Pécs - Orfű Kerékpárút

Data: 2012-01-05 23:28:02
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Pécs - Orfű Kerékpárút
Cześć,

czy u nas gdzieś znajduje się taka malownicza dróżka asfaltowa:

http://www.youtube.com/watch?v=4irkFNu4uN0

pozdr.
w.

Data: 2012-01-05 15:09:46
Autor: Piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Szukajcie a znajdziecie. A nie lepsza droga przez las? Przydao by si to obejrze w zwolnieniu eby lepiej przyswoi.

Data: 2012-01-06 11:52:10
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Pcs - Orf Kerkprt
On 01/06/2012 12:09 AM, Piecia aka dracorp wrote:
Szukajcie a znajdziecie. A nie lepsza droga przez las?
Pewnie, e lepsza. Niestety teraz w lasach jest za duo bota eby cign "cywili" :].

pozdr.
w.

Data: 2012-01-06 00:37:57
Autor: Maciek
Pécs - Orfű Kerékpárút
Cześć,

czy u nas gdzieś znajduje się taka malownicza dróżka asfaltowa:

http://www.youtube.com/watch?v=4irkFNu4uN0

pozdr.
w.

Są nawet ładniejsze drogi asfaltowe niż na tym filmie - Ojców i okolice.
Przykładowy film z Doliny Będkowskiej tylko niestety nakręcony nie w okresie jesiennym i nie w takiej jakości jak zaprezentowałeś (oglądać od 5 minuty ;-):

http://www.youtube.com/watch?v=jCgKRZn4To0&feature=related

Data: 2012-01-06 14:31:41
Autor: Marcin Hya
Pcs - Orf Kerkprt
On 2012-01-06 00:37, Maciek wrote:

S nawet adniejsze drogi asfaltowe ni na tym filmie - Ojcw i okolice.
Przykadowy film z Doliny Bdkowskiej tylko niestety nakrcony nie w
okresie jesiennym i nie w takiej jakoci jak zaprezentowae (oglda od
5 minuty ;-):

http://www.youtube.com/watch?v=jCgKRZn4To0&feature=related

Leniuszek kamerzysta wsta nie wczeniej ni o 12, wyjecha o 15 i std ma taki cie cholerny na filmie ;-)

Nie dojechaem do koca filmu i nie wiem czy jest - ale dolina Prdnika w Ojcowskim Parku Narodowym od Korzkwi do Bramy Krakowskiej jest megamega; nieprawdopodobna jest te droga dla rowerw (!) w ladzie linii kolejowej Zocieniec - Poczyn Zdrj w zach-pomorskim, pikna trasa - cho ju normalnie "samochodowa" - to wyjazd z Suwak dolin Haczy, waska malownicza droga cho bliej Suwak taka sobie. Wicej takich by si znalazo, niektre z rwnie wieym asfaltem ;-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerw http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-01-06 15:46:27
Autor: Romal
Pcs - Orf Kerkprt
Marcin Hya wrote:

nieprawdopodobna jest te droga dla rowerw (!) w ladzie
linii kolejowej Zocieniec - Poczyn Zdrj w zach-pomorskim, pikna
trasa

Dokoczyli j? Jak ja tam byem to zaczynao si asfaltem, potem nagle robi si szuter, potem wska cieyna w wysokiej trawie, a potem... to ju nie wiem, bo wolaem pojecha zwyk drog.

--
Romal
www.sakwiarz.pl

Data: 2012-01-06 15:55:10
Autor: Marcin Hyła
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 2012-01-06 15:46, Romal wrote:

Dokoñczyli j±? Jak ja tam by³em to zaczyna³o siê asfaltem, potem nagle robi³
siê szuter, potem w±ska ¶cie¿yna w wysokiej trawie, a potem... to ju¿ nie
wiem, bo wola³em pojechaæ zwyk³± drog±.

