Płatność kartą

Data: 2017-04-30 15:09:09
Autor: Netx
Płatność kartą
W dniu 2017-04-27 o 22:59, Malkontent  <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:
Pytanie pewnie trywialne. Otóż płaciłem ubezpieczenie OC za
  samochód przy pomocy karty. To znaczy podawałem numer, drugi
  numer, takie tam. I teraz pytanie. W jaki sposób można się
  zabezpieczyć żeby osoba której przekazywałem te informacje nie
  wykorzystała z tej wiedzy bez mojej zgody.

Jak już kto¶ napisał dobre s± karty wirtualne, które przed transakcj± ładuje się potrzebn± sum± (z pewnym zapasem) a po transakcji można je rozładować z reszty do zera. Osobi¶cie nawet do PayPala podałem kartę wirtualn±. Jedyny kłopot to muszę pamiętać żeby na pocz±tku miesi±ca było na karcie wirtualnej 20zł dla opłaty cyklicznej Spotify. Raz zapomniałem o tym i Spotify przysłał powiadomienie że nie mógł pobrać kwoty w zwykłym terminie.

Data: 2017-05-01 20:30:48
Autor: pueblo
Płatno¶ć kart±
Witaj Netx, 30 kwi 2017 w news:5905e1f5$0$5144$65785112news.neostrada.pl napisałe¶/a¶:

Jak juz ktos napisal dobre sa karty wirtualne, kt˘re przed transakcja laduje sie potrzebna suma (z pewnym zapasem) a po transakcji mozna je rozladowac z reszty do zera. Osobiscie nawet do PayPala podalem karte wirtualna

ZTCW BZW już nie sprzedaje tych kart wirtualnych, a oprócz niego chyba nikt inny w Polsce nie ma takiej usługi. Sam kiedy¶ próbowałem podpi±ć do Paypala tak± kartę, ale się nie udało.

Data: 2017-05-02 13:22:53
Autor: Netx
Płatność kartą
napisałe¶/a¶:

[...]

Cały czas mam kartę wirtualn± mBanku i korzystam z niej do płatno¶ci Internetowych - PayPala, Spotify, Frisky Radio itp. Generalnie wszędzie gdzie nie działa mTransfer. Karta nazywa sie eKarta. Z tego co wiem Inteligo też ma podobn± kartę.
Chociaż muszę przyznać że z tego co pamiętam, bodajże w sklepie Androidowym ("Sklep Play") co¶ tam burczał że chce jaki¶ kodów cv2 czy co¶ w tym stylu ale ostatecznie dało się skorzystać kupuj±c aplikację na komputerze.

Płatność kartą