażalne szkody dla naszego zdrowia!

3/ Czy wiesz, że ta szczepionka zniszczy twój system odpornościowy i
staniesz się stałym klientem aptek do końca życia? ( o ile wcześniej
nie umrzesz od powikłań!)

4/ Czy wiesz, że żadna szczepionka przeciwko grypie nie jest
skuteczna?

5/ Czy zauważyłeś, że ludzie chorują na choroby, których kiedyś nie
było coraz częściej i w coraz młodszym wieku?

6/ Czy wiesz, że chroniczne zmęczenie na jakie cierpi wielu ludzi jest
spowodowane toksycznymi substancjami, które są w lekarstwach,
szczepionkach i sztucznej żywności?

7/ Czy wiesz, że Grecja była jednym z niewielu krajów, które nie
szczepiły przeciw grypie hiszpance w 1918-1919? Był to również jeden z
niewielu krajów bez liczby zgonów w czasie trwania hiszpanki.

8/ Czy wiesz, że przymusowe szczepienia mają w pierwszej kolejności
objąć matki w ciąży i młodych ludzi w wieku 19 - 24 lata?
Dlaczego? Ponieważ głównym celem ONZ jest redukcja populacji a osoby w
wieku 19-24 dają najwięcej potomstwa...

"Obecnie mamy zdecydowanie zbyt wielu ludzi na tej planecie. Całkowita
liczba na poziomie 250-300 milionów ludzi, czyli 95% redukcji obecnego
poziomu, byłaby idealna."

( Ted Turner właściciel CNN)

"Celem ONZ jest selektywne zredukowanie populacji poprzez zachętę do
aborcji, wymuszoną sterylizację, kontrolę ludzkiej reprodukcji; ONZ
postrzega 2/3 ludzkiej populacji jako niepotrzebny bagaż, z potrzebą
eliminacji 350 tys. ludzi dziennie."

( Jacques Cousteau, ONZ - UNESCO Courier)

Sprawdź sam !!!

http://newworldorder.com.pl/

http://prawda2.info/forum.php

http://grypa666.wordpress.com/

Takiej oto treści ulotkę na temat psychozy dotyczącej "świńskiej
grypy" i zagrożeń płynących z faktu zaszczepienia się i oraz
prawdziwego celu wciskania narodom tego szajsu,  znalazłam dzisiaj
rano w jednym z poznańskich sklepów.

Antenka :-?

P.s. Ku rozwadze

Data: 2009-11-21 04:00:40
Autor: Antenka
P.s. "Świńska grypa"!!! Czy wiesz, że...

========================================================>
[...]

Tak mi się nasunęło, że Hitler i Stalin, w obliczu tego co zamierzają
te moce ciemności z WHO, ONZ i innych paramasońskich organizacji, byli
bardzo miernymi amatorami :- /

Antenka

P.s. Aha nie zwariowałam pisząc do siebie, poprawiłam błąd w temacie
bo połknęłam "p" w słowie grypa :)

Data: 2009-11-21 04:14:12
Autor: Tzva Adonai
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
Antenka napisał(a):

"Obecnie mamy zdecydowanie zbyt wielu ludzi na tej planecie. Całkowita
liczba na poziomie 250-300 milionów ludzi, czyli 95% redukcji obecnego
poziomu, byłaby idealna."

Przestań zdradzac ich plany, bo jeszcze nas tu wszystkich
pozabijają... Lepiej nie mówic głośno o takich rzeczach, heroizm też
powinien miec swoje granice...

Data: 2009-11-21 13:17:53
Autor: bourbaki
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w
wiadomości

rozumiem, ze to taki bezpieczniacki gotowiec, ktory ma sluzyc
za alibii dla pani minister zdrowia ... problem w tym, ze to wszystko
sie dzieje naprawde ... dochodzi do zgonow ludzi, ktorzy w innych
wysokorozwinietych panstwach byliby juz dawno zaszczepieni ...

http://www.onet.tv/lekarze-szczepieni-przeciw-a-h1n1,5559961,1,klip.html

Data: 2009-11-21 13:34:54
Autor: mateusz71
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
[...]