Na ok. 30 km jest raptem 2-3 km doskonale przejezdnego szutru (a raczej podbudowy spod zdjętych podkładów, trwałej jak cholera), jedna gmina się nie dołożyła do imprezy (stan na lipiec 2009 rok). Na pozostałym odcinku doskonały asfalt, w jednym miejscu już naprawiany bo budowali to od 2004 roku chyba i coś się omskło pozimowo chyba. Na obu końcach niestety słaby dojazd do centrum obu miast ;-)

Wygląda na to, że wtedy też budowała się w dawnym budynku kolejowym jakaś imprezownia turystyczna: pensjonat czy restauracja.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-01-06 17:02:22
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 06.01.2012 15:55, Marcin Hyła wrote:

Wygląda na to, że wtedy też budowała się w dawnym budynku kolejowym
jakaś imprezownia turystyczna: pensjonat czy restauracja.

Agroturystyka jest w budynku dworca w Cieszynie Drawskim:
http://photo.bikestats.eu/zdjecie,211992,kiedys-dworzec-dzis-agroturystyka.html

Zaliczyłem to od Chlebowa (tutaj jest ten szutrowy fragment) do Złocieńca. Wrażenia niesamowite, ich całości dopełniła nadjeżdżająca z przeciwka panna pochłonięta lekturą (trzymała oburącz książkę).

--
Michał Missima
GG: 4030941

Data: 2012-01-06 17:17:09
Autor: Marcin Hyła
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 2012-01-06 17:02, Michał Missima wrote:
[...]

O, to to.

Minus też jest taki, że to _jedyne_ miejsce, gdzie zapewne można kupić coś do picia. Jak jechałem - w piekielnym upale - to dopiero się budowało. Całe 30 km przejechałem na sucho, ledwo żyjąc z pragnienia bo ta autostrada rowerowa omija wszelkie możliwe wsie i sklepy a ja zgubiłem półtoralitrową mineralkę wyjeżdżając z Połczyna, tzn. zostawiłem ją pod kioskiem gdzie kupowałem jakieś pierdoły ;-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-01-06 18:11:21
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 06.01.2012 17:17, Marcin Hyła wrote:

[...]

Fakt. Żeby zaopatrzyć się w jakiś napój czy coś innego trzeba na którymś z dawnych przejazdów kolejowych odbić do najbliższej miejscowości. Inna sprawa, że warto z tej drogi zjechać i pobuszować po okolicznych wsiach (i w ogóle całym terenie Drawskiego P.K.), bo jest tam trochę rzeczy do zobaczenia.

Data: 2012-01-06 17:21:02
Autor: BoDro
Pécs - Orfû Kerékpárút
W dniu 2012-01-06 17:02, Michał Missima pisze:

Zaliczyłem to od Chlebowa (tutaj jest ten szutrowy fragment) do
Złocieńca. Wrażenia niesamowite, ich całości dopełniła nadjeżdżająca z
przeciwka panna pochłonięta lekturą (trzymała oburącz książkę).

Wcale się się dziwię. Jak się jedzie 30km takim szlakiem:

http://imageshack.us/photo/my-images/217/1565677.jpg/

to można się "pochłonąć", a nawet zasnąć za kierownicą :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-01-06 18:13:11
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 06.01.2012 17:21, BoDro wrote:

Wcale się się dziwię. Jak się jedzie 30km takim szlakiem:

http://imageshack.us/photo/my-images/217/1565677.jpg/

to można się "pochłonąć", a nawet zasnąć za kierownicą :-)

Bez przesady. To nie tylko 30 km prostej;)

Data: 2012-01-09 08:21:14
Autor: piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Dnia Fri, 06 Jan 2012 17:02:22 +0100, Michał Missima napisał(a):

[...]

Jak tylko ciepło się zrobi to jadę do Złocienca a potem na tą trasę. Chociaż od Złocienca przez Połczyn do Białogardu lub Koszalina nie jest aż tak daleko i można by teraz pojechać. Nie zmienia to faktu że musi być sucho.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-09 14:32:21
Autor: BoDro
Pécs - Orfû Kerékpárút
W dniu 2012-01-09 09:21, piecia aka dracorp pisze:

Chociaż od Złocienca przez Połczyn do Białogardu lub Koszalina nie jest
aż tak daleko i można by teraz pojechać. Nie zmienia to faktu że musi być
sucho.

Z Połczyna do Koszalina to lepiej chyba na Tychowo,
zwłaszcza w sezonie, bo tam pewnie mniejszy ruch, niż
na Białogard (DW163/DK6).

