Płatność telefonem BEZ google pay?

Data: 2021-03-22 20:47:21
Autor: ToMasz
Płatność telefonem BEZ google pay?
W dniu 22.03.2021 o 12:11, Wojtek pisze:
Ahoj,
czy ktoś się orientuje jakie są opcje płacenia zbliżeniowego telefonem omijajac google pay?

Banki bezpośrednio z HCE, ale to jest jednak mało popularne.
Curve - nie wspiera.

Niby jest Samsung Pay, ale to tylko na telefonach Samsunga (!?) I analogicznie Apple Pay (ale to jeszcze gorzej niż Samsung ;) ).

Garmin to chyba tylko przy pomocy ich zegarków?
nie wiem czy zrozumiałem pytanie, ale może moja historia Ci pomoże.
otóż miałem telefon z lineage i rootem. bank millenium działał, płantości zbliżeniowe działały na niezablokowanym telefonie. pożegnałem millenium, bo inny bank dał lepszą promocje. najpierw był chyba paribas, potem city i obydwa wymagały współpracy z googlem, a google wymagał blokady ekranu co jest dla mnie bardzo niewygodne. oczywiście roota trzeba było ukryć. a ostatnio mbank mi wyskoczył z blokadą konta bo aplikacji użyto na modyfikowanym sofcie telefonu.
Czyli, o ile piszę na temat - powinna Ci bez gogle pay zadziałać milienium.

ToMasz

ps. ostatnio olałem płacenie telefonem, w etui smartfona wbudowałem fizyczną kartę płatniczą

Data: 2021-03-24 10:33:01
Autor: Wojtek
On 26/03/2021 00:40, radekp@konto.pl wrote:
Mon, 22 Mar 2021 20:47:21 +0100, w <s3as8a$aju$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

ps. ostatnio olałem płacenie telefonem, w etui smartfona wbudowałem
fizyczną kartę płatniczą

Też tak zrobiłem i dziwię się innym, że chce im się tak rzeźbić w g....

Nie mam euti na telefonie?

Poza tym - w przypadku płatności telefonem jednak musisz go odblokować. Jakoś miałbym opory do podobnie luźnego traktowania portfela/środka płatniczego/karty...

w.

Data: 2021-03-24 02:38:26
Autor: Dawid Rutkowski
środa, 24 marca 2021 o 10:33:09 UTC+1 Wojtek napisał(a):
> Też tak zrobiłem i dziwię się innym, że chce im się tak rzeźbić w g.... > Nie mam euti na telefonie?

To trzeba kupić lepszy telefon - taki, w którym karta zmieści się pod klapkę od baterii.
Czego to ludzie nie wymyślą - zadziwiony byłem, jak to zobaczyłem ;>

Poza tym - w przypadku płatności telefonem jednak musisz go odblokować. Jakoś miałbym opory do podobnie luźnego traktowania portfela/środka płatniczego/karty...

Wyłącz pikacza i płać wsadzając kartę do czytnika chip - będzie musiał podać PIN.
Czy to duża różnica w stosunku do konieczności odblokowania telefonu?
Chyba że ma odblokowanie na uśmiech - ale tak czy siak polecam lekturę "Limes inferior" Zajdla.

Data: 2021-03-24 13:38:11
Autor: radekp@konto.pl
Płatność telefonem BEZ google pay?
Wed, 24 Mar 2021 10:33:01 +0100, w <hHD6I.3277$I12.1401@fx15.iad>, Wojtek
<wojtek@mail.mail.com> napisał(-a):

On 26/03/2021 00:40, radekp@konto.pl wrote:

Nie mam euti na telefonie?

To kup :)
Gdy bank wycofał mi naklejkę (gdzieś jeszcze dają kredytówkę w naklejce?), to w
rozciąłem silikon i wsunąłem tam do połowy normalną kartę.

Poza tym - w przypadku płatności telefonem jednak musisz go odblokować. Jakoś miałbym opory do podobnie luźnego traktowania portfela/środka płatniczego/karty...

To już nic nie poradzę... ludzie noszą całe portfele w kieszeniach i żyją.

Data: 2021-03-24 19:31:55
Autor: ToMasz
W dniu 24.03.2021 o 10:33, Wojtek pisze:
On 26/03/2021 00:40, radekp@konto.pl wrote:
Mon, 22 Mar 2021 20:47:21 +0100, w <s3as8a$aju$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):
(...)
wróćmy to tematu
Bank millenium, płacenie bez pinu/odcisku...
to jest to o co Ci chodziło czy nie?

ToMasz

Płatność telefonem BEZ google pay?