P0135, Bank 1, Sensor 1

Data: 2017-02-24 13:27:48
Autor: re
P0135, Bank 1, Sensor 1
Czy tytułowe P0135, Bank 1, Sensor 1 oznacza problem z grzałką sondy przez katalizatorem ? Czy może w ogóle być problem poza sondą w układzie wydechowym ?

Data: 2017-02-25 19:10:59
Autor: Jarek
P0135, Bank 1, Sensor 1

Czy tytułowe P0135, Bank 1, Sensor 1 oznacza problem z grzałką sondy przez
katalizatorem ? Czy może w ogóle być problem poza sondą w układzie wydechowym ?

Może

Data: 2017-02-25 23:42:29
Autor: re
P0135, Bank 1, Sensor 1

Użytkownik "Jarek"

Czy tytułowe P0135, Bank 1, Sensor 1 oznacza problem z grzałką sondy przez
katalizatorem ? Czy może w ogóle być problem poza sondą w układzie wydechowym ?

Może
-- -
No właśnie wychodzi, że raczej nie bo pełne tłumaczenie błędu jest "uszkodzona grzałka". Grzałka to grzałka, sonda pracuje teraz bez grzałki i tyle. Tak w ogóle Sensor 1 oznacza właśnie pierwszą sondę, analogiczny błąd dla drugiej ma wyższy numer i "Sensor 2", a z rozglądnięcia wychodzi, że drugiej sondy u mnie nie ma. Dostęp do sondy bardzo trudny, więc nawet jej jeszcze nie zmierzyłem i nie wiem czy podołam wymianie. Oryginalna sonda kosztuje 600zł, zamiennik 180...250

P0135, Bank 1, Sensor 1