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-01-09 13:50:33
Autor: piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Dnia Mon, 09 Jan 2012 14:32:21 +0100, BoDro napisał(a):

Z Połczyna do Koszalina to lepiej chyba na Tychowo, zwłaszcza w sezonie,
bo tam pewnie mniejszy ruch, niż na Białogard (DW163/DK6).

W sumie tak, zresztą to będzie zależało kto ze mną pojedzie. Jak się wypogodzi na któryś z najbliższych weekendów to pojadę tylko od Łobza, przez Złocieniec, Połczyn Zdrój itd. A na wiosnę postaram się pojechać przez Szczecinek i Drawsko Pomorskie. Bo teraz to chyba bym nie dał rady ale raczej z powodu zimna. No chyba że w końcu kupię sobie buty na zimę :). Jak co roku.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-09 21:56:50
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 09.01.2012 14:32, BoDro wrote:

Z Połczyna do Koszalina to lepiej chyba na Tychowo,
zwłaszcza w sezonie, bo tam pewnie mniejszy ruch, niż
na Białogard (DW163/DK6).

Tam też jest duży ruch. Nie wiem na ile Ci na tym Koszalinie/Białogardzie zależy, ale z Połczyna warto się cofnąć do Czaplinka jednym ze szlaków rowerowych w Drawskim P.K., a stamtąd ruszyć np. w kierunku Bornego Sulinowa. :)

Data: 2012-01-09 22:28:31
Autor: BoDro
Pécs - Orfû Kerékpárút
W dniu 2012-01-09 21:56, Michał Missima pisze:

Tam też jest duży ruch.

Jak nie urok, to...:-)

Nie wiem na ile Ci na tym
Koszalinie/Białogardzie zależy, ale z Połczyna warto się cofnąć do
Czaplinka jednym ze szlaków rowerowych w Drawskim P.K., a stamtąd ruszyć
np. w kierunku Bornego Sulinowa. :)

A najlepiej odłożyć do wiosny i pokombinować na szczególnie ruchliwych odcinkach (np. Koszalin-Runowo czy Koszalin-Szczecinek) z ciuchcią w opcji "rower na tory za złocisza w weekend"

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-01-10 07:25:58
Autor: piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Dnia Mon, 09 Jan 2012 22:28:31 +0100, BoDro napisał(a):

A najlepiej odłożyć do wiosny i pokombinować na szczególnie ruchliwych
odcinkach (np. Koszalin-Runowo czy Koszalin-Szczecinek) z ciuchcią w
opcji "rower na tory za złocisza w weekend"
Mnie ruchliwe drogi nie odstraszają. Swego czasu dużo jeździłem K6. Pociąg tylko po to aby w okresie trochę chłodniejszym nie robić tylu kilometrów. Wczoraj po 16 wyjechaliśmy i w drodze powrotnej już czułem ból w stopach. A tylko 2 godzinki byliśmy na rowerach.

Dlatego, wiosno przybywaj.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-10 11:28:39
Autor: BoDro
Pécs - Orfû Kerékpárút
W dniu 2012-01-10 08:25, piecia aka dracorp pisze:

Mnie ruchliwe drogi nie odstraszają. Swego czasu dużo jeździłem K6.
Pociąg tylko po to aby w okresie trochę chłodniejszym nie robić tylu
kilometrów.

Ale nawet latem opcja "pociągowa" zdecydowanie powiększa zasięg
niezbyt wysokim kosztem, więc jest godna uwagi. Szkoda, że
pekap nie zawsze staje na wysokości zadania. Jeszcze dwa lata
temu miałem w weekendy fajne połączenia na Szczecin i Koszalin
przez Szczecinek, ale dziady z PR tak zmieniły rozkład,
że odcięły mnie od pomorza zachodniego :-(

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-01-10 10:40:34
Autor: piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Dnia Tue, 10 Jan 2012 11:28:39 +0100, BoDro napisał(a):

Ale nawet latem opcja "pociągowa" zdecydowanie powiększa zasięg niezbyt
wysokim kosztem, więc jest godna uwagi.
No w sumie tak, zawsze gdzieś dalej można pociągiem dojechać a dalej wracać już na rowerze. Wówczas nocleg można sobie odpuścić. Wstyd się przyznać ale jeszcze tego nie praktykowałem. Za to często robiłem duże kółka.

