P4GV-MX jaki procesor

Data: 2010-09-24 19:27:47
Autor: Remek
P4GV-MX jaki procesor
Witam

Prosze o pomoc, bo nie daję rady. Jakie pytanie zadać Googlowi, aby znaleźć
litę procesorów obsaługiwanych przez tę płytę? Może ktoś wie, czy pociągnie
Pentium 4 2,6 GHz? Póki co mam 1,7 GHz i nie ma problemów. Po włożeniu tego
2,6 system nie wstaje. Są jakieś groźne komunikaty o błędzie stop i
możliwości uszkodzenia komputera.

Remek

Data: 2010-09-25 11:11:47
Autor: Michal Lukasik
P4GV-MX jaki procesor
Dnia 24.9.2010, Remek napisał(a):

[...]

ASUS nie produkował płyt o takim oznaczeniu (któryś z odbiorców je zmienił
- zerwij naklejkę z oznaczeniem, pod nią powinno być właściwe), ale
patrząc na chipset (i845GV - to wyguglałem, nie jestem pewien czy to ten
bo nie mam tej płyty, Ty możesz to sprawdzić), to IMO chodzi P4BP-MX.

http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=pog0YGftbVW2iQvN
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2010-09-25 13:50:46
Autor: Dawid
P4GV-MX jaki procesor
W dniu 2010-09-25 12:11, Michal Lukasik pisze:
[...]

Płyta Asus
http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=P4GV-MX-BULK
Może to coś da?
Pełno jest opisów tej płyty, tylko trzeba chcieć szukać.

Data: 2010-09-25 17:37:51
Autor: Michal Lukasik
P4GV-MX jaki procesor
Dnia 25.9.2010, Dawid napisał(a):

Płyta Asus
http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=P4GV-MX-BULK
Może to coś da?
Pełno jest opisów tej płyty, tylko trzeba chcieć szukać.

Tak, tyle że te opisy kończą się na specyfikacji (do tego niepełnej).
Spróbuj znaleźć do niej BIOS, czy jakikolwiek inny support - jak np. 'CPU
support list', o który pyta autor wątku.  ;D
IMO najlepsze wyjście to zidentyfikować PCB i skorzystać z supportu
producenta.
--
 _____ __________________________

Data: 2010-09-25 23:51:26
Autor: Remek
P4GV-MX jaki procesor
Użytkownik "Dawid" napisał:

Płyta Asus

http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=P4GV-MX-BULK

Daruj sobie te niepoważne strony.

Pełno jest opisów tej płyty, tylko trzeba chcieć szukać.

Takiego byle czego znajduję na pęczki. Podać Ci?

Remek

Data: 2010-09-26 12:19:04
Autor: Dawid
P4GV-MX jaki procesor
W dniu 2010-09-25 23:51, Remek pisze:
Użytkownik "Dawid" napisał:

[...]

Gdybyś umiał czytać, to nie uszło by uwadze, że nie odpowiadałem tobie.
Mam nawet manual do tej płyty, ale widzę, że ty niczego nie potrzebujesz.Jak zwykle,zachowujesz się jak przedszkolak.

Data: 2010-09-26 22:18:42
Autor: Remek
P4GV-MX jaki procesor
Użytkownik "Dawid" napisał:

Gdybyś umiał czytać, to nie uszło by uwadze, że nie odpowiadałem tobie.

Sorry. Przez nieuwagę pomyliłem respondenta. Jeszcze raz przepraszam. Głupio
to wyszło, ale niechcący. Przecież łatwo to wywnioskować z kontekstu. Nie Ty
podawałeś te linki.

Remek

Data: 2010-09-25 23:49:51
Autor: Remek
P4GV-MX jaki procesor
Użytkownik "Michal Lukasik" napisał:

ASUS nie produkował płyt o takim oznaczeniu (któryś z odbiorców je zmienił
- zerwij naklejkę z oznaczeniem, pod nią powinno być właściwa ...

No wiesz co ... Jesteś genialny. Co prawda nie taka jak podałeś, ale
P4GE-MX. W każdym razie inny typ na naklejce, a inny pod nią. Ciekawe, czy
to jakiś przekręt, czy działanie producenta. PCB może być P4GE-MX, ale
wyposażenie inne. Zgroza.