To, co piszesz to jeszcze pikuś. Ja czytałem, że część tych szczepionek jest celowo skażona wirusem H5N1 albo jeszcze innym, cholera wie jakim - w każdym razie tym samym, który "wyciekł" z fabryki Baxter Pharm. na Ukrainie. Mikrobiolog, który wymyślił i wyhodował to cholerstwo chciał ponoć przestrzec świat gdy tylko się dowiedział do czego jego wynalazek ma posłużyć, ale go sprzątnęli, pozorując wypadek samochodowy. Zresztą piszę o tym w wątku o trojanie...

Data: 2009-11-21 09:07:35
Autor: Antenka
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
On 21 Lis, 13:34, mateus...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

sprzątnęli, pozorując wypadek samochodowy. Zresztą piszę o tym w wątku o

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Dziękuję za informację i naprawdę to nie jest jakaś spiskowa teoria
dziejów to się dzieje na naszych oczach - wali ich wszystkich równo.
Fartuszkowe poczwary pociągają za sznurki wszystkich organizacji
międzynarodowe m.in. WHO, ONZ, UNICEF itp. Arogancja tego parchactwa
sięgnęła zenitu. Niedawno przeczytałam w necie, że wraz z tą
szczepionką chcą wprowadzić ludzkości pod skórę mikrochipa, dlalego
takie larum podnieśli.
Prosty ludek nie wie, że zwykła sezonowa grypa też co roku zbiera
wielkie żniwo - zawsze ludzie umierali na skutek powikłań
pogrypowych.

Antenka

Data: 2009-11-21 22:40:57
Autor: MH
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...

To, co piszesz to jeszcze pikuś. Ja czytałem, że część tych szczepionek jest celowo skażona wirusem H5N1

COŚ PODOBNEGO !!!  Dziecko powinno wiedzieć , że szczepionka przeciwko Odrze
jest "skażona" wirusem Odry , szczepionka przeciwko Ospie jest "skażona" wirusem
Ospy , itd. , itd ...

I wyobraź sobie , że też celowo !!

MH --

Data: 2009-11-21 23:34:06
Autor: Adam
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
[...]

Otóż to! Gdy się czyta wypociny różnych pismaków to skóra cierpnie od ich ignorancji. Już w szkoałch podstawowych na lekcjach biologii uczy się, żeaby wyprodukować szczepionkę przeciwko jakiemuś wirusowi, trzeba mieć "żywy" okaz tego wirusa - z niego właśnie robi sie szczepionkę w ten sposób, że tego wirusa laboratoryjnie się osłabia i wstzrykuje choremu lub narażonemu na zakażenie. Wirus w szczepionce powoduje, że organizm jest zaatakowany, ale tylko na tyle, aby samodzielnie wyprodukować przeciwciała przeciwko temu wirusowi, sam organizm zaś nie zapada na chorobę.
Nawet stosunkowo niedawno w TV był taki film sensacyjny, w którym to właśnie wyjaśniano.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4627 (20091121) __________

Data: 2009-11-22 21:38:23
Autor: mateusz71
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...

> [...]
jest "skażona" wirusem Odry , szczepionka przeciwko Ospie jest "skażona"

1. Ja Cię świetnie rozumiem - tzn Twój sceptycyzm. Te wieści, które do mnie dotarły, mogą być plotką. Ale mogą także nie być plotką. Jeżeli się nie zaszczepisz, a szczepionki są "czyste" to ryzykujesz co najwyżej grypą (której możesz jednak uniknąć unikając przemarznięć i wspomagając mechanizmy odporności nieswoistej). Jeżeli jednak w tych plotkach jest jakieś ziarno prawdy, a Ty się zaszczepisz szczepionką, która NIE PRZESZŁA standardowych procedur weryfikacji bezpieczeństwa, wymaganych przed wprowadzaniem każdej  szczepionek na rynek (W PRZECIWIEŃSTWIE do szczepionek OBECNIE dostępnych w aptekach - a więc tych przeciw ospie odrze itp.), to CZYM ryzykujesz? Podejmiesz to ryzyko? Twoje życie, Twoja sprawa...