[...]
Pociągów nie ma, torów też. Pod tym względem to porażka. Niby samochód mam z bagażnikiem rowerowym ale czasem lepszy jest pociąg. Dobrze tylko jak się do tego jeszcze znajdzie porządny wagon.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-12 23:21:48
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 10.01.2012 11:28, BoDro wrote:

Jeszcze dwa lata
temu miałem w weekendy fajne połączenia na Szczecin i Koszalin
przez Szczecinek, ale dziady z PR tak zmieniły rozkład,
że odcięły mnie od pomorza zachodniego :-(

Ja w nowym rozkładzie mam ze Stargardu pociąg do Szczecinka już po 6 rano, z dojazdem na miejsce koło 8. Mało tego, z dogodnym powrotem! A do tego dochodzi jeszcze planowane na lipiec otwarcie trasy do Wałcza, co daje spore możliwości wyjazdowe. :)

Data: 2012-01-12 23:38:56
Autor: BoDro
Pécs - Orfû Kerékpárút
W dniu 2012-01-12 23:21, Michał Missima pisze:

Ja w nowym rozkładzie mam ze Stargardu pociąg do Szczecinka już po 6
rano, z dojazdem na miejsce koło 8. Mało tego, z dogodnym powrotem!

szkoda, że marne połączenia weekendowe de facto odcięły w tym miejscu (linia Chojnice-Szczecinek) pomorze środkowe i zachodnie od gdańskiego...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-01-12 23:50:27
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 12.01.2012 23:38, BoDro wrote:

szkoda, że marne połączenia weekendowe de facto odcięły w tym miejscu
(linia Chojnice-Szczecinek) pomorze środkowe i zachodnie od gdańskiego...

Rozkład faktycznie tam marny, więc ze Szczecinka zamierzam się kierować właśnie na Kaszuby. Już sobie kilka wariantów w głowie "ułożyłem" (np. przez Czarne, Lipnicę, Bytów). ;)

Data: 2012-01-13 00:11:19
Autor: BoDro
Pécs - Orfû Kerékpárút
W dniu 2012-01-12 23:50, Michał Missima pisze:

Rozkład faktycznie tam marny, więc ze Szczecinka zamierzam się kierować
właśnie na Kaszuby. Już sobie kilka wariantów w głowie "ułożyłem" (np.
przez Czarne, Lipnicę, Bytów).

Pamiętam, że kiedy pisano w prasie o zakupie nowych szynobusów SA-136 przez Urz. Marsz. zachodniopomorskiego, wspominano o planach dociągnięcia połączenia (w dalszej przyszłości) ze Szczecina aż do Chojnic. Ciekawe, czy te plany kiedykolwiek doczekają się realizacji ( bo to także kwestia dogadania się obydwóch UM - pomorskiego i zach.pomorskiego). W każdym razie to by była całkiem fajna linia...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-01-12 23:24:22
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 10.01.2012 08:25, piecia aka dracorp wrote:

[...]

K6 jeszcze nie jest taka zła, bo ma dość szerokie pobocze na większości przebiegu. Ale z wojewódzkich dróg, albo np. z takiej K11 na odcinku Kołobrzeg-Koszalin nie mam zbyt miłych wspomnień;)

Data: 2012-01-12 23:39:04
Autor: BoDro
Pécs - Orfû Kerékpárút
W dniu 2012-01-12 23:24, Michał Missima pisze:

Ale z wojewódzkich dróg, albo np. z takiej K11 na odcinku
Kołobrzeg-Koszalin nie mam zbyt miłych wspomnień;)

Szczęście, że ten odcinek (Kołobrzeg-Mielno) można pokonać drogami niższego sortu blisko wybrzeża.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-01-13 07:36:20
Autor: piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Dnia Thu, 12 Jan 2012 23:24:22 +0100, Michał Missima napisał(a):

K6 jeszcze nie jest taka zła, bo ma dość szerokie pobocze na większości
przebiegu. Ale z wojewódzkich dróg, albo np. z takiej K11 na odcinku
Kołobrzeg-Koszalin nie mam zbyt miłych wspomnień;)
No fakt, w przypadku braku pobocza jazda taką drogą może nie należeć do przyjemnych. W szczególności jak się jest wyprzedzanym na trzeciego na gazetę.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-09 22:38:31
Autor: Marcin Hyła
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 2012-01-09 21:56, Michał Missima wrote:

[...]

