P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...

Data: 2009-11-21 13:34:54
Autor: mateusz71
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
NIEBEZPIECZNA  SZCZEPIONKA  PRZECIW  GRYPIE  AH1N1  WKRÓTCE
OBOWIĄZKOWA !!!

WHO  Baxter Novartis will kill you!

Zawierająca rtęć  ( szczepionka przeciw AH1N1) - THIMERSOL oraz
rakotwórcze ( fosforan duminy, formaldehyd.) powoduje zaburzenia
rozwojowe u dzieci autyzm, ADHD, choroby neurodegeneracyjne u
dorosłych ( Parkinson i Alzheimera) oraz degeneracyjne zmiany w
systemach reprodukcyjnych kobiet i mężczyzn upośledzając ich zdolności
rozrodcze oraz uszkadzając potomstwo.

1/ Czy wiesz, że Firma Novartis ( producent szczepionki) doprowadził
do śmierci 20 bezdomnych testując na nich swój produkt, wyceniając
życie tych ludzi na 10 zł?

2/ Czy wiesz, że WHO 13 lipca 2009 roku w Genevie na tajnym
posiedzeniu zgodnie z sugestiami producentów szczepionek ( Baxter
Novartis) nakazało przeprowadzenie obowiązkowych szczepień w 192
krajach również w Polsce. Szczepionką, która jak ostrzegają naukowcy
spowoduje niewyobrażalne szkody dla naszego zdrowia!

To, co piszesz to jeszcze pikuś. Ja czytałem, że część tych szczepionek jest celowo skażona wirusem H5N1 albo jeszcze innym, cholera wie jakim - w każdym razie tym samym, który "wyciekł" z fabryki Baxter Pharm. na Ukrainie. Mikrobiolog, który wymyślił i wyhodował to cholerstwo chciał ponoć przestrzec świat gdy tylko się dowiedział do czego jego wynalazek ma posłużyć, ale go sprzątnęli, pozorując wypadek samochodowy. Zresztą piszę o tym w wątku o trojanie...

Data: 2009-11-21 09:07:35
Autor: Antenka
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
On 21 Lis, 13:34, mateus...@poczta.onet.pl wrote:
> [...]

sprzątnęli, pozorując wypadek samochodowy. Zresztą piszę o tym w wątku o

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Dziękuję za informację i naprawdę to nie jest jakaś spiskowa teoria
dziejów to się dzieje na naszych oczach - wali ich wszystkich równo.
Fartuszkowe poczwary pociągają za sznurki wszystkich organizacji
międzynarodowe m.in. WHO, ONZ, UNICEF itp. Arogancja tego parchactwa
sięgnęła zenitu. Niedawno przeczytałam w necie, że wraz z tą
szczepionką chcą wprowadzić ludzkości pod skórę mikrochipa, dlalego
takie larum podnieśli.
Prosty ludek nie wie, że zwykła sezonowa grypa też co roku zbiera
wielkie żniwo - zawsze ludzie umierali na skutek powikłań
pogrypowych.

Antenka

Data: 2009-11-21 22:40:57
Autor: MH
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...

To, co piszesz to jeszcze pikuś. Ja czytałem, że część tych szczepionek jest celowo skażona wirusem H5N1

COŚ PODOBNEGO !!!  Dziecko powinno wiedzieć , że szczepionka przeciwko Odrze
jest "skażona" wirusem Odry , szczepionka przeciwko Ospie jest "skażona" wirusem
Ospy , itd. , itd ...

I wyobraź sobie , że też celowo !!

MH --

Data: 2009-11-21 23:34:06
Autor: Adam
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...
[...]

Otóż to! Gdy się czyta wypociny różnych pismaków to skóra cierpnie od ich ignorancji. Już w szkoałch podstawowych na lekcjach biologii uczy się, żeaby wyprodukować szczepionkę przeciwko jakiemuś wirusowi, trzeba mieć "żywy" okaz tego wirusa - z niego właśnie robi sie szczepionkę w ten sposób, że tego wirusa laboratoryjnie się osłabia i wstzrykuje choremu lub narażonemu na zakażenie. Wirus w szczepionce powoduje, że organizm jest zaatakowany, ale tylko na tyle, aby samodzielnie wyprodukować przeciwciała przeciwko temu wirusowi, sam organizm zaś nie zapada na chorobę.
Nawet stosunkowo niedawno w TV był taki film sensacyjny, w którym to właśnie wyjaśniano.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4627 (20091121) __________

Data: 2009-11-22 21:38:23
Autor: mateusz71
P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...

> [...]
jest "skażona" wirusem Odry , szczepionka przeciwko Ospie jest "skażona"

1. Ja Cię świetnie rozumiem - tzn Twój sceptycyzm. Te wieści, które do mnie dotarły, mogą być plotką. Ale mogą także nie być plotką. Jeżeli się nie zaszczepisz, a szczepionki są "czyste" to ryzykujesz co najwyżej grypą (której możesz jednak uniknąć unikając przemarznięć i wspomagając mechanizmy odporności nieswoistej). Jeżeli jednak w tych plotkach jest jakieś ziarno prawdy, a Ty się zaszczepisz szczepionką, która NIE PRZESZŁA standardowych procedur weryfikacji bezpieczeństwa, wymaganych przed wprowadzaniem każdej  szczepionek na rynek (W PRZECIWIEŃSTWIE do szczepionek OBECNIE dostępnych w aptekach - a więc tych przeciw ospie odrze itp.), to CZYM ryzykujesz? Podejmiesz to ryzyko? Twoje życie, Twoja sprawa...

2. W 2006 roku Czesi zbadali partię szczepionek produkowanych przez Baxter Pharm. na fretkach, ZANIM dopuścili je na rynek. Okazało się to mądrym posunięciem, gdyż wszystkie fretki zdechły, a szczepionka okazała się zawierać żywy, zjadliwy szczep wirusa H5N1. NIE MOGŁO to być przypadkowe zanieczyszczenie, skoro rzekomo firma Baxter Pharm. spełnia standardy jakościowe BSL-3 (co wyklucza przypadkowe zanieczyszczenia preparatów podczas produkcji)

3. Kilka tygodni temu zmarł wnuk prof. Noszczyka - znanego chirurga warszawskiego - w wieku 16 lat. Przyczyną zgonu bylo wirusowe zapalenie mięśnia sercowego, które wystąpiło po szczepieniu "przeciw grypie". Chcesz iść w jego ślady ?

--

P.s. "Świńska grya"!!! Czy wiesz, że...