P8 lite vs modem

Data: 2016-06-09 18:09:13
Autor: ALEX MR
P8 lite vs modem
Witam

W jaki sposób połączyć P8 lite, jako modem, z kompem, po usb? Do tej pory wszystkie fony z androidem robiły to automatycznie i były widziane jako karta sieciowa.
BTW Wiem że można użyć go jako hotspot wi-fi, ale niezbyt mi to pasuje. Podobnie jak przekładanie sima do modemu usb.

--
ALEX MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2016-06-09 18:16:03
Autor: ALEX MR
P8 lite vs modem
W dniu 9.06.2016 o 18:09, ALEX MR pisze:
[...]

Już nieaktualne. Podłączyłem :-)