Może chodzi o dostanie sie na pociąg? Coś tam w okolicy jeździ, ale słabo :-)

Jechałem z Koszalina do Połczyna bocznymi drogami _między_ DK8 i DW167 (wyjazd z Koszalina ul. Lechicką) ale to jest możliwe tylko na ok. 50-70% trasy, jeśli dobrze pamiętam na DW167 wjechałem w Tychówku.

Część w/w dróg lokalnych piaszczysta i rower pod sakwami trzeba było w paru miejscach pchać. Jak piszę, końcówkę trasy robiłem DW163 i było ruchliwie ale całkiem znośnie (piątkowy wieczór w lipcu 2009).

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-01-09 22:39:44
Autor: Marcin Hyła
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 2012-01-09 22:38, Marcin Hyła wrote:

Jechałem z Koszalina do Połczyna bocznymi drogami _między_ DK8 i DW167
(wyjazd z Koszalina ul. Lechicką) ale to jest możliwe tylko na ok.
50-70% trasy, jeśli dobrze pamiętam na DW167 wjechałem w Tychówku.

Korekta: DW163, Białogard - Połczyn.

Data: 2012-01-12 23:28:21
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 09.01.2012 22:38, Marcin Hyła wrote:
On 2012-01-09 21:56, Michał Missima wrote:

[...]

Jeśli celem jest pociąg to z Połczyna można całkiem fajnymi, bocznymi drogami dojechać do niewielkiej stacyjki w Rąbinie na trasie Szczecin-Koszalin-Gdańsk. Z tym, że stamtąd jedyna opcja to osobo... znaczy "regio" :)

Data: 2012-01-13 07:38:36
Autor: piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Dnia Thu, 12 Jan 2012 23:28:21 +0100, Michał Missima napisał(a):

[...]
Ale Rąbino już blisko leży Białogardu, a tam masz już normalną stację kolejową.
Takie boczne drogi to chyba najlepszy wybór na każdą trasę.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-13 22:08:36
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 13.01.2012 08:38, piecia aka dracorp wrote:

Ale Rąbino już blisko leży Białogardu, a tam masz już normalną stację
kolejową.

Ale do Połczyna masz cholernie ruchliwą w sezonie DW, a do Rąbina jedziesz sobie fajnymi, bocznymi asfalcikami;)

Data: 2012-01-13 22:09:44
Autor: Michał Missima
Pécs - Orfû Kerékpárút
On 13.01.2012 22:08, Michał Missima wrote:

Ale do Połczyna masz cholernie ruchliwą w sezonie DW, a do Rąbina
jedziesz sobie fajnymi, bocznymi asfalcikami;)

Zamiast "Połczyna" miało być "Białogardu" oczywiście;)

Data: 2012-01-14 14:20:42
Autor: piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Dnia Fri, 13 Jan 2012 22:09:44 +0100, Michał Missima napisał(a):

Ale do Połczyna masz cholernie ruchliwą w sezonie DW, a do Rąbina
jedziesz sobie fajnymi, bocznymi asfalcikami;)

Zamiast "Połczyna" miało być "Białogardu" oczywiście;)
No właśnie że nie. Z Rąbina jest ciekawa trasa, jedziesz przez tory, pod górkę, koło szkoły i cmentarza, przy okazji fajne są tam tereny na górala, a potem skręcasz w prawo i do Białogardu asfaltem wzdłuż lasu. W sumie tędy wiedzie trasa maratonu kołobrzeskiego szosowego.
http://goo.gl/35YOt

Można jeszcze na drogą 163 się wbić ale jak pisałeś jest ona trochę ruchliwa w sezonie. Ludzie w końcu nad morze jadą.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-14 16:51:30
Autor: BoDro
Pécs - Orfû Kerékpárút
W dniu 2012-01-14 15:20, piecia aka dracorp pisze:

Ludzie w końcu nad morze jadą.

Za moich czasów to się mówiło "stonka" :-). Co prawda
też bywałem wówczas "stonką", ale to były błędy młodości :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-01-14 23:41:42
Autor: piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Dnia Sat, 14 Jan 2012 16:51:30 +0100, BoDro napisa(a):

W dniu 2012-01-14 15:20, piecia aka dracorp pisze:

Ludzie w kocu nad morze jad.

