P2 wg nowych zasad.

Data: 2011-08-05 09:28:32
Autor: JACooL
P2 wg nowych zasad.
Witam,
Nie chcialem smiecic w ogloszeniu ORKI, wiec pisze tutaj.
Czy wg nowych zasad, kandydat na stopien P2 bedzie MUSIAL zrobic "stopien
posredni" ?
Na stronie CMASu wisi od dawna "stary" system szkolenia.

JACooL

Data: 2011-08-05 10:25:33
Autor: ORKA TEAM
P2 wg nowych zasad.
Witam,

Według nowego systemu wyodrębniono nawigatora i nurkowanie nocne na osobne kursy. P1 jest uproszczona, ale za to pomiędzy P1 a P2 jest jeszcze eksplorator (do 30m). Od przyszłego roku wszyscy po P1 będą robić nocne i nawigatora, eksploratora, a następnie P2. Jeszcze do końca roku osoby po starej P1 będą mogły zrobić od razu P2, a także osoby które niektóre nowe specjalizacje robiły jeszcze w ramach kursu mogą zgłosić się po wyrobienie odpowiedniego certyfikatu.

Informacje od KDP/CMAS na ten temat można otrzymać, a kiedy wprowadzą to u siebie na stronie - nie wiem.

Pozdrawiam serdecznie,
Joanna Jewstrat
Orka Group

Data: 2011-08-05 11:11:53
Autor: JACooL
P2 wg nowych zasad.
> [...]

robić nocne i nawigatora, eksploratora, a następnie P2. Jeszcze do końca
roku osoby po starej P1 będą mogły zrobić od razu P2 [...]

O wydzieleniu specjalizacji, mozna przeczytac na strone CMASu, mnie
natomiast zastanowil zwrot w Waszym ogloszeniu:
"bez konieczności robienia po drodze stopnia pośredniego". Zrozumialem to
tak, ze jezeli ktos nie zrobi P2 w tym roku, tylko w nastepnym, wg nowych
zasad bedzie _MUSIAL_ przed kursem zrobic stopien posredni. Czyli poza
okreslana liczba nurkowan stazowych, trzeba bedzie jakas specjalizacje
zrobic - podobnie jak ma to miejsce w przypadku stopnia P3. Czy dobrze
rozumiem?
Przepraszam za dociekliwosc, ale pierwszy raz czyms takim slysze :)

Informacje od KDP/CMAS na ten temat można otrzymać, a kiedy wprowadzą to
u siebie na stronie - nie wiem.

Gdzies chyba widzialem, ze dla instruktorow juz byly dostepne nowe programy
kursow.

JACooL

Data: 2011-08-05 12:39:16
Autor: Pszemol
P2 wg nowych zasad.
"JACooL" <jacool_m@lpa_meblux.pl> wrote in message news:j1gc5e$t13$1news.onet.pl...
Przepraszam za dociekliwosc, [...]

Ty tak na poważnie??
Dociekliwość to cnota a nie wada, nie ma za co przepraszać!

Data: 2011-08-05 20:00:43
Autor: Haw
P2 wg nowych zasad.
W dniu 2011-08-05 11:11, JACooL pisze:
Gdzies chyba widzialem, ze dla instruktorow juz byly dostepne nowe programy
kursow.
i nie tylko dla nich:
http://www.kdp.pttk.pl/word/system_szkolenia/schemat_szkolenia.html

JACooL

pzd,
haw.

Data: 2011-08-05 22:34:09
Autor: rasmi
P2 wg nowych zasad.
Dnia Fri, 05 Aug 2011 20:00:43 +0200, Haw napisał(a):

[...]

Człowiek pyta o programy kursów a nie o schemat
szkolenia.Wiesz jaka jest różnica miedzy schematem
a programem szkolenia?

Data: 2011-08-05 21:22:21
Autor:
P2 wg nowych zasad.
rasmi <grzmic2@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> haw.

Człowiek pyta o programy kursów a nie o schemat
szkolenia.Wiesz jaka jest różnica miedzy schematem

Nie męcz inż. od Ctrl + C, Ctrl + V, więcej nie umie.
Kiedyś przekopiował równanie van der Waalsa, ale nie mógł cokolwiek powiedzieć jak zachowa się mieszanina, tego nie miał skąd przekopiować.

pozdrawiam rc

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-06 16:52:14
Autor: Haw
P2 wg nowych zasad.
W dniu 2011-08-05 22:34, rasmi pisze:
[...]

mea culpa.
tych drugich nie oczekiwalbym na stronie KDP - poprzednich tez chyba nie bylo.

pzd,
haw.

P2 wg nowych zasad.