2. W 2006 roku Czesi zbadali partię szczepionek produkowanych przez Baxter Pharm. na fretkach, ZANIM dopuścili je na rynek. Okazało się to mądrym posunięciem, gdyż wszystkie fretki zdechły, a szczepionka okazała się zawierać żywy, zjadliwy szczep wirusa H5N1. NIE MOGŁO to być przypadkowe zanieczyszczenie, skoro rzekomo firma Baxter Pharm. spełnia standardy jakościowe BSL-3 (co wyklucza przypadkowe zanieczyszczenia preparatów podczas produkcji)

3. Kilka tygodni temu zmarł wnuk prof. Noszczyka - znanego chirurga warszawskiego - w wieku 16 lat. Przyczyną zgonu bylo wirusowe zapalenie mięśnia sercowego, które wystąpiło po szczepieniu "przeciw grypie". Chcesz iść w jego ślady ?

Data: 2009-11-21 21:26:36
Autor: Jadrys
P.s. "Świńska grya"!!! Czy w iesz, że...
Antenka pisze:
[...]

No fakt że ziemia jest przeludniona.  Większość zasobów naturalnych skończy sie już w niedługim czasie, i co wtedy?
I Być może ta teoria jest prawdziwa.. Jacyś ludzie wzięli się za próbę uratowania gatunku ludzkiego teraz gdy to jest jeszcze możliwe. :-\

Data: 2009-11-21 13:55:00
Autor: Antenka
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
On 21 Lis, 21:26, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

I Być może ta teoria jest prawdziwa.. Jacyś ludzie wzięli się za próbę
uratowania gatunku ludzkiego teraz gdy to jest jeszcze możliwe. :-\

???

Antenka :-(

P.s. Niech zatem zaczną od siebie! Tak, niech sobie dadzą w żyłę!

Data: 2009-11-22 15:19:57
Autor: Jadrys
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wies z, że...

Antenka pisze:

[...]

A kto będzie pilotował ten projekt?

Data: 2009-11-21 22:25:20
Autor: Polok_prawdziwy
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
Antenka wrote:

Nocuz...,

- cołki cos godom - KAPITULIZM TEMU WINNY...!!!!

Data: 2009-11-21 22:45:56
Autor: MH
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
Antenka wrote:

Nocuz...,

- cołki cos godom - KAPITULIZM TEMU WINNY...!!!!

Aaaa , jeześ tukej Baco !!!  Dojechołzem ku chaupie , łokrutnie łumordowany...
Kiej zajedzies kumnie na prolifaktycne scpepienia , to weź zesobom Lipuxa ,
coześ mi go psyłobiecoł zapisoć na twordej desce...

MH

Data: 2009-11-21 23:08:10
Autor: Polok_prawdziwy
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
MH wrote:

Antenka wrote:

[...]

Witoj kumie MH...!

- azajzem, zajzem - scepić tsasiem prefilaktycnie...

A lipuxa, jak psłobiecołem, tak wezmem...

Ino cy deskem natyle twardom mos...?

Zorganizuj sem jakom łosikowom, a jesce lepij jakomś dembowom, to
wystarcajonco twardo bedzie...

Data: 2009-11-21 23:35:44
Autor: Adam
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
Poszukajcie sobie informacji o walce z epidemią ospy we Wrocławiu na początku lat 60-tych. Wtedy to było dopiero zagrożenie dla Polaków!