Za moich czasw to si mwio "stonka" :-). Co prawda te bywaem
wwczas "stonk", ale to byy bdy modoci :-)
Nad morzem to byem wczoraj po 20, niele wiao. Dzisiaj niestety zalewa nadmorskie miejscowoci. Tak swoj droga nie wiem co ludzi cignie nad morze. Ja tam wol aktywny wypoczynek w np. grach.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-10 07:28:24
Autor: piecia aka dracorp
Pcs - Orf Kerkprt
Dnia Mon, 09 Jan 2012 21:56:50 +0100, Michał Missima napisał(a):

Tam też jest duży ruch. Nie wiem na ile Ci na tym
Koszalinie/Białogardzie zależy,
Ano aktualnie mieszkam w Koszalinie, a z Białogardu pewnie znajomy będzie jechał. Więc prędzej czy później trzeba tam zajechać.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-06 23:28:16
Autor: mt
Pécs - Orfű Kerékpárút
Wojciech Waga aka wojek pisze:
Cześć,

czy u nas gdzieś znajduje się taka malownicza dróżka asfaltowa:

http://www.youtube.com/watch?v=4irkFNu4uN0

Oprócz tych, co już podano, to dorzuciłbym jeszcze inny szlak zwiniętych torów, z Gnieżdżewa do Krokowej oraz np. wewnętrzne drogi nadleśnictwa Gdańsk na obszarze TPK np. z Oliwy na Matarnię.

--
marcin

Data: 2012-01-09 10:20:36
Autor: ziulek
Pcs - Orf Kerkprt
Lepsz maj infrastruktur rowerow w miasteczkach i miastach od
naszej - ale za to maj zakaz wjazdu rowerami na drogi krajowe.
Dziwne te Madziary.

Data: 2012-01-12 06:10:13
Autor: stefandora
Pcs - Orf Kerkprt
On 6 Sty, 00:28, Wojciech Waga aka wojek <n...@drzewo.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=4irkFNu4uN0

Bosz... niektre odcinki tylko czciowo odnieone z lici...

--
Dorota Szprota
vel Stefandora

Data: 2012-01-12 16:45:16
Autor: Coaster
Pcs - Orf Kerkprt
On 1/12/12 3:10 PM, stefandora wrote:
odnieone z lici

:-O

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2012-01-14 18:53:07
Autor: babinicz
Pcs - Orf Kerkprt

Uytkownik "Wojciech Waga aka wojek" <na@drzewo.pl> napisa w wiadomoci news:je585j$bs5$1news.vectranet.pl...
Cze,

czy u nas gdzie znajduje si taka malownicza drka asfaltowa:

http://www.youtube.com/watch?v=4irkFNu4uN0

Witaj.
Jedna z najduszych w kraju (w jednym  nie poprzecinanym innymi drogami odcinku),
1. Roztocze rodkowe:  Susiec koci  -  Borowe Myny -  Fryszarka - kamienioom w Jzefowie, cao przez sam rodek Puszczy Solskiej doskonaa nawierzchnia, twardy szuter / nowy asfalt 60/40.
Cao 32,5km - cisza, brak samochodw, pieszych, rowery okazjonalnie. Trasa bez wymaga, o bardzo mao zrnicowanym terenie 260 - 288m n.p.m
Podkrelam 32,5 km!  w jednym niczym nie przerywalnym odcinku z dala od cywilizacji (nie liczc 4 domw w Borowych Mynach)

2. Roztocze Wschodnie: owcza - Gorajec - Polanka Horyniecka - Brusno - Mielnica + dalszego przejazdu nie mog zdradzi:) - wietna, asfaltowa nawierzchnia, dosy "wymagajca" od Polanki Horynieckiej ze wzgldu na wzniesienie.
Cao 35km, z  kilkoma przeciciami drg lokalnych (ruch prawie zerowy), 230 - 369m n.p.m. z czego 118m  rnicy wzniesienia wystpuje na odcinku 1,0km drogi.

3. Bieszczady: - trasy tylko na priv:)

Pozdrawiam
babinicz

Pécs - Orfű Kerékpárút