P990i - jakas alternatywa dla UIQ3?

Data: 2009-10-28 12:45:51
Autor: Atlantis
P990i - jakas alternatywa dla UIQ3?
tippyland pisze:

sprzet w nim zainstalowany byl niczego sobie. Od ponad roku nie siedze
w systemach mobilnych i dlatego tez nie wiem, czy cos w tej kwestii
ruszylo do przodu.

IMO możesz zapomnieć o tym. W urządzeniach mobilnych najlepiej wygląda
sytuacja w przypadku urządzeń z WM przy wgrywaniu innych
(nieautoryzowanych) ROMów przygotowanych na to samo urządzenie. Można
dość poważnie odświeżyć takie zabytki jak HTC Blueangel czy Wizard. :)
Zdecydowanie wygląda sytuacja gdy chcesz przenieść się na inny system.
Na niektóre modele przygotowano Androida czy Linuksa. Jednak używać się
tego nie da - uruchamianie przez Bootloader w formie programu pod WM,
działa wolno, niestabilnie, niektóre funkcje nie działają...

Dlatego tym bardziej nie liczyłbym na to pod P990i, który bądź co bądź
parametrami nie grzeszy. ;)

Data: 2009-10-28 05:05:58
Autor: tippyland
On 28 Paź, 12:45, Atlantis <marekw1986NOS...@wp.pl> wrote:
tippyland pisze:

> [...]

działa wolno, niestabilnie, niektóre funkcje nie działają...

Dlatego tym bardziej nie liczyłbym na to pod P990i, który bądź co bądź

No coz, szkoda. Mam teraz Kaiserka i myslalem, ze moze uda sie
poswiecic jego GPS'a i wrocic do SE. Co do wielkosci, to Kaiser to tez
kobyla tylko troszke mniejsza. Osobiscie nie lubie zbyt malych
telefonow, jakies takie niewygodne i malo odporne mi sie wydaja. Co do
p990i to milo wspominam jego interface uzytkownika. W Kaiserku na
przyklad nie wybiore numeru w wilgotnych rekawiczkach, gdyz maca sie
po ekranie, brakuje mi fizycznej klawiatury numerycznej, jaka na
klapce mial SE. Dodatkowo jakosc rozmow w SE byla lepsza, a aparat
fotograficzny w Kaiserze to porazka, jak dla mnie to on w ogole nie
istnieje. Mimo swoich 3MPix nie moze sie rownac z 2MPix p990i. Jest
wolny, niewyrazny, kiepskiej jakosci. W tej kwestii HTC dalo ogromnego
ciala...ale i tak go lubie ;)

P990i - jakas alternatywa dla UIQ3?