Remek

Data: 2010-09-26 11:39:04
Autor: Michal Lukasik
P4GV-MX jaki procesor
Dnia 25.9.2010, Remek napisał(a):

No wiesz co ... Jesteś genialny. Co prawda nie taka jak podałeś, ale
P4GE-MX. W każdym razie inny typ na naklejce, a inny pod nią. Ciekawe, czy
to jakiś przekręt, czy działanie producenta.

To typowe zagranie firm składających zestawy. Kupują tani sprzęt od
producenta, zmieniają oznaczenia na swoje i sprzedają jako gotowce.
Z najbardziej popularnych to chyba Medion i Gateway, ale jest ich więcej.

PCB może być P4GE-MX, ale wyposażenie inne. Zgroza.

Z ciekawości. Czym się różnią?

BTW. Znalazłeś powód dlaczego nie działa dobrze z nowym CPU?
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2010-09-26 11:54:10
Autor: Michal Lukasik
P4GV-MX jaki procesor
Dnia 26.9.2010, Michal Lukasik napisał(a):

Z najbardziej popularnych to chyba Medion i Gateway, ale jest ich więcej.

Właśnie natknąłem się na informację, że tego "potworka" używał HP w swoich
zestawach. Może na ich WWW znajdziesz coś pomocnego.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2010-09-28 11:49:33
Autor: Remek
P4GV-MX jaki procesor
Użytkownik "Michal Lukasik" napisał:

Właśnie natknąłem się na informację, że tego "potworka" używał HP w swoich
zestawach. Może na ich WWW znajdziesz coś pomocnego.

Czy takie cosik bdzie się nadawać:

http://allegro.pl/ms-6533-s-478-ddr-agp-3pci-audio-lan-i1239913245.html

Proszę o opinię

Remek

Data: 2010-09-28 12:17:52
Autor: JoteR
P4GV-MX jaki procesor
"Remek" napisał:

Czy takie cosik bdzie się nadawać:

http://allegro.pl/ms-6533-s-478-ddr-agp-3pci-audio-lan-i1239913245.html

Proszę o opinię

Ja bym nie kupił.
1. Z (za przeproszeniem) Allegro = średnio sprawna
2. "JAKO "SPRZEDAJĄCY" KOMENTARZ WYSTAWIAMY DRUDZY." - czyli spróbuj tylko zareklamować, że ta "Płyta [...] z demontażu sprawnych komputerów" ze sprawnością ma niewiele wspólnego, to my ci k...omentarz wystawimy taki, że się nie pozbierasz.
3. "WYSYŁKA NASTĘPUJE DO 48H OD WPŁATY NA NASZE KONTO PODANE NA TEJ STRONIE." - czyli spróbuj tylko skorzystać z udostępnionej w tej aukcji PzA, to na płytę sobie poczekasz dłuuugo.
4. Chipset SIS - naprawdę lepiej dołożyć parę złotych do czegoś na Intelu.

JoteR

Data: 2010-09-28 12:47:45
Autor: Remek
P4GV-MX jaki procesor
Użytkownik "JoteR" napisał:

Ja bym nie kupił.
1. Z (za przeproszeniem) Allegro = średnio sprawna...

Praktycznie tylko tam można kupić płytę używaną.

4. Chipset SIS - naprawdę lepiej dołożyć parę złotych do czegoś na Intelu.

Jasne. Poszukam czegoś na Intelu. Na Alu jest tego sporo, ale jak nie MSI to
Fujitsu. Mam z nimi złe doświadczenia. Mógłbys coś konkretnego polecić?

Remek

Data: 2010-09-26 22:24:10
Autor: Remek
P4GV-MX jaki procesor
Użytkownik "Michal Lukasik" napisał:

> PCB może być P4GE-MX, ale wyposażenie inne. Zgroza.

Z ciekawości. Czym się różnią?

Tego nie stwiedziłem, bo na dobrą sprawę nie mam z czym porównać. To tylko
hipotetyczny czarny scenariusz. Nie wiadomo w co wierzyć. W naklejkę, czy
nadruk.

BTW. Znalazłeś powód dlaczego nie działa dobrze z nowym CPU?

Wydaje się, że powodem jest chipset, który nie osługuje FSB 800. Co prawda
ludzie piszą, że powinien działać jako 1,7, ale nie chce.

Remek

P4GV-MX jaki procesor